Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
ludoburgero skrev:Det er et stort hull i hagen min, og det ligger masse døde kyr der.
Øynene og enkelte organer er fjernet fra dem, ser ut som de er skåret ut med laser.
Noen fine mønstre i hagen også, supersymmetriske og dekodede, matematiske formler.
Kan det være satelitten? Jeg får inn bedre tv-signaler også!
Siden Nasa ikke vet noe så kan det godt hende du har hatt besøk av cowboyallienen ja ! Han er en råtass med laser`n og er her for å ta over verden, og bygge hobbithus til Diffusa
Råtass med laser'n? Er han en sånn der biltilsyn-alien som passer på at ingen råflyr med UFOen sin?
Dessverre hadde det ikke ramlet ned noen dings/skraphaug/satelitt i leiligheten min, Diffusa... Jeg måtte nok pent vaske den
Antall ord: 145
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Om han er en biltilsynallien vet jeg neimen ikke, men han er ifølge Diffusa supermann-like, så da går jeg ut i fra at han er best på det meste
Antall ord: 32
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Var du redd for å få denne i hodet?
Neste måned krasjlander ny satellitt med jorda. Det fryktes at delene kan være tre ganger så tunge - i tillegg til at det kan være mer sannsynlig at de faktisk gjør skade. http://www.dagbladet.no/2011/09/25/nyhe ... /18279532/
En 2,4 tonn tunge Röntgensatellit, eller ROSAT, har svevd rundt i verdensrommet uten mål og mening på kollisjonskurs med jorda i 12 år etter at den ble slått av i 1999, da GPS-systemet ble ødelagt.
Kan gjøre skade
Myndighetene trodde i begynnelsen at satellitten ville brenne helt opp fullstendig i atmosfæren, men nå er det ventet at deler av satellitten vil overleve nedsmeltingen. ROSATs deler skal være nesten tre ganger så tunge som den største delen fra UARS, ifølge The Daily Telegrahp.
Nasa-eksperter har kalkulert det som 50 prosent mer sannsynlig at denne satellitten gjør skade enn UARS - som hadde en sannsynlighet på rundt én til 3200. Det betyr at delene kan være potensielt dødelige. Bare den minste ting kan gjøre stor skade i hastigheten delene styrter mot jorda.
Lottospillets morbide fetter hvor gevinsten er slående og vinneren får navnet i avisa !
Antall ord: 15
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
De sier jo at den vil falle i havet så ingen får den i hue og det er bra, men at satelitten forsøpler havet, det bryr man seg lite om og det er jo ikke noe nytt desverre ! Håper den treffer en av båtene som er ute for å tjuvfiske
Jepp, bare faller rett i havet.. kjedelige greier, hvis ikke fisketyvene er der . Likte den tanken din jeg. Men jeg tenker også at tenk om det følger med basselusker eller no sånt styr fra verdensrommet som havner i havet vårt Eller tenk om hysteriet om 2012/dommedag/ niburu/ myemer/osv altså at det er feilberegnet, og at dette med satelitten er en del av alt dette "store" som er spådd nå i nær fremtid ? Se for deg en grønn cowboyailien komme ridende på skrotet, skrotet har han jo selvsagt ombygd og modifisert, han bryter ut med et evig langt " Hiiiiiiii haaaaaa!!!" fra han går gjennom atmosfæren til han lander. Disse lydene hører man selvsagt jorden rundt. Når han har landet så stiger han av satelitthesten sin, og så tusler han eplekjekk over havene. Hilser tilsynelatende pent på menneskene, " Howdy people" sier han, japp han snakker engelsk!.. Etterhvert når han finner ut at supermann egentlig ikke kom i fra jorden og at vi ikke har samme egenskaper som supermann så føler han seg så trygg at han sniker seg inn i hjemmene til folk på nattetid, da skrur han ut noen skruer på oss, kopler om litt og chiper oss bare for skoy. Blir han sulten så finner han oksehjerter på jordene, det er det beste han vet. Han har lært at de vokser der i samfunnstimene hjemme så han har ikke vansker med å finne dem..
Hvordan vil dette ende??
jeg må gå å kjøpe meg røyk.. *sensurert pga urelevans*.
Neste måned kommer kanskje en Indianerailien, skjer det så blir det nok en konfliktfylt tilværelse her på jord. Alle kan jo historien om cowboyer og indianere
Antall ord: 451
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
Det er bare en snau måned siden satellitten UARS (Upper Atmosphere Research Satellite) styrtet i Stillehavet etter 20 år i verdensrommet.
Nå er den tre tonn tunge observasjonssatellitten ROSAT (RoentgenSatellit) på vei inn i atmosfæren, og NASA tror at omtrent halvparten kommer til å overleve ferden mot jorda.
Ifølge Norsk Romsenter vil opptil 30 ulike deler trolig nå jordas overflate i en hastighet på 28.000 kilometer i timen. Den største delen, satellittens speil, veier hele 1700 kilo.
«Satellitten har ingen drivkraft som kan brukes til å endre bane. Det betyr at ROSATs kurs ikke ikke kan kontrolleres,» heter det i en uttalelse fra det tyske romfartsbyrået DLR.
Ja, den gjør nok det, og er det noe havet trenger, så er det mer søppel
Antall ord: 18
Arven skrev:Ja, den gjør nok det, og er det noe havet trenger, så er det mer søppel
Ja, det var det da.... Det beste hadde vært å sende opp en romstsøvsuger og så sende alt skrapet som ikke kunne brukes om igjen til solen. Men slikt koster jo penger, så da er det bedre å la skrotet ramle ned av seg selv i håp om at ingen får det i skallen
Antall ord: 76
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Den tyske satellitten er på storleik med ein bil og har rast mot jorda med ein fart på 28.000 kilometer i timen.
Natt til søndag, i tidsrommet 03.45 og 04.15 norsk tid, staup ROSAT inn i jordas atmosfære, opplyser det tyske romfartssenteret DLR på sine heimesider.
21 år etter oppskytinga er det dermed sett ein sluttstrek for oppdraget til satellitten, som var å overvaka røntgenstrålinga i verdsrommet
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her