Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLei av dette bråket... hjemsøkt??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Brabee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Sep 2011 13:19
13

Lei av dette bråket... hjemsøkt??

Innlegg av Brabee »

Hvordan kan jeg selv finne ut om det er noen fra den andre siden i leiligheten min?
Eller finnes det personer som reiser hjem til folk å kan evt se selv om det er noen fra den andre siden her, nettsider?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Lei av dette bråket... hjemsøkt??

Innlegg av zind »

hmmm.... hva slags ting opplever du som gjør at du tror huset er hjemsøkt da? hva slags lyder?

Det finnes mange som kommer på hjemmebesøk ja. Hvis du googler åndeutdrivelse eller husrens tipper jeg du får opp navn i bøtter og spann. Hvor i landet holder du til??
Antall ord: 53
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Brabee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Sep 2011 13:19
13

Innlegg av Brabee »

Er på kjøkkenet, vet ikke helt hva det er, dette er helt nytt for meg. Men er som om noen står å slår i kjøkkenbenken,skap,oppvaskmaskin osv... Til ca samme tidspunkt hver dag. Har blitt mer av det etter jeg fikk min sønn som snart er 4.mnd. Speiselt da det er stell og leggetid på kvelden, da føler jeg at det er noen som alltid følger med på hva vi driver med.
Hvis jeg sittrer å se på tv i soffaen kjenner jeg av og til at det plutselig blir kaldt ved mitt ansikt eller ved bena mine.
Har også blitt vekt av en svevende lys kule på soverommet, varte i noen sekunder så var den borte. Det samme skjedde 3 uker etter min onkels død.
Har ikke peiling på hva dette er . Er bosatt i Oslo!
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

- - Lei av dette bråket... hjemsøkt??

Innlegg av Asbjørn »

Brabee skrev:Men er som om noen står å slår i kjøkkenbenken,skap,oppvaskmaskin osv... Til ca samme tidspunkt hver dag.
Dette kan være lyder som kommer fra rør-systemer i huset.
Når rør utvider seg og trekker seg sammen, - kan det medføre diverse lyder.
Rør, og spesielt varmtvannsrør utvider seg når man tapper varmtvann, -og trekker seg så sammen igjen over tid når vannet kjøles ned igjen.
I kaldvannsrør kan også temperaturforskjeller gjøre det samme, men man merker det da somregel fordi vannet i røret er kaldere enn omgivelsene.

Dersom det er årsaken, er det helt naturlig,- og noe man kan oppleve i de fleste hjem.
Har noe lignende her jeg bor,- høres ut som om det er folk nede hos husvert, selv om jeg vet husverten er bortreist. Men fant etterhvert utav det, - fordi det skjedde bare når jeg brukte vasken på badet...

A
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

aha! den svevende lyskula du så skal du i allefall ikke frykte, det er akkurat slik mange mener engler/lysvesner fremstår og du er heldig som har fått oppleve det!

Jeg tenkte det samme som Asbjørn ang noen av lydene på kjøkkenet, spesielt når det gjerne skjer til samme tid hver dag. men ut ifra en del andre ting du sier kan det tyde på at noen kanskje prøver å få oppmerksomheten din eller bare er der og passer på. For å spare litt penger hadde jeg prøvd å se om jeg klarte å løse problemet selv først. Hvis du er komfortabel med det kan du si høyt at du ønsker svar på hvem det er som befinner seg der, evt utrykke at det gjør deg redd og at du ønsker de skal "dempe seg". mange bruker salvie til å rense hus, men har du ikke det for hånden har jeg funnet ut at vanlig røkelse fungerer like godt (det ligger jo gjerne mer i intensjonen enn i verktøyene man bruker). Det trenger slett ikke være noe hokus pokus å rense et hus. Universet fungerer enkelt og greit etter lover som gjelder for alle, så det skal ganske seige ånder til for at de ikke forsvinner bare du gir uttrykk for at du ikke ønsker de der. En regle jeg ofte tyr til er "det som er til det høyeste og beste for meg", dermed kan jeg tillate at de som er der av riktige årsaker får bli og de andre får finne seg et annet sted å leke :lol:
Prøv litt selv først er altså mitt tips, se om det hjelper først. Hvis det ikke blir bedre kan du gå til mer drastiske steg ;)
Antall ord: 298
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links