Hei igjen.
Jeg lurer på om noen har tips til noen sider jeg kan lære meg mer om ånder osv? Vet ganske mye allerede, men vil gjerne vite mer
Eller annbefaler dere å lese på "Emner" på Paranormal.no?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2011 01:59
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
- Ånder
Hei Så klart du kan finne mye under emner som omhandler dette på paranormal! Men nå vet jeg ikke akkurat hva du vet fra før.. og hva du er ute etter!
Her er mange selvopplevde fortellinger. Og her er iallefall mange spørsmål, og svar etter beste evne. Men det er jo ikke ofte det er lett å gi et svar, for svaret gir seg ikke automatisk selv uten bedre bakgrunnsinfo. Man kan tro, mene og synse mye, uten at det er det som er riktig!
Men her er mange interessante tråder! Så les i vei..
Her er mange selvopplevde fortellinger. Og her er iallefall mange spørsmål, og svar etter beste evne. Men det er jo ikke ofte det er lett å gi et svar, for svaret gir seg ikke automatisk selv uten bedre bakgrunnsinfo. Man kan tro, mene og synse mye, uten at det er det som er riktig!
Antall ord: 98
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2011 01:59
- 13
- - Ånder
Vet jo ikke hva jeg ikke vet om du skjønner?Kiara skrev:Hei Så klart du kan finne mye under emner som omhandler dette på paranormal! Men nå vet jeg ikke akkurat hva du vet fra før.. og hva du er ute etter!
Okey, jeg vil nok se rundt på Paranormal
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Sep 2011 00:37
- 13
- Kjønn (valgfri): Pige
- Lokalisering: Bergen
- Blitt takket: 5 ganger
- Ånder
http://forum.gaiaforum.com/
De har mange innlegg, men litt rotete side og vet ikke hvor mye aktivitet som er der lengre.
Personlig er dette mitt nye åndelige favoritt sted:)
De har mange innlegg, men litt rotete side og vet ikke hvor mye aktivitet som er der lengre.
Personlig er dette mitt nye åndelige favoritt sted:)
Antall ord: 30
Kanskje vi må åpne øynene enda en gang for å virkelig se...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
- - - Ånder
Ja jeg skjønner! Derfor vanskelig å gi nå svar.. :mozilla_cool:Bamzekoz skrev:Vet jo ikke hva jeg ikke vet om du skjønner?Kiara skrev:Hei Så klart du kan finne mye under emner som omhandler dette på paranormal! Men nå vet jeg ikke akkurat hva du vet fra før.. og hva du er ute etter!
Okey, jeg vil nok se rundt på Paranormal
Og så er det jo så ufattelig mye å lære.. Men som sagt, her er mange interessante tråder, og jeg er sikker på at her er flere som kan mye mere enn de går ut med..
Antall ord: 170
Hide post links |