Jeg bodde på en Hybel i Halden da jeg gikk på skole der.
Den gaten jeg bodde i har Åndenes makt og et medium team som jeg ikke husker hva heter akkurat nå. Men de er ikke norsk. Tror det har vært et form for sykehus der under krigen. Gaten har jo fått navnet Sykehusgaten ironisk nok.
Men til sakens kjerne. Jeg bodde som sagt på en hybel der og jeg opplevde ikke skremmende ting, men der var noe likevel. En mann i 40 - 50 årene som har blå dress. Han hadde ikke noe tilknytting til meg eller dette stedet. Jeg fikk vite at han var der for meg, og jeg skjønte ikke helt hvorfor. Dette var det mange av mine venner som fortalte meg om denne mannen, uten at jeg hadde sagt noe om det til dem. Og de 3 vennene som sa de tingene om denne mannen hadde ikke noe kjennskap til hverandre. Jeg så aldri denne mannen selv, men kunne føle han og høre når han kom. Men jeg syntes ikke det var skremmende. Jeg følte det som en trygghet siden jeg viste at han ikke ville meg noe og ondt og at han var der for meg på en måte.
I den perioden så var jeg deprimert, sliten og hadde smerter i kroppen hele tiden. Jeg ønsket ikke og gå på skole eller gå ut av døren og treffe folk enkelte dager. Jeg foretrakk og ligge under dyna og se på film eller sove.
Jeg fikk og vite av stefaren til min tidligere kjæreste at jeg hadde en klebeånd som hadde festet seg på ryggen min. Men jeg lurer egentlig på om det faktisk var en klebeånd eller om det var denne mannen som bare tok min energi. Eller var han der på grunn av min depresjon?
Lure også på en ting til. Da jeg var yngre så jeg skikkelser opptil flere ganger, men nå ser jeg ikke noe bortsett fra et tilfelle i fjorvinter. Det var egentlig den mest tydlige skikkelsen jeg har sett. Det var ikke igrunn et positivt syn heller. Jeg hadde våknet av at en person kom inn via døren til leiligheten. Jeg hørte klart og tydelig at den ble åpnet og at noen og gikk over kjøkkengulvet og stilte seg i døren til stuen, og jeg trudde jo da at jeg fikk besøk av en nabo eller noe, men det var ikke det besøket jeg forventet. Han var ganske høy, og hadde brannskader i ansiktet og helt mørke øyne som var rettet mot meg. Siden jeg var en smule forvirret satt jeg og så på denne manne i 2 minutter før jeg sa hallo, og spurte hva han gjorde her. Fikk ikke noe svar. Og da våknet min tidligere samboer og lurte på hvem jeg pratet til. Da forsvant denne mannen, og jeg så aldri han igjen. Kanskje var det han som brukte og gå i trappene i gangen, og bråke på loftet på kveldene og natten. Uansett jeg ser på denne mannen som et mysterium. Har ingen god forklaring på det. Og mer kan jeg ikke finne ut siden jeg ikke bor i denne leilighet lengre. Men var ikke den eneste som så eller hørte ting i dette huset. Min venninne som var min nabo på den tiden i dette huset var plaget daglig.
Men jeg lurer da på hvorfor jeg ikke kan se dem lengre? Jeg kjenner bare at dem er der og hører dem.
Håper på noen gode svar her og kanskje jeg kan forstå mer etter dette. Eller kanskje jeg bare er litt gal?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jevnlig besøk av mann.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2011 12:09
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2011 17:06
- 13
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Bergen
- Jevnlig besøk av mann.
Jeg kan ikke gi deg noen gode svar, dessverre, men jeg kan i det minste avkrefte at du er gal (på bakgrunn av hva du har fortalt i allefall ) Jeg har også hatt slike opplevelser tidligere. Ikke ofte, heldigvis. Jeg husker spesielt godt en gang så jeg en hengt mann på doet på hybelen jeg bodde i. Ikke så hyggelig akkurat. Spesielt siden han hadde åpne øyner og så rett på meg, og smilte. jeg var helt uforberedt på dette, jeg skulle bare på do, og var ikke redd eller noen ting. Jeg BLE derimot veldig redd, og hev på meg klærene og sprang ut, for å vandre gatelangs i timevis. Det ble heldigvis med den ene gangen .
Det virker som mange deler dine erfaringer, så da er det i det minste en kollektiv galskap
Det virker som mange deler dine erfaringer, så da er det i det minste en kollektiv galskap
Antall ord: 135
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |