Drømmer, NDO & ut av kroppenskummle opplevelser på natten...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2011 07:45
13

skummle opplevelser på natten...

Innlegg av stgirl23 »

hei.. vet ikke hva som skjer hos meg men NOE er det iallefall.. jeg har opplevd minst 1 gang imnd nå når jeg sover at jeg har mareritt om at jeg blir utsatt for exorsisme(blir tatt med enorm kraft opp i taket og slengt ned i sengen)og så BRØLER jeg med en utrolig ekkel mørk demon stemme,våkner opp å sjelver,svetter,har hodepine og hjertebank.. hadde denne opplevelsen i natt også og lå våken i fosterstilling i 1 time etter på å var LIVREDD..jeg var helt stiv og tørte ikke å åpne øyene..
noen som vet hva dette kan være? :mozilla_cry: er LIVREDD..
jeg føler jeg blir sinnsyk :mozilla_cry:
disse opplevelsene kom etter jeg mistet en god venn i selvmord tidligere iår...
men vil ikke tro det er den personen siden jeg opplever dette som veldig truende.. opplever en del andre paranomale ting etter H*N..forsvant.. men det skremmer meg ikke..
for å beskrive litt mer om hvordan disse marerittene oppleves : 1)føles ut som jeg får masse elektrisk støt 2)hører masse stemmer(spesiellt denne mørke demon stemmen)3) rister/kramper 4)hele kroppen stivner 5)jeg kjemper imot 6)jeg brøler og våkner LIVREDD..
hva faen er dette??:( håper noen har et svar til meg så jeg kan roe meg ned..
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
13

- skummle opplevelser på natten...

Innlegg av stgirl23 »

stgirl23 skrev:hei.. vet ikke hva som skjer hos meg men NOE er det iallefall.. jeg har opplevd minst 1 gang imnd nå når jeg sover at jeg har mareritt om at jeg blir utsatt for exorsisme(blir tatt med enorm kraft opp i taket og slengt ned i sengen)og så BRØLER jeg med en utrolig ekkel mørk demon stemme,våkner opp å sjelver,svetter,har hodepine og hjertebank.. hadde denne opplevelsen i natt også og lå våken i fosterstilling i 1 time etter på å var LIVREDD..jeg var helt stiv og tørte ikke å åpne øyene..
noen som vet hva dette kan være? :mozilla_cry: er LIVREDD..
jeg føler jeg blir sinnsyk :mozilla_cry:
disse opplevelsene kom etter jeg mistet en god venn i selvmord tidligere iår...
men vil ikke tro det er den personen siden jeg opplever dette som veldig truende.. opplever en del andre paranomale ting etter H*N..forsvant.. men det skremmer meg ikke..
for å beskrive litt mer om hvordan disse marerittene oppleves : 1)føles ut som jeg får masse elektrisk støt 2)hører masse stemmer(spesiellt denne mørke demon stemmen)3) rister/kramper 4)hele kroppen stivner 5)jeg kjemper imot 6)jeg brøler og våkner LIVREDD..
hva faen er dette??:( håper noen har et svar til meg så jeg kan roe meg ned..

seriøst er det INGEN her inne som vet eller har en anelse om hva det kan være jeg opplever? :(
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Sep 2011 14:08
13
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- skummle opplevelser på natten...

Innlegg av Aglaia »

Hei du!

Kondolerer med vennen din!

Dette hørtes ikke noe festlig ut, akkurat.. Men kan jeg få lov til å spørre om hva annet av paranormalt du opplever? Du trenger selvsagt ikke fortelle noe mer, men det kan kanskje ligge noen svar der?
Men det første som slår meg er søvnparalyse.......
Sist redigert av Aglaia på 16 Okt 2011 20:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
13

- - skummle opplevelser på natten...

Innlegg av stgirl23 »

Aglaia skrev:Hei du!

Dette hørtes ikke noe festlig ut, akkurat.. Men kan jeg få lov til å spørre om hva annet av paranormalt du opplever? Du trenger selvsagt ikke fortelle noe mer, men det kan kanskje ligge noen svar der?

jeg opplever ofte at vi er sammen i drømmer, og at så kjenner jeg nerværet hans ofte når jeg legger meg eller er alene..spesiellt her i leiligheten min.. får ofte frysninger og kan liksom kjenne at han er her av og til..ser også en skikkelse og hører noen fot trinn som går over gulvet ofte når jeg har lagt meg.. :/ takk forresten.. kjenner at jeg er veldig redd nå når jeg ikke vet hva det er :( tror ikke han vil skremme meg liksom..
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stgirl23
Nybegynner
Nybegynner
13

- - - skummle opplevelser på natten...

Innlegg av stgirl23 »

stgirl23 skrev:
Aglaia skrev:Hei du!

jeg opplever ofte at vi er sammen i drømmer, og at så kjenner jeg nerværet hans ofte når jeg legger meg eller er alene..spesiellt her i leiligheten min.. får ofte frysninger og kan liksom kjenne at han er her av og til..ser også en skikkelse og hører noen fot trinn som går over gulvet ofte når jeg har lagt meg.. :/ takk forresten.. kjenner at jeg er veldig redd nå når jeg ikke vet hva det er :( tror ikke han vil skremme meg liksom..
blir også veldig usikker om det er hans stemme jeg hører eller om det er annen ånd eller demon(?)når jeg skriker.. sånn så i natt hørte jeg navnet mitt mange ganger av en veldig mørk manne stemme..noe som hørtes mer ut som en demon.. vennen min hadde ikke mørk stemme akuratt.. har kjent sterk angst og ubehag i hele dag etter denne opplevelsen,kjent meg veldig sliten.. har også en utrolig sterk indre uro for å legge meg idag :( :( kjenner jeg gruer meg til å skru av lyset og legge meg.. er jo ikke sånn det skal være akuratt :/
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Sep 2011 14:08
13
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- - skummle opplevelser på natten...

Innlegg av Aglaia »

Kan skjønne at du blir sliten av dette og at det skulle legge seg å sove, blir litt skummelt.. Nå har jeg aldri opplevd noe slikt som du beskriver drømmene dine, selv. Men har da hatt mareritt, så skjønner "greia".. Nå har jeg selv aldri opplevd noe som kan ligne på søvnparalyse, men etter å ha lest litt om det, synes jeg det ligner veldig på det du opplever om natten. Nå finnes det eksempler på denne tilstanden flere steder her på forumet også. Så kanskje de som har opplevd dette selv, er bedre på å forklare det enn meg....

Det andre du opplever, kan nok "plukkes" litt mer fra hverandre, og mange kan komme med andre forslag enn det jeg gjør. Nå er jeg vel en som kan kalle meg selv en "troende" her inne på Para. Men selv om jeg personlig har med paranormale ting å gjøre nesten daglig, er jeg ikke en som tar alt for å være "paranormalisk".. Mange ting man opplever har ikke noe med det å gjøre i det hele tatt! Man kan få forslag om å dra til optiker og- eller øyelege osv når man "ser" og opplever ting. Og det hender at det kan være lurt. Det er også lurt å dra til legen, når det man opplever, går utover både kropp og sjel.... Greit å "utelukke" forklarlige faktorer.

Det jeg ville ha prøvd først, er å fortelle det du opplever til en god venn som du vet ikke vil le av deg.. Å sove en natt eller to hos noen du stoler på, ville jeg gjort. Og se om det samme gjenntar seg da. Både det du opplever om natten og det du opplever ellers.
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links