Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Nephandi skrev:Blade Runner har utrolig mye flott musikk, vi har CDen med soundtrack fra filmen og den har bi brukt mye som bakgrunns musikk til rollespill og slikt.
Enig Det er Vangelis som står for hele det soundtracket.
Noen av låtene er helt nydelige.
Antall ord: 47
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Vangelis lager mye flott, og jeg liker spesielt godt arbeidet de gjode med Bladerunner. Det hadde ikke blitt en like mektig film uten den musikken.
Antall ord: 25
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
Merkelig etter at vi hadde diskutert Bladerunner musikken her så kom gubben hjem etter å ha vert ute en tur med sin far og satte denne musikken på selv om jeg ikke hadde nevnt diskusjonen for ham og det er lenge siden vi hadde hørt på denne musikken, litt merkelig sammentreff.
Antall ord: 51
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.
En av de beste til Gypsy kings etter min mening (kanskje fordi de ikke synger), denne er rett og slett nydelig.
[youtube]gmXAO8mY9ZI&feature=related[/youtube]
En til
[youtube]VcOvqpOWCwM&feature=related[/youtube]
Antall ord: 33
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
Jeg ville gjerne poste denne sangen, den handler om hvordan Paganister ofte ses ned på i samfunnet og at det er mye frykt, uvitenhet og mistro mot Paganister, mannen sangen handler om fikk til slutt pentagrammet på graven sin, USA gav til slutt etter, men det er mange andre som opplever mye urettferdighet.
Jeg synes også at Celia har slik en nydelig stemme.
Antall ord: 63
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her