Er det noen som vet om de Norske paranormale programmene noen sinne vil komme på DVD, det er jo masse Paranormale programmer på DVD i utlandet og se selger som hakke møkk så hvorfor er ikke noen av de Norske på DVD, jeg kunne godt tenke meg å ha disse programene på DVD i samlingen min for det er gjerne slikt det er veldig greit å se om og om igjen, samnt sat jeg foretrekker TV serier på DVD.
Det skulle ikke være så vanskelig for TV Norge å ta disse sesongene, stappe dem inn i sesong sett, kanskje slenge med et interview eller to eller litt ekstra sener som bonus og lage et fint cover og shippe dem av gårde til butikkene, og om de ikke ville ta risikoen med å få seriene trykket opp så de kanskje ikke selger og de blir sittende med en haug med DVDer de ikke får solgt, selv om jeg ikke tror det ville skje, så kunne de ha gjort print on demand hvor DVDene blir trykket når folk bestiller dem.
De programmene jeg ønsker meg mest på DVD av Norske Paranormale serier er:
Åndenes Makt
Jakten På Den Sjette Sans
Fornemmelser For Mord
Men Fra Sjel til Sjel og den serien om reinkarnasjon som var for en stund siden samnt den serien om tankefelts terapi som var nå nylig er også ting jeg ville ha plukket opp på DVD uten å nøle om de ble utgitt. Hvorfor er ikke disse seriene på DVD ennå?
Aktuelle tvprogrammer ⇒ Norske Paranormale programmer på DVD please!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Norske Paranormale programmer på DVD please!
Antall ord: 253
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
- Norske Paranormale programmer på DVD please!
Skrive en mail til kanalen kanskje?
Antall ord: 6
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
Det er ikke en dum ide i det heletatt, det skal jeg gjøre, og om andre gjør det også så vil det ha enda mer vekt siden de da ser at det er et marked for disse seriene der ute. Takk for tipset. :like
Antall ord: 46
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Bare hyggelig
Antall ord: 2
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |