Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tåkeravn

Drømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde.

Innlegg av Tåkeravn »

For en tid tilbake, nå i mars så hadde jeg nettopp møtt på mine kjære besteforeldre på kjøpesenteret her, før de skulle reise så rakk jeg å gi begge to en klem, senere på dagen så så vi dem gå over brua for å hente bilen da vi selv skulle kjøre hjem til meg, jeg og kjæresten min.

Den kvelden var jeg med hjem til han, han skulle kjøre div. festfolk hit og dit og jeg følte meg ikke bra den kvelden, var rar i magen kjentes ut som jeg hadde feber, kaldsvetta og følte en type kulde som når man har feber, men jeg hadde visst ikke feber.

Denne natten så drømte jeg at det var grønt rundt meg, det var vinter, tror vi kjørte bil? Jeg fikk en tlf og fikk høre at beste hadde kommet på sykehus, jeg ble fra meg i drømmen og våknet ikke lenge etter.

Da jeg hadde stått opp gikk jeg i dusjen, når jeg kom tilbake hadde mamma ringt meg, jeg ringte tilbake, stusset litt på hva det nå enn var, hun sa bare at jeg måtte komme så fort som mulig, ''men hva er det?'' sa jeg flere ganger, hun ville ikke si noe, men hun sa så at beste hadde havnet på sykehus, men at det ikke var noen fare, jeg satt på sengekanten og gråt en god stund og var så redd, så redd, fikk reist kort tid etterpå med vått hår og vått ansikt.

Underveis prøvde jeg å ringe mormor, fikk endelig tak i henne og jeg spurte om det gikk bra, da hadde det verst tenkelige hendt, beste hadde forlatt oss...
Nei og nei tenkte jeg, dette har jeg jo drømt!

Så, da lurte jeg på om dette kunne være bare et tilfelle, eller om det ligger noe annet i det på noen måte? Om han selv har prøvd å si ifra, eller hva det er..?
Selv trodde jeg mer på at det fantes noe før, jeg håper enda at det finnes mer enn livet på jorden selv om jeg ikke vet hva jeg skal tro, så derfor søker jeg hit for å høre om noen kan gi meg respons på dette? :)
Antall ord: 392

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

- Drømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde.

Innlegg av Asbjørn »

Tåkeravn skrev:Så, da lurte jeg på om dette kunne være bare et tilfelle, eller om det ligger noe annet i det på noen måte? Om han selv har prøvd å si ifra, eller hva det er..?
Selv trodde jeg mer på at det fantes noe før, jeg håper enda at det finnes mer enn livet på jorden selv om jeg ikke vet hva jeg skal tro, så derfor søker jeg hit for å høre om noen kan gi meg respons på dette? :)
Spørsmålet jeg først stiller er, drømte du dette på det tidspunkt han forlot denne verden ?
Eller var han i koma når du drømte det ?
Da kan det være han som sa ifra at nå er tiden kommet...

alt 2 er at du er sanndrømt, og fikk et forvarsel...

A
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tåkeravn

- - Drømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde

Innlegg av Tåkeravn »

Asbjørn skrev:
Tåkeravn skrev:Så, da lurte jeg på om dette kunne være bare et tilfelle, eller om det ligger noe annet i det på noen måte? Om han selv har prøvd å si ifra, eller hva det er..?
Spørsmålet jeg først stiller er, drømte du dette på det tidspunkt han forlot denne verden ?
Eller var han i koma når du drømte det ?
Da kan det være han som sa ifra at nå er tiden kommet...

alt 2 er at du er sanndrømt, og fikk et forvarsel...

A
Vil si at jeg drømte det sånn kort tid før det hendte, han ble syk utover kvelden da jeg selv følte meg dårlig og havnet på sykehus om morgenen, var vel en kvarters reisetid ned til sykehuset og brukte vel en halvtime i dusjen men det var på vei ned når jeg fikk tak i mormor at jeg fikk høre at nå hadde han reist, men jeg har ikke turt å spørre så mye mer, jeg vet bare at mormor fikk ikke være med i ambulansen + at han hadde mistet bevistheten like før han ble hentet regner med at jeg kan ha sovet da kanskje.

Vil også trekke frem det at jeg ellers drømmer mye rart, og at jeg husker mange forskjellige detaljer i drømmer, jeg har flere ganger drømt at jeg har sett beste være tilstede, rydde og surre i skogen, stå i rommet, tror jeg kanskje pratet med ham i en drøm engang til og med.

Så hadde vært litt fint med synspunkter utenfra på dette :)
Takk så mye for svar forresten
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Drømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde.

Innlegg av Kiara »

Kan bare si at jeg tror på både telepatiske beskjeder, og at du kan få info i drømmer, og at det er et liv etter døden... Tror at det er der våres såkalte (evige liv) finnes. Vi er bare her på jorden for å erfare.. :P Og jeg er ikke typisk kristen.. men er i statskirka. Bare hvis du lurte... :D

Rart.. men ikke le av meg.. men mange ganger når jeg skriver her inne, så er det som om det jeg skal skrive bare ramler ut av meg.. og jeg vet ikke helt om det kommer fra meg, eller.. Er ikke opplært i det jeg tror.. det bare er der! :oops:
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tåkeravn

- - Drømte om sykehusopphold, og det verst tenkelige skjedde

Innlegg av Tåkeravn »

Kiara skrev:Kan bare si at jeg tror på både telepatiske beskjeder, og at du kan få info i drømmer, og at det er et liv etter døden... Tror at det er der våres såkalte (evige liv) finnes. Vi er bare her på jorden for å erfare.. :P Og jeg er ikke typisk kristen.. men er i statskirka. Bare hvis du lurte... :D

Rart.. men ikke le av meg.. men mange ganger når jeg skriver her inne, så er det som om det jeg skal skrive bare ramler ut av meg.. og jeg vet ikke helt om det kommer fra meg, eller.. Er ikke opplært i det jeg tror.. det bare er der! :oops:
Hehe, står i statskirka sjøl og er jo døpt og sånt :p men vil ikke hevde at jeg er noe av en kirkegjenger selv, men er alltids fint å gå på kirkegården å ''si hei'' selv om jeg tror at hvis det måtte være noe mer etter vårt liv på jorden at en ånd vil høre tanker og ord uansett hvor, at de beveger seg fritt :)

Jeg ler ikke av deg, for jeg sier såååå mye rart sjøl så det så full av unødvendig informasjon og sånt :p var nesten litt skeptisk til å poste noe selv for jeg er så vant fra overalt å ikke bli mottatt noe spesielt godt :p
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links