Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnde jente

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bamzekoz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Sep 2011 01:59
13

Ånde jente

Innlegg av Bamzekoz »

Hei igjen.

Jeg har akkurat opplevd det skumleste i mitt liv... Jeg er alene hjemme, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få kontakt med en ånd. Jeg hadde et talg lys midt på bordet.. Så spurte jeg om det var noen der, så blås på lyset, det gjorde hun.
Så spurte jeg om hun var gutt eller jente, Jente var til venstre og gutt var til høyre... Hun blåste til venstre...
Så spurte jeg om hun hadde svart hår, ja var til venstre, nei til høyre, hun svarte ja.
Så spurte jeg om hun hadde langt hår, (Samme regler som i ste) Hun svarte nei.
Spurte om flere spørsmål, så etterhvert kom jeg fram til at hun var ond, men ville ikke skade meg, men hun vil skade en av mine beste venner.

Så satte jeg på noe satanistisk death metal, (Perfekt valg, sant? xD) Og da begynte hun å trampe i over etasjen, og begynte å gå fort nedover trappen.. Så hoppa hun opp bak stolen som står 2 meter unna meg.. så hun KLART og tydelig... Livredd...

Så når jeg skulle skru på lyset igjen, funket det ikke...
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Ånde jente

Innlegg av Diffusa »

Fikk du sove godt i natt? :badgrin:

... 8-[ ... :eang ...
Antall ord: 6
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bamzekoz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Sep 2011 01:59
13

- Ånde jente

Innlegg av Bamzekoz »

Haha faktisk..
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Ånde jente

Innlegg av Nephandi »

Høres ut som du har fått kontakt med en tenåring med smak på death metal som likte å skremme deg spørr du meg. Men fra spøk til alvor, det er veldig få som regner seg selv som onde, jeg finner det alltid litt rart når noen sier Ånder har sagt at de er onde, jeg mener har du noen sinne møtt noen som presenterer seg slik:
"Hei, jeg heter Trine og jeg er ond, hyggelig å hilse på deg."

Tror du for eksempel Bin Laden, Saddam Hussein eller for den saken skyld Utøya morderen som ikke bør nevnes ved navn regner seg selv som onde? Nei de regner og regnet seg som gode, det er oss andre rundt som ser handlingene deres som onde. Selv folk som misbruker unger og dreper gamle damer regner som oftest ikke seg selv som onde, de har alltid grunner for det de gjør. de sier, jamen jeg kunne ikke styre meg eller jamen jeg trengte den gamle damens penger. Ondskap er et flytende begrep og det er definert etter hva som blir regnet som galt av moralen til den som bruker begrepet.

La oss ta et tenkt eksempel, en Norsk og en Iransk mann møter hverandre og snakker begynner å snakke om konene sine, så sier Nordmannen.
"Din jævel, du har to koner, i tilegg tvinger du dem til å gå tildekket og hvis de ikke adlyder deg så straffer du dem, for en ond person du er."
Så sier den Iranske mannen.
"Din jævel, du har bare en kone så hun blir gående alene når ikke du er sammen med henne, du bryr deg ikke om hvordan hun kler seg og oppfører seg så menn ser lysting på henne og du lar henne komme til helvete med oppførselen sin, seriøst mann du kan ikke bry deg om din kone så ond du er."

Ondskap er det motsatte av hva hver enkelt regner som godt og riktig, så det er ikke mange som regner seg selv som onde så hvorfor skulle en Ånd gjøre det? Ikke at jeg sier at du ikke har opplevd noe, jeg sier bare at svar som jeg er ond for meg alltid er litt suspekt.
Antall ord: 381
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links