Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Når?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Des 2010 18:51
- 13
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Når?
Jeg mistet en av mine nærmeste venniner for få dager siden, derfor lurer jeg på hvor tidelig det er mulig å kommunisere med de som har forlatt denne verden? Jeg mener, er det mulig rett etter dødsfallet inntraff eller er det slik at en må vente en stund? Tror nok selv at det er ingen fasit på dette, men tanken slo meg for litt siden på grunn av jeg har så mange ubesvarte spørsmål til henne.
Også lurer jeg på hvilke kommunikasjons måter dere vil "anbefale" meg å bruke og hvordan. Dette er det nok svart på tidligere i andre innlegg, så beklager for at jeg drar det opp igjen.
Håper noen velger å svare, det betyr veldig mye!
Også lurer jeg på hvilke kommunikasjons måter dere vil "anbefale" meg å bruke og hvordan. Dette er det nok svart på tidligere i andre innlegg, så beklager for at jeg drar det opp igjen.
Håper noen velger å svare, det betyr veldig mye!
Antall ord: 122
Never stop believing.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2005 17:17
- 19
- Lokalisering: Hjemme <3
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 31 ganger
- Når?
Håper du finner svare på dette, for der er neimen et enkelt svar. Fasitt nei, jeg tror det er opp til hver enkelt, hva de gikk gjennom før de døde, og om de har noe de henger igjen for. Jeg beklager, men det er alt jeg kan svare.
Håper du finner ut av dette. Ha en god natt.
Håper du finner ut av dette. Ha en god natt.
Antall ord: 62
~ Don't feed the internet trolls ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Når?
Så trist ! Kondolerer. Jeg har aldri tenkt på hvor snart man kan be om kontakt med en avdød, men jeg ville jo tenke at tiden ikke spiller noen rolle.
Kanskje du burde ta kontakt med en klarsynt :mozilla_smile:
Antall ord: 40
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Når?
Arven skrev:Så trist ! Kondolerer. Jeg har aldri tenkt på hvor snart man kan be om kontakt med en avdød, men jeg ville jo tenke at tiden ikke spiller noen rolle.
Tusen takk. Ja, det tærer utrulig mye på en.
Skal på alternativmessen her jeg bor i morgen, så får satse på at jeg får vite noe der..
Antall ord: 72
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Når?
Vær litt kritisk når du velger hvem du søker råd hos. Det er desverre noen "falske profeter" der ute også, som er gode på psykologi og glad i penger. Jeg håper du får de svarene du trenger. Jeg har vært der du er nå, flere ganger, og vet hvor viktig det er. Jeg har også erfart at jeg har fått de svarene "den andre siden" vet jeg trenger, men at disse ikke alltid har vært de svarene jeg ønsket og lette etter. Først i ettertid har jeg sett hvorfor mine spørsmål ble besvart slik de ble og jeg har sett visdommen i svarene som ble gitt.
Det er, slik jeg har opplevd og forstått, ikke alt vi skal vite. Kanskje fordi det vil hindre oss i å lære det vi skal.
Sender deg mange gode tanker
Det er, slik jeg har opplevd og forstått, ikke alt vi skal vite. Kanskje fordi det vil hindre oss i å lære det vi skal.
Sender deg mange gode tanker
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
- Når?
Kondolerer så mye.
Jeg tror ikke det finnes noe regel på når, men heller om venninen din har behov/ønske om kontakt på dette tidspunktet.
Som Arven sier så vær kritisk med hvem du velger.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt noen runder på messa, gått litt rundt disse som driver med dette. Og så ville jeg ha sett etter tegn. Altså se etter om de legger merke til noe spesielt med deg.. Jeg mener.. Hvis hun er med deg så vil de vel se to ganger på deg. Eller i det minste sense noe.
Utforsk litt før du velger.
Jeg tror ikke det finnes noe regel på når, men heller om venninen din har behov/ønske om kontakt på dette tidspunktet.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt noen runder på messa, gått litt rundt disse som driver med dette. Og så ville jeg ha sett etter tegn. Altså se etter om de legger merke til noe spesielt med deg.. Jeg mener.. Hvis hun er med deg så vil de vel se to ganger på deg. Eller i det minste sense noe.
Antall ord: 107
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Når?
Diffusa skrev:Kondolerer så mye.
Tusen takk for svar, og tusen takk for tankene deres..
Setter stor pris på at dere hjelper meg med hva jeg bør "se etter" osv. Har tidligere hatt positiv erfaring med en av mediumene der, så tror jeg velger ham, men skal definitivt følge deres råd om å ta noen runder rundt på messa for å se om noen legger til noe spesielt med meg.
Nok en gang; tusen takk!
Antall ord: 180
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
- Når?
Bare hyggelig
Ønsker deg lykke til, håper du finner/får det du søker.
Ønsker deg lykke til, håper du finner/får det du søker.
Antall ord: 16
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- Når?
Dersom det er ment at din venninne skal kontakte deg, - vil vedkommende se henne gå ved siden av deg. Og da kan vedkommende synske gi deg et hint...
Det er nemlig slik at ikke alt skal vites, som nevnt før.
Men jeg tror hun er med deg, du vil nok merke det i småting i tiden fremover...
A
Det er nemlig slik at ikke alt skal vites, som nevnt før.
Men jeg tror hun er med deg, du vil nok merke det i småting i tiden fremover...
A
Antall ord: 60
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Når?
Kondolerer! Og som mange har skrevet før meg så er nok venninnen din med deg og rundt deg nå.
Det merket i grunnen jeg og min familie når min far gikk bort, allerede samme kveld var det antydning til kalde "strøk" over armen som for å trøste. Det kan selvsagt ha vært ønsketenkning der og da, fordi vi alle var forholdsvis langt nede siden det skjedde så fort. Men det ble mer og mer av det som tiden gikk, f.eks. merker jeg tobakkslukt når min far er på besøk. Han var storrøyker, så den lukten hang rundt ham mens han levde. For min mor derimot må han finne på noe annet for å tilkjennegi sin tilstedeværelse siden hun ikke har noe særlig luktesans. Så det er en kubbestol som flyttes på fra tid til annen :mozilla_smile:
Dette er den typen tegn du bør se etter/være obs på. Små ting som du forbinder med din venninne som hun kan bruke til å si "hei, her er jeg".
Det merket i grunnen jeg og min familie når min far gikk bort, allerede samme kveld var det antydning til kalde "strøk" over armen som for å trøste. Det kan selvsagt ha vært ønsketenkning der og da, fordi vi alle var forholdsvis langt nede siden det skjedde så fort. Men det ble mer og mer av det som tiden gikk, f.eks. merker jeg tobakkslukt når min far er på besøk. Han var storrøyker, så den lukten hang rundt ham mens han levde. For min mor derimot må han finne på noe annet for å tilkjennegi sin tilstedeværelse siden hun ikke har noe særlig luktesans. Så det er en kubbestol som flyttes på fra tid til annen :mozilla_smile:
Dette er den typen tegn du bør se etter/være obs på. Små ting som du forbinder med din venninne som hun kan bruke til å si "hei, her er jeg".
Antall ord: 178
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Når?
jeditrond skrev:Kondolerer! Og som mange har skrevet før meg så er nok venninnen din med deg og rundt deg nå.
Tusen takk for svar. Ja, tror nok at hun er med meg. Vet ikke om det er ønsketenkning eller hva det er, men av og til får jeg en tanke opp i hodet at hun er rundt meg. Har opplevd det på den måten før med andre og det har stemt. Du har nok rett Asbjørn, hvis det er meniningen så vil det skje. Har en liten aning om at det skjer fordi jeg skal på privat minnestund nå først.
Nok en gang, tusen takk for råd! Setter utrolig stor pris på det!
Antall ord: 279
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Når?
Fikk beskjed (nok en gang) om å utvikle mine spirituelle sider siden de er en så stor del av meg, og det vil hjelpe meg å takle min sensitivitet. For meg er dette en god tid fordi jeg ønsker kommunikasjon med min beste vennine så sterkt. Jeg har lest flere bøker om dette og prøvd ulike metoder som er nevnt, for eksempel meditasjon. Det får jeg overhodet ikke til; Jeg får ikke til å slappe nok av. Finnes der andre muligheter? Kurs hadde kanskje vært bra, eller?
Antall ord: 89
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Når?
Dette er ikke ment å være slemt altså, men jeg tror du må ha litt tålmodighet. I min erfaring er det ingen snarvei til innsikt og åndelig utvikling. Det tar tid. Meditasjon er et fantastisk redskap men det må læres og trenes på. Selv om du tar et kurs så vil du også der bare få verktøyet du trenger. Du vil også da trenge tid til å mestre og utvikle det du lærer.
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Når?
Arven skrev:Dette er ikke ment å være slemt altså, men jeg tror du må ha litt tålmodighet. I min erfaring er det ingen snarvei til innsikt og åndelig utvikling. Det tar tid. Meditasjon er et fantastisk redskap men det må læres og trenes på. Selv om du tar et kurs så vil du også der bare få verktøyet du trenger. Du vil også da trenge tid til å mestre og utvikle det du lærer.
Forstår hva du mener, og jeg er meget klar over at det tar tid. Virkelig. Føler bare at det nå er riktig tid å begynne skikkelig. Det har på en måte vært på "hold" i flere år.
Antall ord: 118
Never stop believing.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2011 19:39
- 13
- Når?
hei
vist du finner en på messa så må du spørre den personen om du kan få en privat reading , på en slik messe er det mange folk og mange . og på ei messe så er det ikke sikkert at du får det du leter etter. da er det bedre å gjøre det i fred og ro . og dette ble jeg anbefalt av et medium.
håper du finner de svarene du trenger
vist du finner en på messa så må du spørre den personen om du kan få en privat reading , på en slik messe er det mange folk og mange . og på ei messe så er det ikke sikkert at du får det du leter etter. da er det bedre å gjøre det i fred og ro . og dette ble jeg anbefalt av et medium.
håper du finner de svarene du trenger
Antall ord: 75
Hide post links |