Jeg så aura på en person, plutselig så jeg en ring over hodet som stod fast i auraenergien, en "auraring".
Den var plassert oppå den andre auraen som er rundt hodet og resten av kroppen.
Den hadde samme farge som auraen (jeg ser kun den vanlige hvitaktige auraen, ikke i forskjellige farger).
Noen som vet hva dette betyr, eller som har sett noe liknende?
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Hva kan en ring oppå auraen bety?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2008 23:25
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
- Hva kan en ring oppå auraen bety?
Mener du en ring som en glorie eller en slags flekk på auraen?
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mar 2008 23:25
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Ikke som en flekk på auraen, men som en glorie, bare at den ikke var liggende, men stående.
Veldig spent på hva i all verden dette kan være.
Fant ikke bilder som beskriver det, men det så litt lignende ut som dette:
http://crazyshop.no/images/additional/3007.jpg
Veldig spent på hva i all verden dette kan være.
Fant ikke bilder som beskriver det, men det så litt lignende ut som dette:
http://crazyshop.no/images/additional/3007.jpg
Antall ord: 51
Hide post links |
Tror jeg skjønner hva du mener. Som en ring som "står" oppover på hodet... Eh, vanskelig å forklare
Jeg ser noe lignende. Hvis det er det jeg tror det er, ser jeg det slik at den innerste delen av auraen er hvit også er den annerledes rett over hodet.
Det jeg tror vi ser, er rett og slett den energien som går inn og ut av hodet. Hvis du skjønner? Tror det er en slags energistrøm. Dette er bare den konklusjonen jeg har trukket ut av det Men det høres jo logisk ut.
Jeg ser noe lignende. Hvis det er det jeg tror det er, ser jeg det slik at den innerste delen av auraen er hvit også er den annerledes rett over hodet.
Det jeg tror vi ser, er rett og slett den energien som går inn og ut av hodet. Hvis du skjønner? Tror det er en slags energistrøm. Dette er bare den konklusjonen jeg har trukket ut av det Men det høres jo logisk ut.
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Kan det være det åttende chakra? (jeg vet svært lite om det her, men det dukker opp mye hvis du googler)
Jeg tenkte umiddelbart på denne videoen, for jeg husket å ha sett noe lignende et sted;
ligner det på det du så?
Jeg tenkte umiddelbart på denne videoen, for jeg husket å ha sett noe lignende et sted;
ligner det på det du så?
Antall ord: 44
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1437 ganger
- Blitt takket: 1730 ganger
- Kjønn:
- - Hva kan en ring oppå auraen bety?
Var inne på denne tanken jeg og... et eget chakra OVER kronechakra...zind skrev:Kan det være det åttende chakra? (jeg vet svært lite om det her, men det dukker opp mye hvis du googler)
Antall ord: 37
Hide post links |
- - - Hva kan en ring oppå auraen bety?
Hmm, det har jeg ikke tenkt på .... :likeAsbjørn skrev:Var inne på denne tanken jeg og... et eget chakra OVER kronechakra...zind skrev:Kan det være det åttende chakra? (jeg vet svært lite om det her, men det dukker opp mye hvis du googler)
Antall ord: 48
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1583 ganger
- Blitt takket: 1184 ganger
- Kjønn:
Re: Hva kan en ring oppå auraen bety?
Dette var en interessant tråd. Selv ser jeg for mitt indre en slags lysstråle fra hodet og opp. Et gyllent lys. Har alltid tenkt på det som en kontakt "oppover" da jeg ser dette for meg når jeg virkelig ber om hjelp til noe. Med lukkede øyne og høy konsentrasjon. Særlig når jeg ber om hjelp for andre, eller meg selv ved særs vanskelige ting som rammer en i livet og sykdom osv. At vi er linket på/til noe høyere er en tanke som har streifet meg ved sånne tilfeller. En slags sjelskontakt.
Antall ord: 103
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |