Drømmer, NDO & ut av kroppenBevis for liv etter døden..?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Bevis for liv etter døden..?

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

En lenke jeg vil dele med dere.....:

http://www.near-death.com/evidence.html
Antall ord: 14
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
16

- Bevis for liv etter døden..?

Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
16

Yøjemeg... Mange historier og dele..:

http://www.enhet.no/and01.php
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

skepsis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Aug 2011 20:07
13

Innlegg av skepsis »

Har du noen gang ofret en tanke på å finne noen som helst motargument for at nær døden opplevelser er bevis for et liv etter døden?

Du er som de fleste vrangforestilte, bryr deg bare om argumenter for og ikke de i mot. Et godt eksempel er Behring Breivik! Jeg vil selvfølgelig ikke sammenligne deg med denne mannen, men bruker han som et eksempel. Han levde i en verden der han bare hadde argumenter for at muslimer skulle ta over Norge! Han leste aldri motargumentene som i grunn var overveldende.

Du burde se på motargumenter før du tar slike standpunkt!

Hjerne forskere påpeker at kroppen går inn i et naturlig modus når man er klinisk død. Denne tilstanden gjør at man har noe som kan minne om drømmer. Jeg skal ikke gå for mye innpå dette, men det jeg har lest og sett er såpass overveldende og fra så sikre kilder (hjerneforskere osv..) at jeg ikke er i tvil om at nær døden opplevelser ike er noe bevis for et liv etter døden!

Det jeg vet er at det ikke finnes noen bevis for et liv etter døden eller noe som antyder at det burde være det! Jeg hadde selvfølgelig håpet på det, men jeg innser hva som er rett og hva som er fiksjon!
Antall ord: 233
Skepsis er det beste virkemiddelet mot ''pop-up vinduer'' som forteller deg at du har vunnet 1 mill dollar eller mennesker som forteller deg at det finnes noe overnaturlig uten å ha bevis for det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Innlegg av Arven »

Selv om du påpeker at du ikke sammenligner trådstarter med Breivik syns det det er usmakelig å bruke han som eksempel !
Antall ord: 22
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
16

Har du noen gang ofret en tanke på å finne noen som helst motargument for at nær døden opplevelser er bevis for et liv etter døden?
Ja... Mang en gang.
Jeg har lekt med de "vrangforestiltes" tanker om at det ikke er noe "mer" etter døden..
Jeg har vært offer for skeptikere, og benektikere over lengre tid, og jeg har blitt tvunget til å tenke deres tanker, og kommet frem til følgende konklusjon...

Det finnes INGEN bevis for liv etter døden... Men, det finnes mange BERETNINGER om de såkalte NærDødenOpplevelsene som noen tør å dele med oss andre på slike foraer som dette.
Jeg er så glad i livet...
AT det blir helt slutt etter dette, liker jeg ikke tanken på... Derfor mener jeg beretninger fra personer som har "vært" et sted jeg ennå ikke har sett.... er litt... på en måte litt mer betryggene...
Jeg er REDD for døden...
Derfor er jeg en smule intisert i hva personer forteller om av sine opplevelser i en såkalt "NDO"...
Jeg har 2 stk venner som påstår de har vært ute av kroppen sin, og på dørtersekelen til himmelriket....
Deres fortellinger ser jeg overhodet ingen grunn til å betvile, da gevinsten for å lyve om slike hendelser levner svært lite igjen for disse personer..
Altså... det de har "sett" er nok ekte...
Men om det er hjernens "sluttpakke" før "it goes total blackout..." oki, det er greit for meg...
Men det gir meg et HÅP om videre eksistens etter at kroppen legges i jord......
Du burde se på motargumenter før du tar slike standpunkt!
Håper det jeg skrev over er godt nok for deg...?
Mitt standpunkt... er fortsatt mitt standpunkt..
Hvorfor er du med flere så oppsatt på å motbevise videre eksistens?

Om du/dere er vet sannheten, at det er slutt etter dette liv, hva er din gevinst for å gjøre meg, med flere søkende's liv til enda mer misserabelt enn det allerede er?
Hva er din agenda?
Min agenda er å spre et snev av HÅP..... Ikke noe annet....
Jeg er 43 år, og rykker stadig frem i køen.... Håpet blir sterkere for hver dag som går...
Min yngste sønn på 12år kom gråtende inn til vårt soverom i forrige uke og fortalte at han var redd for å DØ.....
HVa skal jeg fortelle han?
Jeg så ingen annen utvei enn å fortelle om GUD, og min TRO på GUD og GUD's lovnader om et etterliv... Etter dette så øynet han et håp om et liv han kan gå i møte uten bekymringer om ettertiden..
Jeg mener ar når du VET du skal DØ.... Ja, DA er du blitt voksen... Forståelsen av død kan dra den hardeste av oss i den mentale kjeller.....

Hjerne forskere påpeker at kroppen går inn i et naturlig modus når man er klinisk død. Denne tilstanden gjør at man har noe som kan minne om drømmer.
Det finnes også forskere som studerer motsatt vei..
DVS at de er oppsatt på hva personer som har vært klinisk død forteller om i etterkant av en såkalt "flatliners"..(Når EGK, og EKG er helt flate linjer på monitoren)
(Alle forskere er enige om at når monitoren som er tilkoblet hjernen flater ut, så er det INGEN drømmer/syn i denne kroppen... Altså så vil det si at disse har "sett, og hørt" opplevelser når de befant seg utenfor kroppen.... Kroppen var livløs..... Men, deres opplevelse bevitner om at noe annet var i emming.. noe uventet og helt harmløst... bare godhet, og kjerlighet........)
Jeg vet at kjerlighet mellom oss mennesker er i total oppløsning, og derfor svart vannskelig å tro på, så det vil jeg ikke utfordre deg til å kjenne på, så jeg lar det ligge..
Men tilbake til disse som har opplevd en NDO....
Hvorfor skal de lyve om slike opplevelser?
Hva gevinst er de da ute etter?
De VET hvis de lyver, og ikke har opplevd noe som tilsier et mulig etterliv, at de er like "fucked" som meg og deg...
Altså.....: Mine 2 venner som jeg har svært nær, forteller den samme historien opp igjen, og opp igjen igjennom flere år... I fylla, og i edru tilstand.... og ennå huske denne opplevelsen som deres store NIRVANA... (Det trigger min nyskjerrighet, og HÅP)

Det jeg vet er at det ikke finnes noen bevis for et liv etter døden eller noe som antyder at det burde være det!
Her er jeg helt enig.
Ingen bevis for etterliv...
Men jeg velger å tro på mine venners opplevelser i HÅPETS tegn.

I etterkant har jeg hatt en smule intresse for dette phenomeet NDO, og UKO, og har samlet inn endel matriale om slike opplevelser, og ser en umiddelbar likhet mellom deres fortalte historier...

Men om du har rett, og det ikke finnes noe etterliv..... Så har jeg iallefall levd i et HÅP om noe mer, og ikke bekymret meg så veldig om hva som måtte komme, eller ikke komme.. til motsettning av de som er totalt motstandere, og benekter all kjennskap til at det er fler, og fler som har slike opplevelser...

Håp og Tro er viktig for meg....

Mvh: Happe....
Antall ord: 906

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Innlegg av Arven »

Folk får tro det de vil og jeg ser ingen grunn til at du eller noen andre skal måtte forsvare deg ovenfor en som har en annen overbevisning ! Dem er det mange av og oppfattelse av hva som er et fullgodt bevis er avhengig av den enkelte.

NRK sendte et program for en stund siden hvor forskere gikk ut for å prøve å motbevise NDO. De snakket blandt annet med ei jente som var utsatt for en trafikkulykke og ble bevisstløs. Hun kunne i ettertid fortelle at hun svevde over ulykkesstedet og så og hørte hva som ble gjort. Ting hun ikke skulle kunne vite.

Jeg har selv opplevd en NDO for en tid tilbake, da jeg under behandling sluttet å puste.
Det lyset jeg opplevde, den varmen og kjærligheten lar seg ikke bortforklare med endorfiner eller andre triks fra en døende hjerne.
Jeg vet hva jeg opplevde og trenger ingen andre bevis enn min egen opplevelse.
Så hold på troen og håpet Happe og la folk som påtrengende krever bevis tenke det de vil
Antall ord: 181
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2007 20:48
17
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - Bevis for liv etter døden..?

Innlegg av Chimera »

HappeTittenTooYouNow skrev:
Ja... Mang en gang.
Jeg har lekt med de "vrangforestiltes" tanker om at det ikke er noe "mer" etter døden..
Chimera says:
Det er det JEG håper og tror, at når det er slutt så er det slutt, død, ingen bevissthet, ingen sjel, slår man av bryteren så blir det mørkt. Jeg har absolutt intet ønske om å leve et liv til, det blir sikkert likke mislykka som det nåværende.
Det finnes INGEN bevis for liv etter døden...

Jeg er REDD for døden...

Interessant dette at de kristne er de som er mest redd for døden....... enda de visstnok har fått lovnader om et himmelsk etterliv....
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

skepsis
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av skepsis »

Jeg beklager på det sterkeste å velge Breivik som eksempel og jeg ser nå at det svært dumt av meg! Jeg gjorde en menneskelig feil og jeg innser selvfølgelig at det er respektløst, spesielt om det er noen her som kjente noen på Utøya eller i Oslo, selv om dette påvirker oss alle! Jeg er helt enig at det var usmakelig, jeg brukte ham bare som eksempel da jeg var i en sone der jeg bare skreiv og det var det første eksempelet jeg kom på. Vil IKKE gjenta seg. Beklager!

Jeg uttrykker meg i strid med ytringsfriheten når jeg sier at det ikke finnes noe liv etter døden. Jeg har rett til å uttrykke mine meninger og vil selvfølgelig det! Jeg er ikke redd for å dø. Jeg innser at min tid kommer, ikke av religiøse grunner eller at det er noen skjebne som står bak! Jeg vet at jeg kommer til å dø og at når den dag kommer skal jeg være fornøgd med det livet jeg har levd. Jeg er bare ungdom og 17 år og respekterer ditt syn. Jeg skjønner hvordan du har det og at når noe kan indikere at det finnes noe etter døden. Om jeg hadde dødd i dag hadde jeg vert fornøgd med det jeg hadde utrettet. Jeg gjør det jeg kan for å leve et så godt og meningsfullt liv som mulig. Jeg har aldri tropp på noe etter livet. Kanskje bare en paranoid tanke i ny og ne, men innerst inne vet jeg at jeg kommer til å dø.

Om du utsetter barnet ditt for hjernevask som å påstå at det finnes en gud og at kristendommen er rett (slik som jeg forstår det) er feil. Snakk heller ut om det å dø og det å leve livet mens du kan. JA, det kan være en skummel tanke, for vi mennesker er redd for det ukjente, men jeg tenker på det som noe uungåelig!

Arven eller hva du heter, som sier at at folk får tro hva de vil uten å måtte forsvare det! den personen jeg kritiserte (som er lov, så lenge de ikke går over til diskrimminering) har et valg å forsvare synet sitt. Jeg innvier til en diskusjon og han/hun følger opp. Jeg mener allikevel det er viktig å prøve å forsvare sitt syn! Enkelte tror på ting uten skikkelig begrunnelse. En diskusjon kan derfor være bra for å få mer forståelse og bedre grunn til å tro det man tror eller til å endre tro. Jeg er alltid åpen for at jeg tar feil når jeg entrer en diskusjon! Det er også med på å utvide kunnskaper osv.

Jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive. Ble mye respons på en gang, kan hende jeg har utelukket flere ting...
Antall ord: 479
Skepsis er det beste virkemiddelet mot ''pop-up vinduer'' som forteller deg at du har vunnet 1 mill dollar eller mennesker som forteller deg at det finnes noe overnaturlig uten å ha bevis for det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
16

Om du utsetter barnet ditt for hjernevask som å påstå at det finnes en gud og at kristendommen er rett (slik som jeg forstår det) er feil. Snakk heller ut om det å dø og det å leve livet mens du kan. JA, det kan være en skummel tanke, for vi mennesker er redd for det ukjente, men jeg tenker på det som noe uungåelig!
Nå har jeg gitt liv til 3 stykk barn... nå i alder av 20år.. Sønn, 18år datter, og en liten bonus på 12 år.. Sønn...

Det du mener er hjernevask fra min side, er ifra min side ikke noe annet enn en god og betryggende god att historie..
Du vil.... Når du en gang selv vil komme til å oppleve slike nattelige opplevelser forstå at å sette seg ned å forklare unge sjeler at døden er ikke annet enn at du blir døtta nerri et høl i bakken, og blir markføde.. God natt sov godt....
Hallo.. Mine barn har fått ta del i min tro på Gud...
Min eldste sønn på 20 år har valgt et liv uten tro på Gud, men han takker ennå for mine DA trøstende ord jeg gav ham i hans søvnløse netter som ung..
Det samme har også min datter på 18 år gjort...
Men... Min sønn 12 år..... Jah, hva skal man si... Skal vi gi han håp om julenissen, påskeharen og Pokemon... Eller er det lov for en far og fortelle om sin tro, og at min tro hjelper meg igjennom hverdagen?
Eller skal jeg ta vekk all hans livsmot, og fortelle om hva forskere ennå ikke har funnet ut av?

Nei min venn på 17... Når du blir en foresatt, vil du forstå behovet for trøstene ord..

Chimera: jah, hva kan man si.. Kjenner du mange kristne som er redd for å dø?
Og ALLE som ikke tror er totalt likegylidige til hva som en dag SKAL skje oss alle?

Mvh: Happe....
Antall ord: 341

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Slettet_The Wolf

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Vet dere hva ? Det verste jeg vet er foreldre som helt tydelig prøver å få barna til å tro på det samme som dem, UTEN å være åpen for andre muligheter. Hvorfor sier de fleste som ikke egentlig bryr seg om å tro på noe spesielt at de er kristne ? Jeg tror det er fordi omtrent hele samfunnet forventer det. Hvis du ikke er humanetiker da. Sry, ble litt provusert ....

Jeg har min tro, men er åpen og respekterer andre trosretninger....

Men, skeptisk, hvis du ikke tror på et liv etter døden, tror du heller ikke på at vi har en sjel ? Hvor kommer da hver enkeltes personlighet fra da...? Hjernen..?
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Du gjør det en god pappa skal gjøre, Happe! Når barna våre søker trygghet og bekreftelse, er vel de fleste av oss villige til å strekke seg langt for å gi dem nettopp det.

Selv er jeg ingen tilhenger av kristendommen, men ved dødsfall i nær familie da ungene var veldig små, tok jeg himmel-versjonen for barna mine. Det høres mye hyggeligere ut at man kommer til et fint sted når man dør, enn at man bare graves ned eller brennes. Og for ungene mine var det stor trøst i at den de savnet så sårt ihvertfall ikke hadde det noe vondt.

Døden er et vanskelig tema, men jeg er opptatt av at ungene mine skal få et naturlig forhold til den. For det er naturlig, selv om det er skremmende. Samtidig mener jeg at det fint kan kombineres med litt "eventyr" ved behov ;)

Skepsis: Er det mer riktig å tre oppfatningen av at det ikke er noe etter døden ned over hodene på ungene våre, syns du? Jeg for min del tenker at ungene bør oppmuntres til å tenke selv, ved å stille spørsmål om hva de selv tror. Og at for å kunne ta et valg, må de ha noen alternativer å velge i.

Og for å spore bittelitt tilbake igjen til slutt: Jeg har aldri fått noen bevis for liv etter døden, men nok bekreftelser til å ikke klare å slå meg til ro med at dette er alt...
Antall ord: 253

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Slettet_The Wolf

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Må bare hive på at jeg tror på et liv etter døden ( i alle fall en form for liv ), men jeg prøver til stadig å mot bevise det selv om jeg også gjerne prøver å bevise det. Skepsis er sunt :-)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Både NDO (Nær døden opplevelser) og UKO (Ut av Kroppen Opplevelser) er beskrevet av mange.

Desverre så er det er kjent faktum at slike hendelser somregel ikke er planlagt, men inntreffer i situasjoner hvor noe dramatisk skjer(NDO), og spontane saker når man gjerne ligger og sover / hviler ( UKO ). Meditasjon er også en form for hvile...

Jeg kjenner personlig folk som har hatt NDO, og det de forteller samsvarer ganske bra med hva som beskrives av andre som har hatt samme opplevelse.

Av en eller annen grunn opplever ikke alle "flatlinere" NDO, mange har bare vært "vekke".
Hvorfor er det slik? Hvorfor er ikke dette likt for alle ?

Beskrivelser fra de som har hatt en NDO går på detaljer fra situasjonen de var oppe i, de ser på seg selv, ofte fra et sted over kroppens posisjon.
Men det hender også at folk står ved siden av - og ser på.
Men - deres forsøk på å kommunisere blir ikke observert av de som er tilstede, leger, pårørende, andre personer som er der.

At muligheten er tilstede for at det er fantasi - er noe man må beregne, men en fantasi vil ikke treffe "blink" på ting som skjedde mens vedkommende beviselig var "slått av".
Dvs at når både EKG, EEG, og andre målinger viser at det er et stykke dødt kjøtt som ligger der,
og vedkommende likevel kan gjenfortelle detaljer som skjedde MENS det var "flate linjer" på måleinstrumentet - DA er det grunn til å vurdere om det kansje ikke er noe mer.

I de aller fleste slike fortellinger er det saker som gjør at vi ikke kan bortforklare en døende hjernes siste tanker, eller fantasier.
Hvordan kan en person se med øyne som er tapet igjen ? og hvordan kan vedkommende høre hva som sies i rommet, - når vedkommende har høreplugger med hvit støy som har til hensikt å utestenge lyder ?
( Det er vitenskapelig bekreftet at hørselen kan fange opp lyder selv om en person er i dyp narkose og eller koma. Hørselen er mindre følsom for bedøvelsen enn f.ex synet. )

Når så personen etter en slik hendelse kan fortelle om hva som skjedde under "flatline" - beskrive folk som kom inn, - gjengi kommentarer - mer eller mindre ordrett, og også beskrive forløp av operasjoner etc, da må vi se etter en sans som går utenpå de kjente 5, som alle målinger viser er slått av..

Det beviser ikke et liv etter døden, - men alle slike beskrivelser INDIKERER at noe slikt kan finnes.

I den forbindelse - indikerer også disse opplevelsene at det er noe som er utenfor kroppen, - og observerer det hele uten at kroppen er involvert. Og at bevisstheten følger dette noe.
Men hvorfor ikke fabulere ett trinn til, og si at det er ÅNDEN til dette mennesket som faktisk opplever dette ?

Vi vet at ånder ikke er bevist, men vi vet og at endel hendelser som vi påstår skjer ved ånder - heller ikke finner noen andre og logiske forklaringer på hendelser man opplever.

Det er riktig å være skeptisk, - men når mange nok opplever slike ting, - i alle folkeslag, over hele verden, - og alle forteller tilsvarende opplevelser - DA er det grunn til å vurdere om denne muligheten faktisk kan ha noe for seg.
Iallfall så lenge vi ikke har andre bevis som indikerer det motsatte.
Tross alt snakker vi i en del tilfeller om en kropp som har blitt slått av - og hvor ingenting virker - FØR legene starter den opp igjen.

Slike opplevelser er bare en del av mange - som for meg indikerer at ting skjer utenfor det vi kaller den fysiske verden - med 3 dimensjoner + tid..

Jeg er personlig overbevist om at "det er noe mer" - ikke minst på grunn av alle egne opplevelser opp igjennom de årene jeg har levet.

Jeg ikke bare tror på et liv etter døden, men også på reinkarnasjon. Og at mange ting hender i en hensikt - som ligger utenfor det vi forstår med vår "jordiske" forstand.

Totalpakka av alt jeg selv har vurdert, - fra filmer som "Gutten som levde før" og mange andre,
hva folk forteller meg av opplevelser og hendelser, og ikke minst hendelser jeg selv har opplevet ( og stadig opplever ) - den totalpakka forteller meg at det er noe mer, - det er et liv etter døden.
Og inntil vitenskapen ikke bare kan avvise, men bevise at jeg tar feil, og legge frem dokumentasjon på at alt dette ikke er det jeg tror det er, -
da velger jeg å beholde min tro, og også leve som om det jeg tror er riktig.

Men som jeg har sagt ørten ganger før, SKEPSIS er sunt og viktig.
Man skal vurdere det som kommer av informasjon, fordi det ER mye bløff og fantasi der ute!

Men - man kommer ikke til dette standpunktet uten å virkelig oppleve slike ting selv.
Det er først da man begynner å skjønne at det må være noe mer.

A
Antall ord: 849

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

skepsis
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av skepsis »

Jeg har aldri opplevd noe overnaturlig, ei heller snakket med noen. Alle historier har jeg funnet på nett eller i TV. Og det å tro på hva som er blitt beskrevet over nett er dumt, og tro på underholdningsprogram som studio 5 er også ikke så lurt. Spesielt når Studio 5 har gjort en narr av seg selv ved flere anledninger. Det å tro på noe etter døden er i min tankegang bare en paranoid tanke. Du klarer ikke innse at du en dag skal dø! Jeg skjønner ikke hva grunnen til deg asbjorn og alle dere andre hva dere mener indikerer at det skal være noe utover vår fysiske verden, som du asbjorn kaller 3 dim + tid, men som egentlig er 4 dimensjoner med opptil elleve teoretiske dimensjoner! At noen opplevelser som kan bare være helt naturlige opplevelser på lik linje med drømmer...

Jeg vet ikke hva som forårsaker disse NDO,men det skal MYE mer til for at jeg skal tro at det finnes noe så overnaturlig at det legger om hele vitenskapen! For alt jeg vet kan disse NDO ha kommet før linjene er flate. Og det er folk jeg vet om som ikke har hatt lignende opplevelser, eller drømmer i det hele tatt i en sann situasjon. Det derimot indikerer at det ikke er noe liv etter døden. Og når man skal legge om hele vitenskapen, så må det litt mer til! Tro hva dere vil, jeg er fortsatt VELDIG skeptisk!
Antall ord: 255

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links