Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Endret: Fjernet overdreven bruk av stjerner.
MVH
MOD DJ
Antall ord: 26
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Angående radiotransmittere, så har jeg grunn til å tro at Tine allerede har utstyrt matproduktene sine med sporings-chiper, som jo mange land har tatt i bruk allerede. Det er jo for å kunne spore både til forbruker og til produsent, for eksempel har jeg sett propagerende artikler for dette i diverse aviser i lang tid - men det som gir meg grunn til å begynne å lure denne gang er...
...at min flaske med juice (de nye flaskene) med Premium Appelsinjuice slo ut på kortleseren i bussen her om dagen da jeg holdt den i hånda på vei ut av bussen en morgen.
Bussene er som de fleste utstyrt med RFID-lesere for å lese av busskortene.
Hva i huleste skal de spore den såkalte "florida-juicen" sin for, egentlig?
Eller var det bare tilfeldig at den slo ut på kortleseren? Skulle forsøkt enda en gang.
Antall ord: 146
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Jeg tror vi har sånn "Smart meter"-dings. Var noen her og byttet ut den gamle strømmåleren med en sånn elektronisk sak sånn at vi ikke behøver å lese av strømmen selv. Usj.. storebror ser meg..
Antall ord: 42
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.