Heisann
Jeg hadde en ganske syk drøm her om dagen.
Kort forklart :
Jeg fikk ikke sove, jeg satte på world poker tour på youtube.
Jeg la meg med hode mot veggen og bare hørte på kommentatorene som kommenterte poker'n
Plutselig sovnet jeg.
Så skjedde det div ting, plutselig er det 2 jenter i sengen med meg.
Mamma kommer inn på rommet og sier at jeg ikke må bråke så mye.
Jeg husker jentene le veldig høyt, plutselig ble de usynelige.
Men jeg kjente de var der, jeg ble veldig redd. Så jeg tenkte å gå opp i stua men, da jeg skulle gå -ut av senga tok de tak i meg og holdt meg fast. Jeg kom meg ingen vei, jeg ble dratt opp i senga igjen.
Jeg prøvde og rope på hjelp men det ble ikke noe lyd. Jeg tror også det var en mann på rommet som bare sto der. Lang frakk, sto helt stille. Plutselig så satt jeg på siden av senga og så på meg selv sove. Jeg husker jeg så meg i fjeset.
De 2 jentene som kom i senga hadde jeg møtt før i ' drømmen '. Jeg husker de hvisket noe da jeg gikk forbi dem.
Noen som har noen aning om hva dette betyr ? Jeg husker da jeg våknet igjen så var jeg veldig tørr i munnen, svett og sliten. Har ikke fått sovet noe veldig godt i dagene før det skjedde.
Dette var helt for jævlig og oppleve!!!
Takk til alle som svarer meg.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Syyk drøm.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2011 14:21
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2011 15:27
- 13
- Kjønn (valgfri): Trollkjerring
- Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
- Har takket: 125 ganger
- Blitt takket: 274 ganger
- Syyk drøm.
Å se på seg selv som sover kan bety at man astralreiser. Men hvis det var helt klart en drøm kanskje den delen av det betyr at du føler et behov for å granske deg selv eller deler av deg selv og livet ditt. Delen men jentene og moren din, kanskje det betyr en slags konflikt mellom ting du gjør eller ønsker å gjøre og hvordan du var opdratt og hva foreldrene dine foreventer av deg.
Antall ord: 77
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Aug 2011 14:21
- 13
- Syyk drøm.
Jeg er ikke helt sikker, dette virket så ekte.
Noe av dette har jeg drømt, er jeg ganske sikker på.
Men kjentes ut som noen hadde plassert noe tungt på brystet mitt.
Men når jeg så på meg selv, så virket alt så ekte. Også det med jentene!
Noe av dette har jeg drømt, er jeg ganske sikker på.
Men kjentes ut som noen hadde plassert noe tungt på brystet mitt.
Men når jeg så på meg selv, så virket alt så ekte. Også det med jentene!
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 13
- Syyk drøm.
Kan være en eller to succubus, i følge legendene så opplever folk da sexuelle drømmer, mareritt tilstander, føler seg utslitte når de vokner, et press på brystet og ofte søvnparalyse eller andre søvn forstyrrelser. Jeg kan ikke stå og si at det er eller ikke er noe slikt selfølgelig, men beskrivelsene kan ligne det som beskrives av Succubus og av Mare, som jo da er vesenet som mareritt er opkalt etter siden hun rir folk om natten og gir vonde drømmer. Begge vesenene er Ånder som stjeler energi fra folk og noen ganger dyr om natten, iallefall i følge legendene.
Antall ord: 110
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
-
- Standard bruker
- 13
- Syyk drøm.
Hehehe ja så enkelt kan det også være, søvnparalyse er noe dritt men det er ganske så vanelig.
Antall ord: 20
Hide post links |