I dag da jeg kom hjem fra skolen gikk jeg ned på rommet mitt for å sove. Jeg satte musikken på iPhone og puttet ørepluggene inn. Jeg lukket øynene for å prøve å sove, etter en stund åpnet jeg dem og så en gammel dame gå inne i boden som ligger rett utenfor vinduet mitt, ansiktet hennes va gråblått.. så ringte jeg veninna mi for å si at jeg ikke var alene i huset, og den andre personen ville meg vondt, så våknet jeg brått. Det var bare en drøm. Men etter å ligget å høre på musikk igjen ei stund så kjente jeg et kraftig press på ryggen som sirkulerte, så kom det et nytt press som sirkulerte nedover ribbeina på venstre side, det var smertefult.Jeg sa inni meg "gud, beskytt meg". Jeg lå på magen da. Pludselig kjente jeg at litt av dyna lettet, så kunne jeg ikke bevege meg, åpne øynene, eller skrike. Prøvde alt. Jeg begynte å føle en sveve følelse,jeg kjente nesten som om noen holdt meg i den høyre armen og førte meg rundt i en sirkel. Jeg hadde ansiktet ned mot senga, men jeg kunne ikke se noe som helst. Til slutt klarte jeg å åpne det høyre øyet i en liten åpnin, jeg så rett opp i taket med sidesynet, å det var veldig nerme meg. Etterpå følte jeg at jeg ble ledet tilbake til senga, og åpnet øynene og hev etter pusten. Jeg vet jeg var våken, for man kan ikke føle smerte når man sover, og jeg kjente smerte. Jeg hørte også musikken mens dette skjedde, og husker godt at jeg hørte på "good girls gone bad, Rihanna". Jeg var kvalm og svimmel, og turte ikke å være inne i huset, måtte sette meg utforbi huset.
Har noen opplevd lignene? Vær så snill å svar, for jeg er livredd selv, for det er den ekleste følelsen jeg har hatt noen gang.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Svevde over sengen min.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Okt 2011 17:36
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Svevde over sengen min.
Håper du har turt å legge deg og at du får sove i fred i natt.. hørtes ut som en uhyggelig opplevelse!
Jeg har ingen erfaringer med sånt selv og kan ikke komme med noen konkrete råd desverre. Men- hvis man vet at det "bare" er en drøm vil det vel kanskje kunne hjelpe.. på sikt? Har jo lest på forumet her og andre steder at man faktisk kan lære seg (til en viss grad?) å kontrollere disse drømmene/ opplevelsene, og at noen tilogmed finner det positivt.
Det eneste jeg vet er at enkelte medisiner og rusmidler kan føre til tilsvarende opplevelser, gjerne flere dager etter bruk- som en ren generell opplysning.
Ellers står det sikkert en del om hvordan andre opplever dette og håndterer det i arkivene her, kanskje det kan hjelpe deg også (enten det gjelder selvhjelp eller om f.eks leger må inn i bildet)?
Krysser fingrene for at det var en engangshendelse!
Jeg har ingen erfaringer med sånt selv og kan ikke komme med noen konkrete råd desverre. Men- hvis man vet at det "bare" er en drøm vil det vel kanskje kunne hjelpe.. på sikt? Har jo lest på forumet her og andre steder at man faktisk kan lære seg (til en viss grad?) å kontrollere disse drømmene/ opplevelsene, og at noen tilogmed finner det positivt.
Det eneste jeg vet er at enkelte medisiner og rusmidler kan føre til tilsvarende opplevelser, gjerne flere dager etter bruk- som en ren generell opplysning.
Ellers står det sikkert en del om hvordan andre opplever dette og håndterer det i arkivene her, kanskje det kan hjelpe deg også (enten det gjelder selvhjelp eller om f.eks leger må inn i bildet)?
Krysser fingrene for at det var en engangshendelse!
Antall ord: 165
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |