Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bondetussa
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2011 17:03
- 13
Bondetussa
Jeg lå i senga mi en kveld og så på tv, plutselig så kommer det ei lita eldre dame gåenes tvers igjennom rommet mitt. Hun var ei veldig søt dame med typisk bondeskjørt, sjal over skuldrene, håret i en fin knute bak i nakken og en stor kurv på armen. Det var en veldig artig opplevelse som jeg husker som det var i går. Fant ut at hu måtte være ei dame som bodde langt inne i skogen, ettersom jeg har hørt at det bare var skog der huset vårt står i dag.
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2011 21:15
- 13
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Aller helst under dyna
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 5 ganger
- Bondetussa
Så morsomt! Ser for meg at om det hadde det vært meg hadde jeg klistra meg mot veggen i redsel, haha! Har det skjedd flere ganger? Og "ser" hun deg?
Antall ord: 31
Ikke bar vær i live, men lev!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Bondetussa
Hehe ja det er nesten rart jeg ikke satt klistra der og har bare vært den ene gangen jeg har sett hu. Nei hu gjorde ikke det, var akkurat som at hu gikk sin vante gang og ikke brydde seg om det var noen som så hu
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Bondetussa
Hehe ja det er nesten rart jeg ikke satt klistra der og har bare vært den ene gangen jeg har sett hu. Nei hu gjorde ikke det, var akkurat som at hu gikk sin vante gang og ikke brydde seg om det var noen som så hu
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
- Bondetussa
Det hørtes veldig spennende ut
Kanskje hun legger merke til deg også hvis du neste gang setter hykkas (fotkrok) på henne?
Beklager, det var bare det synet som kom opp hos meg
Kanskje hun legger merke til deg også hvis du neste gang setter hykkas (fotkrok) på henne?
Beklager, det var bare det synet som kom opp hos meg
Antall ord: 33
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- Bondetussa
Hehe, ja kansje jeg skal prøve det hvis det skjer igjen neida, kan ikke være lei mot hu heller, har liksom ikke gjort meg noe heller
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
- Bondetussa
Sant det, en skal jo alltid behandle folk med respekt om de så kommer fra den ene eller den andre siden.
Satt og tenkte på det at du skrev at hun ikke la merke til deg så jeg ble bare litt fantasifull (og "løsningsorientert")
Satt og tenkte på det at du skrev at hun ikke la merke til deg så jeg ble bare litt fantasifull (og "løsningsorientert")
Antall ord: 45
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13