Jeg har opplevd mye rart gjennom tidene, engang jeg var yngre, kanskje 6 år. jeg skulle legge meg, jeg lå med hodet mot veggen, og sov på samme rom som broren min. plutselig kjentes det ut som om noen skrapte med neglen nedover ryggen min, det var vondt og jeg trodde det var broren min og jeg snudde meg,men han lå og sov i senga på andre siden av rommet, han var bare 5 år da.
Nå bor vi i et annet hus, jeg er 13 år i dag, og for litt over en uke siden skulle jeg sove med en av de andre brødrene min på 8 år i kjelleren. plutselig skveter jeg til av at pc en skrur seg av å på,den gjør det aldri på dagtid ,,
I dag, var jeg og broren min oppe ved rommet mitt(han er bare 2 år) og plutselig falt han, det så ut som at noen dyttet han i magen, siden han falt bakover som om noen dyttet han, selvfølgelig kan det hende han bare mistet balansen, men skremmende var det.
Jeg føler også at noen ser på meg hele tiden, og plutselig blir jeg utrolig varm og hele krooppen
dirrer, så blir jeg kald og begynner og fryse, og når jeg går hjemme og skal forex legge meg, do osv,blir jeg utrolig svimmel når jeg går i den ene gangen i 2 etasje,føler me som regel litt uvell der, blir da svimmel og måstoppe opp for å ikke falle. engang jeg sto og snakket med mamma der, ble jeg så svimmel ,og jeg så ingenting, alt ble bare svart og tåkete...utrolig ekkelt , og det med at noen stirrer på meg, føler jeg også noen ganger på skolen, som ligger 2 min unna huset mitt, altså å gå, og det er en spøkelseshistorie om loftet, enn sann en, om to jenter som døde der, lærerne sier det er seriøst sant, og at de aldri hadde funnet på og kødde om det, men jeg vet ikke jeg:/
Jeg har opplevd mye mer, men orker ikke det nå, men forresten kusina mi, hun var ALENE hjemme, ingen var der, og hun våknet på natten av at noen kvelte henne:/ ikke inbilling !
og det som skjer hjemme osv som jeg har fortalt om, plager meg så innmarri mye,det er ingen som tror på meg hjemme, og de syns jeg bare er dum og mobber meg for at jeg tror på det :/ og jeg hater det, jeg kan snakke med tanta mi om det, men jeg møter hun ikke så ofte, men disse tingene ble værre, etter i september en gang, da hunden til tanta miii ble avlivd, og jeg var utrolig glad i den, og jeg følte av vi hadde et godt bånd, jeg visste ikke engang at den var død, før jeg så det på facebooken til tanta dagen etter..og det kommer jeg aldri over, så jeg lurer på om det kan være hunden? (syver) siden det ble værre etter at han forsvant, men det verste er at jeg er så redd, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg tenker at h*n er der for å passe på og ikke vil meg noe vondt,men jeg klarer det, jeg trenger hjelp.,
og jeg lurer på en ting, vet dere om noen steder i nerheten av heggedal/asker, som det er åndelig aktivitet osv på? har veldig lyst til og dra og sjekke det:)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ekle opplevelser :/
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2011 17:18
- 13
- Kjønn (valgfri): jente :)
- Har takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- ekle opplevelser :/
Du forteller om skremmende opplevelser hjemme og sier du blir redd. Hvorfor vil du da ønske å dra til et annet sted som har paranormal aktivitet ?
Antall ord: 25
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
annelene skrev:Jeg har opplevd mye rart gjennom tidene, engang jeg var yngre, kanskje 6 år. jeg skulle legge meg, jeg lå med hodet mot veggen, og sov på samme rom som broren min. plutselig kjentes det ut som om noen skrapte med neglen nedover ryggen min, det var vondt og jeg trodde det var broren min og jeg snudde meg,men han lå og sov i senga på andre siden av rommet, han var bare 5 år da.
Nå bor vi i et annet hus, jeg er 13 år i dag, og for litt over en uke siden skulle jeg sove med en av de andre brødrene min på 8 år i kjelleren. plutselig skveter jeg til av at pc en skrur seg av å på,den gjør det aldri på dagtid ,,
I dag, var jeg og broren min oppe ved rommet mitt(han er bare 2 år) og plutselig falt han, det så ut som at noen dyttet han i magen, siden han falt bakover som om noen dyttet han, selvfølgelig kan det hende han bare mistet balansen, men skremmende var det.
Jeg føler også at noen ser på meg hele tiden, og plutselig blir jeg utrolig varm og hele krooppen
dirrer, så blir jeg kald og begynner og fryse, og når jeg går hjemme og skal forex legge meg, do osv,blir jeg utrolig svimmel når jeg går i den ene gangen i 2 etasje,føler me som regel litt uvell der, blir da svimmel og måstoppe opp for å ikke falle. engang jeg sto og snakket med mamma der, ble jeg så svimmel ,og jeg så ingenting, alt ble bare svart og tåkete...utrolig ekkelt , og det med at noen stirrer på meg, føler jeg også noen ganger på skolen, som ligger 2 min unna huset mitt, altså å gå, og det er en spøkelseshistorie om loftet, enn sann en, om to jenter som døde der, lærerne sier det er seriøst sant, og at de aldri hadde funnet på og kødde om det, men jeg vet ikke jeg:/
Jeg har opplevd mye mer, men orker ikke det nå, men forresten kusina mi, hun var ALENE hjemme, ingen var der, og hun våknet på natten av at noen kvelte henne:/ ikke inbilling !
