Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelse som flytter på ting

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mimkat
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2011 15:16
13

Spøkelse som flytter på ting

Innlegg av mimkat »

Hei,

Jeg har et spørsmål om hvordan man kan merke om det er spøkelser i huset man bor i. Jeg og en venninne flyttet til Australia for ett halvt år siden, og vi leier nå en leilighet her. Vi bor i et kompleks som ble bygget på slutten av 70tallet.

For tre dager siden oppdaget jeg at barberhøvelen min, som alltid ligger i dusjen, var borte. Jeg lette etter den overalt, veldig systematisk fordi jeg syns det var rart. Jeg fant den ikke, så når vi var i butikken kjøpte jeg en ny. På kvelden fant jeg den lagt oppå sminkepungen min på badet.
Jeg er helt hundre prosent sikker på at jeg ikke har lagt den der, og hun jeg bor med har heller ikke rørt den. En annen ting som er forsvunnet er hårbørsten min. Nå har både jeg og hun jeg bor med lett igjennom hele leiligheten for å være sikre på at den ikke er her, vi har lett alle tenkelige og utenkelige steder.
Vi har ikke merket noe annet i leiligheten, og trives egentlig ganske godt her. Det er ikke noe uhyggelig stemning. Det eneste vi har lagt merke til er at jeg har hatt endel vondt nakken og hun jeg bor med har hatt endel vondt i hodet siden vi flyttet inn, allergien hennes har forverret seg, og hun har plutselig fått vondt forskjellige steder på kroppen.. men vi har egentlig ikke koblet det til dette før vi gjorde litt research nå. Føler at det er lett å bli paranoid og tenke at alt peker mot at det er et spøkelse her.. hvordan kan man egentlig finne ut om det er noen som går igjen? Virker det som det kan være det her?
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Spøkelse som flytter på ting

Innlegg av jeditrond »

Eneste måten å få konkret svar på må jo være å kontakte en klarsynt/husrenser for å undersøke nærmere. Men ellers virker det som evt. ånder bare har det litt morsomt på deres bekostning uten å ha noe vondt i sinne.
Antall ord: 41
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !