Altså dette var sent på natta rundt 11 tiden hvor jeg og kjæresten min(vi er begge 14 år) hadde cam med hverandre på skype. Etterhvert begynte det å skje litt rare ting, vi følte begge det var noen i rommet. Hendene til meg og kjæresten min begynte å bevege seg synkront, og ikke med ren vilje bare helt automatisk. Og hun begynte å flette håret sitt uten å merke det selv som hun ikke viste hun gjorde det. Også litt senere så ble det værre. Jeg følte noe i rommet så kikka rundt, så var det noe som dytta med i senga. Dytta meg hardt i veggen nesten som ett kast. og fortsatte med at jeg ble kvelt inntill en vegg. av ingen men kom meg ikke løs.
Etter det skjedde det ikke noe særlig mer sånn. Men vi hørte stemmer. Jeg hørte noe som hørtes ut som en mor som sa noe om at jeg og kjæresten måtte passe på noen. at hun var vår nå. Så hørte kjæresten min ei litta jente, Mallerie som er navnet vi hørte på henne. Hun ville leke og sånt. Den stemmen jeg hørte som var moren til Mallerie sa at hun het Alex, og mannen hennes Nicholas ikke kunne passe på henne lenger, så jeg og kjæresten min måtte være foreldrene hennes.
Etter det forlot "Alex" meg. Men Mallerie ble hos kjæresten min og sovna der. Jeg følte faktisk at hun kom å ga meg nattaklem. Etterpå så roa det seg ned selv om det var rart å bli forelder til ett gjennferd.
OG DETTE ER IKKE INNBILLNING! Var for ekte til det :c
Hva kan vi gjøre?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gjennferd-foreldre
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2011 13:29
- 13
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
-