Hei.
Jeg har helt siden jeg var liten sanndrømt mye negative hendelser i live mitt, har sanndrømt mange begravelser, min vennine ligge i koma på ullevål, krangel, mine foreldres skilssmisse, og stygge brudd..
Har aldri tenkt noe særlig over det før nå i senere tid.. For når jeg sanndrømmer nå, så er det ikke bare "drøm", det er faktisk sånn at jeg kan føle, lukte, sanse og bli emosjonellt oppskaket eller glad i disse drømmene nå.. I tillegg til det så tror jeg faktisk også at jeg kan se andres aura. Jeg ser auraen min aller best, men de næremeste sterkest. Og det er ofte at jeg også får en fornemmelse av hvordan personen jeg ser auraen til, har det følsesmessig. Og det skremmer livsskiten av meg!! For jeg kan da fort finne ut av fargene på auraen og den fornemmelsen jeg får, hvordan personen har det "inni" seg.. Jeg testet det ut engang, da jeg kun så en dyp "tung" grålig farge og følte jeg fikk en klump i halsen og ble rett å slett overveldet av tristhet.. Jeg spurte om det var noe hun ville snakke om, om det var noe spesielt som hadde skjedd. Og det viste seg at hun hadde hatt dødsfall i familien..
Er det noen andre som også opplever dette..?
Skal jeg tolke det som om jeg kan "connecte" psykisk bedre med mennesker, siden jeg kan fornemme og "se" hvordan de egentlig har det..?
Det freaker meg litt ut...
Tørr lissom ikke helt å fortelle det til noen, da jeg tror det første spørsmålet dems blir om jeg har spist fleinsopp eller røyka no jeg ikke tåler..
M.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Sanndrømming og aura.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2011 20:49
- 13
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2011 14:42
- 13
- Kjønn (valgfri): (reindrift)same
- Lokalisering: Bor i et hus, jeg.
- Har takket: 21 ganger
- Blitt takket: 13 ganger
- Sanndrømming og aura.
Hei,velkommen hit. Du er ny her, ikke sant?
Jo, jeg ser ogsaa auraer og slike ting.
Genialt navn, forresten! Maura - m = aura ^>^
Naar begynte du igjen aa se auraer?
Antall ord: 30
-i'm OnlyOne
Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Sanndrømming og aura.
OnlyOne skrev:Hei,velkommen hit. Du er ny her, ikke sant?
Takk Ja jeg er ny her.
Kan du se like lett på alle mennesker?
Hmm.. 2-3 mnd siden. Jeg har kanskje lagt mer og mer merke til det.. Og vil jo egentlig lære meg litt mer om det, så jeg ikke blir så lett frika ut.
Antall ord: 80
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Sanndrømming og aura.
Velkommen til oss
Antall ord: 3
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Sanndrømming og aura.
Både og.
Men jeg syns at det er enkelt å se aura'er.
Ja, du "connecter" med mennesker når du føler hva de har i seg osv..
Husker bare at når det skjedde me første gang, ble jeg helt .. rar..
Jeg sanndrømmer også, av og til.. Bare sånn i nødens.
Forrige uka hadde jeg høstferie, og vi dro opp til fjells. :mozilla_cool:
Vi har nemlig hytte der. Nesten alle var der (de andre hytte-folka).
-Men da kom det en akutt melding, om at vi skulle begynne
å slakte (reindriftsame) og at det kommer en trailer og henter
reinsdyrene som skal slaktes. så desverre skulle det skje Søndag.
Det tar ikke bare 1 dag.. Og på Mandag e det jobb og skole..
Jeg kunne ikke bare si " jeg tar permisjon!" Man MÅ søke uken før.
Så drømte jeg, at bestemor (eieren av hytten hvor vi pleier å bo)
kom til meg og sa: - Du får permisjon." Husker hvert detalj i drømmen.
Ja, og da dagen etter (søndag) ringte far til mor. Da kom mor til meg og
sa : - Du fikk permisjon. Far hadde ringt igår. Denne gangen var du heldig."
Det skjer nesten aldri, at det kommer en sånn beskjed i drømmene
men ellers føles det "deja vu"
Antall ord: 226
-i'm OnlyOne
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Arven skrev:Velkommen til oss
Takk
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
OnlyOne skrev:Både og.
Ja, jeg legger merke til at det er mange som har en eller flere svake farger rundt seg.. Også har jeg også lagt merke til at de menneskene med mye energi, har ofte de sterkeste og klareste fargene - Skjønner du? Vet ikke om det er sånn det er men..
Hva betyr fargene? Betyr de noe utenom at de reflekterer hvordan ett menneskes sinn er akkurat det tidspunktet..?
Wow, ja det blir en deja vu følelse jeg også får når jeg finner ut at jeg har sanndrømt, skjer ikke meg så ofte for tiden heller.. Men jeg tror at jeg sanndrømmer negative hendelser, så jeg blir forberedt på det - Men hva er forskjell på sanndrømming og forutanelse?
Antall ord: 352
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Sanndrømming og aura.
Fargene:
Rød:
Nøkkelord: Lidenskap, lederskap, fysisk aktivitet
Chakra: Rotchakraet
Rød er en livfull aurafarge. Den indikerer til at personen er initiativrik, dynamisk og konkurranselysten. Det er en som
ønsker å være først i alt h*n gjør og som liker å være nyskapende. H*n er den fødte leder og misliker sterkt og måtte følge i andres
fotspor. H*n har sterke følelser for det meste og liker å være aktiv.
Klar rød indikerer en person som elsker livet.
Grumsete eller matt rød indikerer sinne og bitterhet.
Oransje:
Nøkkelord: Optimisme, harmoni, selvtillit, lettbevegelighet.
Chakra: Sakralchakraet.
Oransje er en vidunderlig varm og energi givende farge. En person som har klar oransje som dominerende farge i
auraen, er positiv og selvsikker. Vedkommende skrider gjennom tilværelsen, trygg i vissheten om at alt kommer til å gå bra.
H*n overvinner alltid problemer og lærer noe av dem. H*n er flink til å omgås og få frem det beste i andre.
Skarp oransje tyder på en person som er skarp og egoistisk.
Grumsete, skitten oransje finner vi hos personer som er bitre og nærtagende.
Grønn:
Nøkkelord: Kjærlighet, fred, harmoni, healing
Chakra: Hjertechakraet.
En klar vårgrønn aura idikerer en person som er vennlig og hengiven og som instinktiv ønsker å skape harmoni i samvær med
andre. H*n liker å være omgitt av natur og har behov for å stå i forbindelse med naturen for å holde seg frisk. Denne personen
kan ha et spesielt slektskap med dyr og stor evne til å forstå dem. H*n har også naturlige healing evner og kan komme til å
utøve en eller annen form for healing.
Skarp grønn indikerer en person som er sta og misliker forandring.
Mørk skittengrønn finner vi hos personer som er misunnelige og havesyke.
Gul:
Nøkkelord: Mentale evner, kreativitet og kommunikasjon
Chakra: Solar plexus- chakraet
Personer som har en klar gul aura lever mye av tiden i sitt eget hode og tenker gjennom det meste.
H*n kan være intellektuell, men ikke nødvendigvis, og personen trives helt sikkert med å bruke hodet til å bryne seg på ideer og
konsepter. H*n er underholdende og sosial, og har derfor behov for å være sammen med andre. Dette er ikke en person
som trives for lenge i eget selskap.
Syregult indikerer en person som har sært forutinntatte meninger og tror at hun alltid har rett.
Tåkete gul indikerer at det er en person som ikke alltid sier sannheten.
Rosa:
Nøkkelord: Kjærlighet, godhet, åndelighet
Chakra: Hjerte chakraet.
Rosa som dominerende farge i auraen forteller om en person som er instiktiv, snill, hjelpsom og hengiven. H*n er spesielt
glad i barn og dyr og er dels tiltrukket av dem på grunn av deres uskyld og sårbarhet. Denne personen er en naturlig
fredskaper og liker ikke å komme på kant med andre. H*n må passe på at H*n ikke gir for mye av seg selv til andre, noe som
har skjedd hvis auraen har en blek, utvasket rosafarge.
Hard rosafarge forteller at det er en person som lar seg lede av sine følelser og som kan være sentimental.
Blå:
Nøkkelord: tenksom, idealistisk, healingevner, åndelig viten
Chakra: Halschakraet
Blått tilhører en person som er idealistisk og som har sterke meninger om rett og galt.
H*n lever livet sitt i henhold til egne etiske regler og søker også åndelig viten, selv om det ikke vises for mye utad. H*n
praktiserer kanskje en eller annen form for healing.
Hvis auraen har en dyp, rik blåfarge, betyr det at hun har funnet sin rette vei i livet og at hun lever ut sitt livs hensikt.
Mørk skittenblå indikerer en person som er konservativ og redd for forandring.
Purpur:
Nøkkelord: filantropisk, vennlig, støttende, oversanslige evner
Chakra: det tredje øyet
Det finnes forskjellige nyanser av purpur, fra lys lilla til dyp purpur og dyp indigo. Alle varianter av purpur og indikerer en
person som har sterk åndelig intensjon og som ofte har en eller annen form for oversanslige evner, enten om hun er klar
over det eller ikke.
H*n er filantropisk og har stor omsorg for andre, det kan være fremmende eller venner.
Klar purpur indikerer sterke oversanselige evner, lysere purpur indikerer en intuitiv person. Det er viktig for alle som har
en nyanse av purpur i auraen å være helt jordet, for de har en tendens til å miste kontakten med omverden og bli for
virkelighetsfjerne.
Hvit:
Nøkkelord: åndelighet, forenthet med det guddommelige
Chakra: kronechakraet.
Det er ikke ofte man kommer over personer med hvit aura. Gjør du det må du sjekke at den ikke er lys grå eller en svært
utvasket nyanse av en annen farge.
En person med hvit aura er åndelig utviklet og har sterk forbindelse med det gudommelige.
H*n er filantropisk, og til tider nesten virke for god til å være sann, for hun er mer opptatt av andre mennesker velbefinnende
enn sitt eget. Det er stor sannsynlighet at h*n arbeider med svakerestilte eller med personer som resten av samfunnet
har glemt. H*n er helt sikkert ulykkelig i materialistiske omgivelser.
Skittenhvit aura indikerer en person som har problemer med å knytte seg til andre. Helt blek hvit indikerer en person som
lever i sin egen verden og som er atskilt fra den fysiske virkelighet.
Gull:
Nøkkelord: åndelighet, høyere viten, visjonære evner
Chakra: alle chakrane
Det er sjelden man ser mennesker med gyllen aura. Gjør du det, kan du tenke på at kunstnere i middelalderen som regel
avbildet helgener med gyllen glorie rundt hodet, selv om dette ikke automatisk betyr at du har en helgen foran deg.
Personer med en gyllen aura har et meget stort potensial og evne til å forandre verden. Vedkommende er også dypt åndelig
og har visjonære egenskaper.
Hvis auraen er skittengyllen, indikerer det en sterk materialistisk åre og et ønske om å utøve makt.
Sølv
Nøkkelord: drømmer, potensial, idealisme
Chakra: det tredje øyet.
Det er like uvanlig å se sølv i auraen, som det er å se en gyllen aura. Ser du en slik aura, er sølv sannsynligvis en av
hovedfargene i auraen og ikke den eneste fargen, og i enkelte tilfeller vil du se sølvstriper eller stjerner. Det representerer
potensial, i likhet med stjerneskudd, som sies å indikere ønsker som kan gå i oppfyllelse. For eksempel kan sølvstripene
antyde at et lite barn venter på å bli unnfanget eller det kan være signal om et kreativt prosjekt som ennå ikke er påbegynt. Den
det gjelder må imidlertid være bevisst på å vente sitt potensial mot virkeligheten og ikke la det forbli en vidunderlig drøm.
Skitne sølvstriper i auraen indikerer en person som liker å skape sensasjoner.
Grå:
Nøkkelord: kamuflasje, tendens til å holde en lav profil
Personer med grå aura ønsker å holde en lav profil og ikke stikke seg ut fra mengden. H*n er tilpassingsdyktig og ivrig etter å
inngå kompromisser, noe som innimellom kan bety at h*n er litt for medgjørlig for sitt eget beste og at h*n lar andre påtvinge
seg av andres tanker og behov.
Du bør forsikre deg at den grå auraen ikke er forårsaket av helse problemer og særdeleshet mangel på fysisk energi.
Er auraen skittengrå, kan det være fordi personen er bitter over å bli holdt i bakgrunnen og bli overskygget av andre.
Brun:
Nøkkelord: soliditet, forenthet med naturen, praktisk legning
Personer som har en rik brun aura er praktiske og jordnære og ha sterk forbindelse med naturen. Det liker å arbeide
utendørs og dyrke planter, eller de kan ha et sterkt ønske om å beskytte miljøet mot skadelig påvirkning. En rødbrun aura
indikerer en person som liker å ta vare på andre og som er beredt til å slåss for andre.
Hvis auraen er skitten brun, har du en person foran deg som er meget matrealistisk og som ønsker å forvisse seg om at
h*n får sin del av det som tilbys.
Sort:
Nøkkelord: forvandling, endring, hvile, kamuflasje
Det er ingen grunn til å bli skremt hvis du kommer over en sort aura. Det er ikke nødvendigvis et negativt tegn. Som regel
forteller det om den det gjelder ønsker å skjule seg for verden og at h*n har trukket en beskyttende usynlighetskappe
omkring seg. Du bør derfor alltid be om tillatelse før du undersøker auraen h*n og være forberedt på at du kan få nei til svar.
En sort aura, uansett om den er helt sort eller det bare er sorte striper i en aura med andre farger, kan også indikere en
person som er fysisk utslitt og som trenger mye hvile.
En tykk og tett sort aura kan bety at personen er svært trengende og suger til seg store mengder energi fra andre.
Kan tenke meg at det var alle farger
Rød:
Nøkkelord: Lidenskap, lederskap, fysisk aktivitet
Rød er en livfull aurafarge. Den indikerer til at personen er initiativrik, dynamisk og konkurranselysten. Det er en som
ønsker å være først i alt h*n gjør og som liker å være nyskapende. H*n er den fødte leder og misliker sterkt og måtte følge i andres
fotspor. H*n har sterke følelser for det meste og liker å være aktiv.
Klar rød indikerer en person som elsker livet.
Grumsete eller matt rød indikerer sinne og bitterhet.
Oransje:
Nøkkelord: Optimisme, harmoni, selvtillit, lettbevegelighet.
Chakra: Sakralchakraet.
Oransje er en vidunderlig varm og energi givende farge. En person som har klar oransje som dominerende farge i
auraen, er positiv og selvsikker. Vedkommende skrider gjennom tilværelsen, trygg i vissheten om at alt kommer til å gå bra.
H*n overvinner alltid problemer og lærer noe av dem. H*n er flink til å omgås og få frem det beste i andre.
Skarp oransje tyder på en person som er skarp og egoistisk.
Grumsete, skitten oransje finner vi hos personer som er bitre og nærtagende.
Grønn:
Nøkkelord: Kjærlighet, fred, harmoni, healing
Chakra: Hjertechakraet.
En klar vårgrønn aura idikerer en person som er vennlig og hengiven og som instinktiv ønsker å skape harmoni i samvær med
andre. H*n liker å være omgitt av natur og har behov for å stå i forbindelse med naturen for å holde seg frisk. Denne personen
kan ha et spesielt slektskap med dyr og stor evne til å forstå dem. H*n har også naturlige healing evner og kan komme til å
utøve en eller annen form for healing.
Skarp grønn indikerer en person som er sta og misliker forandring.
Mørk skittengrønn finner vi hos personer som er misunnelige og havesyke.
Gul:
Nøkkelord: Mentale evner, kreativitet og kommunikasjon
Chakra: Solar plexus- chakraet
Personer som har en klar gul aura lever mye av tiden i sitt eget hode og tenker gjennom det meste.
H*n kan være intellektuell, men ikke nødvendigvis, og personen trives helt sikkert med å bruke hodet til å bryne seg på ideer og
konsepter. H*n er underholdende og sosial, og har derfor behov for å være sammen med andre. Dette er ikke en person
som trives for lenge i eget selskap.
Syregult indikerer en person som har sært forutinntatte meninger og tror at hun alltid har rett.
Tåkete gul indikerer at det er en person som ikke alltid sier sannheten.
Rosa:
Nøkkelord: Kjærlighet, godhet, åndelighet
Chakra: Hjerte chakraet.
Rosa som dominerende farge i auraen forteller om en person som er instiktiv, snill, hjelpsom og hengiven. H*n er spesielt
glad i barn og dyr og er dels tiltrukket av dem på grunn av deres uskyld og sårbarhet. Denne personen er en naturlig
fredskaper og liker ikke å komme på kant med andre. H*n må passe på at H*n ikke gir for mye av seg selv til andre, noe som
har skjedd hvis auraen har en blek, utvasket rosafarge.
Hard rosafarge forteller at det er en person som lar seg lede av sine følelser og som kan være sentimental.
Blå:
Nøkkelord: tenksom, idealistisk, healingevner, åndelig viten
Chakra: Halschakraet
Blått tilhører en person som er idealistisk og som har sterke meninger om rett og galt.
H*n lever livet sitt i henhold til egne etiske regler og søker også åndelig viten, selv om det ikke vises for mye utad. H*n
praktiserer kanskje en eller annen form for healing.
Hvis auraen har en dyp, rik blåfarge, betyr det at hun har funnet sin rette vei i livet og at hun lever ut sitt livs hensikt.
Mørk skittenblå indikerer en person som er konservativ og redd for forandring.
Purpur:
Nøkkelord: filantropisk, vennlig, støttende, oversanslige evner
Chakra: det tredje øyet
Det finnes forskjellige nyanser av purpur, fra lys lilla til dyp purpur og dyp indigo. Alle varianter av purpur og indikerer en
person som har sterk åndelig intensjon og som ofte har en eller annen form for oversanslige evner, enten om hun er klar
over det eller ikke.
H*n er filantropisk og har stor omsorg for andre, det kan være fremmende eller venner.
Klar purpur indikerer sterke oversanselige evner, lysere purpur indikerer en intuitiv person. Det er viktig for alle som har
en nyanse av purpur i auraen å være helt jordet, for de har en tendens til å miste kontakten med omverden og bli for
virkelighetsfjerne.
Hvit:
Nøkkelord: åndelighet, forenthet med det guddommelige
Chakra: kronechakraet.
Det er ikke ofte man kommer over personer med hvit aura. Gjør du det må du sjekke at den ikke er lys grå eller en svært
utvasket nyanse av en annen farge.
En person med hvit aura er åndelig utviklet og har sterk forbindelse med det gudommelige.
H*n er filantropisk, og til tider nesten virke for god til å være sann, for hun er mer opptatt av andre mennesker velbefinnende
enn sitt eget. Det er stor sannsynlighet at h*n arbeider med svakerestilte eller med personer som resten av samfunnet
har glemt. H*n er helt sikkert ulykkelig i materialistiske omgivelser.
