Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder15 år gammel, og ser ånder.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bamzekoz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Sep 2011 01:59
13

- - - - 15 år gammel, og ser ånder.

Innlegg av Bamzekoz »

Asbjørn skrev:
Bamzekoz skrev:
mina27 skrev:Jeg lurer på om det går ann å lære seg til å se ånder?
Jeg er sykt nygjerrig og jeg tror virkelig på dette.
Jeg bor i er ganske nytt hus men jeg tror noen kanskje bor der.. Noen janger faller ting ned fra hyller eller dører åpner seg.
Jeg får kald vind på meg noen ganger og. Det hender jeg ser skygger som beveger seg fort forbi meg men jeg tror det bare er synsbedrag.

Jeg er 13år men kan evnene utvikle seg så sent?
Jeg blir glad for svar. :D
Ja, Evnen kan utvikle seg så sent:P Den gjorde det til meg når jeg var 13, jeg trodde ikke på noe av det der før jeg fikk se dem, Så nå lever jeg med ånder :D
Evner kan utvikle seg / dukke opp hele livet.
Selv har jeg liksom ikke vært særlig "aktiv" før jeg var godt voksen, altså over 30....
For noen skal det spesielle situasjoner i livet til før man "våkner" - andre har det med seg hele livet, - det er altså ingen fasit på når man kan oppleve slike evner.

Men jeg må samtidig gjøre dere obs på at fantasien også kan ha en finger ( eller en hel arm ) med i dette, og fantasien kan ofte gjøre at man tror det er noe mer, - når det faktisk ikke er annet enn f.ex normale lyder, - man vet bare ikke hvor de kommer fra ....

Klart det er spennende med ånder, og evner, - og når fantasien får lov å være med - det er da det virkelig kan utløse følelser - som både glede og eller frykt.

Derfor er det veldig viktig å finne ut om fantasien har en finger med i spillet, om ting kansje kan ha en annen forklaring. For i de fleste tilfeller hvor det er noe som skjer,- har det somregel en fornuftig / vitenskaplig forklaring. Men ikke alltid...
Derfor - vær skeptisk, vær undersøkende,- finn ut om det kan være andre årsaker enn det paranormale.

Ok,- det tar nok vekk litt av spenningen, men det vil og forsterke de ekte opplevelsene !

A
Det du sier er ganske rett, fantasien kan slenge på noen lyder og syn osv. visst du virkelig tror på dette, jeg mener selv at jeg ser ånder osv, Når jeg er alene hjemme hører jeg at folk roper på meg, av og til river de ned ting som står støtt til veggen osv.. I vinter, så hadde jeg 3 stykker som "fulgte" etter meg, 2 av de var slemme, men de ville ikke skade meg, den 3 bare var der, ville ingenting, bare loket rundt :P
Antall ord: 462

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- 15 år gammel, og ser ånder.

Innlegg av Nephandi »

Jeg begriper ikke hvordan du, så bestemt, kan påstå at det finnes ånder, noe du gjør når du snakker sånt om det.

Jeg syntes det blir feil å si sånt til en 15åring uansett hva din tro er.
Ja for vår tro er så farlig, den må gjemmes bort så barna for all del ikke ser den for den er så skitten. Jeg lurer på om du er like enig i dette når religiøse sier at Atheister ikke bør fortelle om sin tro til barn.

Det er mange barn og ungdommer som har synske evner og mange av dem sliter med det, de føler seg utenfor, andeledes og mange blir veldig skremnte. Holdninger som dine gjør at mange av disse barna ikke tørr å snakke om det de opplever og når de snakker om det så får de ikke hjelp, mens om de åpner seg og lærer og kontrolere det kan de få en nyttig evne som blir med dem hele livet plus at de kan bli kvitt fryst og uro over det.

Du må gjerne fortelle om din tro til de unge, men jeg forbeholder meg retten til å også fortelle om hvordan jeg tror verden er og hjelpe hvordan jeg kan. Å tro på Ånder er ikke noe skittent som skal gjemmes vekk, alt for mye vondt har kommet av slike holdninger.

Jeg var 10 år gammel når jeg oppdaget at jeg hadde evner, vel forbi å leke med min mor sin pendel. Jeg ser ikke Ånder så ofte, jeg har sett dem men det er heller andre evner jeg har mest av, uansett, det kan være en ensom vei for når man forteller sine gjevnaldrende om det så blir man sett rart på.

Jeg vil også anbefale trådstarter å lese bøker om dette temaet og sette seg inn i det, det er viktig at du lærer deg kontrol slik at du også kan få en pause når du trenger det. jeg vil også anbefale deg å være forsiktig med hvem du snakker om dette med, oppsøk heller forumer som dette enn å fortelle det til venner, noen vil nok tro deg men det kan lett bli til at man blir ledd ut eller at man blir fryktet om man snakker om slike evner til gjevnaldrende.
Jeg lurer på om det går ann å lære seg til å se ånder?
Jeg er sykt nygjerrig og jeg tror virkelig på dette.
Jeg bor i er ganske nytt hus men jeg tror noen kanskje bor der.. Noen janger faller ting ned fra hyller eller dører åpner seg.
Jeg får kald vind på meg noen ganger og. Det hender jeg ser skygger som beveger seg fort forbi meg men jeg tror det bare er synsbedrag.
Ja man kan lære seg til å se Ånder. Se på det på denne måten, noen er kjempe talenter med piano, de lærer fort og har en intuitiv forståelse av notene, men alle kan lære, det er det samme med paranormale evner, noen har talent og disse evnene kommer enten man vil eller ikke, men alle kan lære, evene er en del av alle menneskers føde gaver.

Det er ikke alltid at noen har bodd i et hus som så dødd om man opplever ting der. For det første kan det være ikke menneskelige Ånder som bare har slått seg ned der, eller det kan vare at en Ånd har en tilknytning til en ting i huset, noen av personene i huset eller av andre grunner har blitt bundet til stedet, og ikke alle Ånder er stedbundne. Det er også ikke så uvanelig når ting faller ned og ting åpner og lukker seg og man har annen slik aktivitet og det bor en tenåring, spesielt en pike i huset at det er jenta selv som er årsaken, hele Energisystemet ditt er i bevegelse for tiden, det kan affektere omgivelsene.
Jeg er 13år men kan evnene utvikle seg så sent?
Jeg blir glad for svar. :D
Kjære deg barn de færreste utvikler evner så unge som deg. Det er mange som utvikler evner når de er 20, 30, 50, 80, 90, noen har evner som manifisterer av seg selv, noen ganger når folk er svært unge, noen ganger er man født med det, andre utvikler evner enten naturlig eller via egen insats når man er mye eldere. Ta for eksempel Lilli Bendriss en av Norges mest berømnte og dyktige samaner og mediumer, hun var 42 når hun først begynte å oppdage og utvikle sine evner. Ikke bekymre deg, evner er noe vi alle har, det gelder bare å være åpen for dem og utvikle dem, samme hvilken alder du er.

Ellers så støtter jeg rådene om å lære å meditere, det er godt for oss enten man skal utvikle evner eller ikke, og det er ikke vanskelig, noen minutter med meditasjon om dagen forfrisker sinnet og lærer oss å fokusere på en helt ny måte.
Antall ord: 860
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links