Drømmer, NDO & ut av kroppendrømmer så snart øynene faller igjen.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

sussine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Sep 2011 15:43
13
Blitt takket: 2 ganger

drømmer så snart øynene faller igjen.

Innlegg av sussine »

Hei hei får jeg si først,er helt ny her og fant forumet ved en tilfeldighet ved et google søk:)
Har vært interesert i det det alternative lenge og drevet litt med forskjellig,helaing mest.
Men til spørsmålet mitt,de siste to ukene har jeg ikke fått fred,med en gang jeg lukker øynene og sover så kommer det drømmer av alle slag,i natt drømte jeg at jeg ble jaget av en veldig nær person med kniv,helt sykt.
Ellers drømmer jeg om alt mulig,babyer og personer i min nærhet.
Men det plager meg for jeg får ikke sove skikkelig,det er ikke bare en drøm om natten men opp til flere,og ikke bare på natta men på dagen også så snart jeg prøver sove.

Verdt og nevne er kanskje at de siste årene har jeg vært mye syk,og jeg bhar ikke drømt på lenge,en tanke jeg fikk var at kanskje er det underbevistheten min som jobber mer nå når jeg er bedre,og at det er ting som skal bearbeides,men finner ikke no mønster eller mening i noe.

Så lurer jeg på,hvordan kan jeg stoppe dette?mareritt er ikke kos og søvnen blir dårlig.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- drømmer så snart øynene faller igjen.

Innlegg av Bearchild »

Heisann, og velkommen! :D

Kan nok tenkes du er inne på noe ifht at underbevisstheten din forsøker å fortelle deg noe. Husker du drømmene godt? Noe mange har hatt nytte av er å skrive ned drømmene, få med så mange detaljer som mulig (alt fra hendelser, farger, lyder, gjenstander osv osv). Ofte kan man se at enkelte ting går igjen i drømmene, og først da blir det enklere å analysere dem. :) Hvor lang tid det tar er nok individuelt, men siden det "bare" har pågått et par uker er det ikke sikkert du har klart å se noe mønster. Spesielt hvis drømmene er veldig forskjellige, da kan det være du ikke klarer å "ta tak i" det som har betydning.
Antall ord: 125
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sussine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Sep 2011 15:43
13
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av sussine »

takk for svar:)de siste nettene har vært rolig,jeg har ei veninne som ganske enkelt fikset saken,iallefall ble jeg kvitt drømmene...
Jeg prøvde analysere og finne sammenhenger men var håpløst,får se hva som skjer etterhvert....har drømmeboka liggende klar nå så jeg får skrevet ned:)
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Innlegg av Arven »

Velkommen til oss :mozilla_smile:
Så bra at det har roet seg litt for deg og du kan sove litt bedre. Jeg har tro på at vi kan hente mye kunnskap og beskjeder fra drømmene våre, men jeg tror også at mange drømmer bare er psyken vår som bearbeider inntrykk og opplevelser og ikke nødvendigvis bærer med seg et budskap. Utfordringen blir å skille ut de som gjør det. Spennende ! Det ble sagt i en annen tråd her at det som innehar en dypere mening ofte skiller seg ut i drømmen. Ikke passer inn eller stadig kommer tilbake og kanskje derfor ofte blir oversett.
Jeg ble veldig nysgjerrig på hva venninnen din gjorde, om jeg kan spørre om det ?
Antall ord: 128
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links