Skittenhvit aura indikerer en person som har problemer med å knytte seg til andre. Helt blek hvit indikerer en person som
lever i sin egen verden og som er atskilt fra den fysiske virkelighet.
Gull:
Nøkkelord: åndelighet, høyere viten, visjonære evner
Chakra: alle chakrane
Det er sjelden man ser mennesker med gyllen aura. Gjør du det, kan du tenke på at kunstnere i middelalderen som regel
avbildet helgener med gyllen glorie rundt hodet, selv om dette ikke automatisk betyr at du har en helgen foran deg.
Personer med en gyllen aura har et meget stort potensial og evne til å forandre verden. Vedkommende er også dypt åndelig
og har visjonære egenskaper.
Hvis auraen er skittengyllen, indikerer det en sterk materialistisk åre og et ønske om å utøve makt.
Sølv
Nøkkelord: drømmer, potensial, idealisme
Chakra: det tredje øyet.
Det er like uvanlig å se sølv i auraen, som det er å se en gyllen aura. Ser du en slik aura, er sølv sannsynligvis en av
hovedfargene i auraen og ikke den eneste fargen, og i enkelte tilfeller vil du se sølvstriper eller stjerner. Det representerer
potensial, i likhet med stjerneskudd, som sies å indikere ønsker som kan gå i oppfyllelse. For eksempel kan sølvstripene
antyde at et lite barn venter på å bli unnfanget eller det kan være signal om et kreativt prosjekt som ennå ikke er påbegynt. Den
det gjelder må imidlertid være bevisst på å vente sitt potensial mot virkeligheten og ikke la det forbli en vidunderlig drøm.
Skitne sølvstriper i auraen indikerer en person som liker å skape sensasjoner.
Grå:
Nøkkelord: kamuflasje, tendens til å holde en lav profil
Personer med grå aura ønsker å holde en lav profil og ikke stikke seg ut fra mengden. H*n er tilpassingsdyktig og ivrig etter å
inngå kompromisser, noe som innimellom kan bety at h*n er litt for medgjørlig for sitt eget beste og at h*n lar andre påtvinge
seg av andres tanker og behov.
Du bør forsikre deg at den grå auraen ikke er forårsaket av helse problemer og særdeleshet mangel på fysisk energi.
Er auraen skittengrå, kan det være fordi personen er bitter over å bli holdt i bakgrunnen og bli overskygget av andre.
Brun:
Nøkkelord: soliditet, forenthet med naturen, praktisk legning
Personer som har en rik brun aura er praktiske og jordnære og ha sterk forbindelse med naturen. Det liker å arbeide
utendørs og dyrke planter, eller de kan ha et sterkt ønske om å beskytte miljøet mot skadelig påvirkning. En rødbrun aura
indikerer en person som liker å ta vare på andre og som er beredt til å slåss for andre.
Hvis auraen er skitten brun, har du en person foran deg som er meget matrealistisk og som ønsker å forvisse seg om at
h*n får sin del av det som tilbys.
Sort:
Nøkkelord: forvandling, endring, hvile, kamuflasje
Det er ingen grunn til å bli skremt hvis du kommer over en sort aura. Det er ikke nødvendigvis et negativt tegn. Som regel
forteller det om den det gjelder ønsker å skjule seg for verden og at h*n har trukket en beskyttende usynlighetskappe
omkring seg. Du bør derfor alltid be om tillatelse før du undersøker auraen h*n og være forberedt på at du kan få nei til svar.
En sort aura, uansett om den er helt sort eller det bare er sorte striper i en aura med andre farger, kan også indikere en
person som er fysisk utslitt og som trenger mye hvile.
En tykk og tett sort aura kan bety at personen er svært trengende og suger til seg store mengder energi fra andre.
Kan tenke meg at det var alle farger
Antall ord: 1516
-i'm OnlyOne
Hide post links |