Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kontakt i søvne?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Kontakt i søvne?
Det hender når jeg har lagt meg at jeg hører mange stemmer rundt meg som sier helt uviktige ting. Noen ganger konsentrerer jeg meg om det, og da er det liksom som jeg vet hva stemmene vil si, og da blir jeg ganske sikker på at det er meg selv. Men det er så mye rart som dukker opp i hodet mitt, og det er som om flere snakker til meg på en og samme tid. Jeg er liksom litt i søvne når det skjer, for jeg kan ikke huske situasjonen 100%, det er derfor jeg lurer på om kan det være kontakt? Og hva er greia med at jeg hører så mye rart som ikke har noen mening for meg i det hele tatt. Det snakkes liksom om helt urelevante ting.
Antall ord: 138
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- Kontakt i søvne?
Hei.
Det skjedde det samme med meg når jeg begynte å arbeide med rensing av energier og ånder. For mitt vedkommende betyr det at jeg har åpnet de spirituelle sansene ytterligere. Det var ikke ubehagelig å oppleve det og det var heller ikke knyttet til frykt. For mitt vedkommende var det mere bilder enn stemmer som kom opp rett før jeg skulle sove. Det var som å se på små filmklipp eller bilder som dukket opp av forskjellige ansikter. Litt underlig, men helt OK for min del selv om jeg ikke kan forklare hvorfor det skjer.
Du merker fort om det er noe negativt knyttet til slike hendelser. Lytt til din intuisjon og vær ærlig med deg selv om hva du føler i slike situasjoner, slik at du ikke blir påvirket av negative krefter.
Det skjedde det samme med meg når jeg begynte å arbeide med rensing av energier og ånder. For mitt vedkommende betyr det at jeg har åpnet de spirituelle sansene ytterligere. Det var ikke ubehagelig å oppleve det og det var heller ikke knyttet til frykt. For mitt vedkommende var det mere bilder enn stemmer som kom opp rett før jeg skulle sove. Det var som å se på små filmklipp eller bilder som dukket opp av forskjellige ansikter. Litt underlig, men helt OK for min del selv om jeg ikke kan forklare hvorfor det skjer.
Du merker fort om det er noe negativt knyttet til slike hendelser. Lytt til din intuisjon og vær ærlig med deg selv om hva du føler i slike situasjoner, slik at du ikke blir påvirket av negative krefter.
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Kontakt i søvne?
Oi, dette var det lenge siden jeg hadde spurt om! Takk for svar! Har et innlegg om lignende opplevelser bare at jeg da har vært helt våken. Har ikke opplevd dette på en god stund nå. Har ikke vært rammet av noen særlig frykt da det har skjedd, men har syntes det har vært svært forstyrrende i og med at jeg ikke har kunnet kontrollere det og få det til å stoppe. Har diskutert litt rundt det på det andre innlegget mitt og lurer på om det kan ha vært forårsaket av stress og mye å tenke på, i og med at det har vært periodevis over kortere tid, men da skulle man jo tro at jeg kunne "få det bort", for da ville det jo vært mitt eget hode som skapte kaos.
Er flere som har foreslått meg å dra til lege og psykolog da det ikke er normalt å høre stemmer i hodet. Og jeg vil bare understreke at det ikke er noe psykisk som har vært årsaken til hendelsene. Dette handler enten om stress og at kroppen har vært sliten eller noe annet som man rett og slett ikke kan sette fingeren på. Uansett, interessant å tenke på hva enten kroppen og hode kan gjøre for å si fra at skuldrene må senkes litt, eller hva noen evt prøver å fortelle meg.
Er flere som har foreslått meg å dra til lege og psykolog da det ikke er normalt å høre stemmer i hodet. Og jeg vil bare understreke at det ikke er noe psykisk som har vært årsaken til hendelsene. Dette handler enten om stress og at kroppen har vært sliten eller noe annet som man rett og slett ikke kan sette fingeren på. Uansett, interessant å tenke på hva enten kroppen og hode kan gjøre for å si fra at skuldrene må senkes litt, eller hva noen evt prøver å fortelle meg.
Antall ord: 234
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Hide post links |