og det som skjer hjemme osv som jeg har fortalt om, plager meg så innmarri mye,det er ingen som tror på meg hjemme, og de syns jeg bare er dum og mobber meg for at jeg tror på det :/ og jeg hater det, jeg kan snakke med tanta mi om det, men jeg møter hun ikke så ofte, men disse tingene ble værre, etter i september en gang, da hunden til tanta miii ble avlivd, og jeg var utrolig glad i den, og jeg følte av vi hadde et godt bånd, jeg visste ikke engang at den var død, før jeg så det på facebooken til tanta dagen etter..og det kommer jeg aldri over, så jeg lurer på om det kan være hunden? (syver) siden det ble værre etter at han forsvant, men det verste er at jeg er så redd, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg tenker at h*n er der for å passe på og ikke vil meg noe vondt,men jeg klarer det, jeg trenger hjelp.,
og jeg lurer på en ting, vet dere om noen steder i nerheten av heggedal/asker, som det er åndelig aktivitet osv på? har veldig lyst til og dra og sjekke det:)
en ting jeg ikke forstår er hvis du er så "plaget" med ånder, så hvorfor spør du om plasser for å oppsøke dem? Det virker litt sprøtt. Når du opplever noe vondt så vil du neppe fortsette med det eller oppsøke noe som fører til det verre...
Det med svimmeltakene dine og at ting blir tåkete kan bety så mang, for eksempel blomangel( for lite blo i kroppen) kan føre til sterkt svimmelhet..
Hvis du plages mye psykisk,eventuelt fysisk ( tenker da på kvalme,svimmelhet,tåkesyn osv) hva med å oppsøke en psykolog eller lege? Tro meg...mener dette i beste hensikt, sier ikke dette for jeg tror det feiler deg noe, men kanskje som du sier selv, trenger litt hjelp. Da kanskje litt profesjonell hjelp, hvis dette er en alvorlig plage for deg vel og merke.
Vet ikke jeg...men jeg tror desverre ikke at det er noe annet enn kanskje fantasi eller innbildese? kanskje du lever deg slik inn i troen at det føles virkelig? alt er mulig..
Antall ord: 784
Hide post links |
- - ekle opplevelser :/
Arven skrev:Du forteller om skremmende opplevelser hjemme og sier du blir redd. Hvorfor vil du da ønske å dra til et annet sted som har paranormal aktivitet ?
ikke sant.... var min første tanke også...
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jeg vil dit, fordi jeg syns sånne ting er skikkelig interesant, men jeg vil dra til andre steder, for å prøve og forstå at det ikke er farlig, og se om det er noe anerledes enn hjemme , og jeg må lære meg at det ikke er noe fralig siden jeg er redd , jeg er bare redd når jeg er alene, er jeg med noen andre synes jeg ikke det er like skremmende..
jeg har oppsøkt lege osv, men ikkenoe hjelper, psykolog har jeg også vært oss.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jeg vil dit, fordi jeg syns sånne ting er skikkelig interesant, men jeg vil dra til andre steder, for å prøve og forstå at det ikke er farlig, og se om det er noe anerledes enn hjemme , og jeg må lære meg at det ikke er noe fralig siden jeg er redd , jeg er bare redd når jeg er alene, er jeg med noen andre synes jeg ikke det er like skremmende..
Antall ord: 91
Hide post links |
Du skriver du er 13, og jeg tror ikke du har så veldig mye kunnskaper om disse tingene. Kusina som våkner om natta av at noen kveler henne er typisk søvnparalyse, som riktignok kan være skremmende for den som opplever det. Du kan gjerne oppleve åndelig aktivitet i huset ditt, kanskje du selv har litt evner..hvem vet? Kanskje noen på forumet eller andre der du bor kan sjekke huset ditt og eventuelt ta en husrens ihvertfall for å sjekke ut ting. Anbefaler ikke at du oppsøker hjemsøkte steder før du har lært deg litt om hva dette er, lært å beskytte deg skikkelig, og lært å ikke dra med deg ånder hjem igjen. Det er ingen lek man leker for å ha det gøy noen minutter å dra til slike steder. Lærer du mer om dette, kanskje utvikle dine evner vil du oppdage at det er mer en nok å oppleve overalt rundt deg. Kanskje oppdage hjelperen sin, skysengelen osv og hvis du føler du er klar og er sikekr på at du vet hva du gjør (også når ting ikke går som du ønsker) så kan du velge å besøke steder med høy åndelig aktivitet. Kan jo titte i forumets spøkeguide som en start.
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Ankh skrev:Du skriver du er 13, og jeg tror ikke du har så veldig mye kunnskaper om disse tingene. Kusina som våkner om natta av at noen kveler henne er typisk søvnparalyse, som riktignok kan være skremmende for den som opplever det. Du kan gjerne oppleve åndelig aktivitet i huset ditt, kanskje du selv har litt evner..hvem vet? Kanskje noen på forumet eller andre der du bor kan sjekke huset ditt og eventuelt ta en husrens ihvertfall for å sjekke ut ting. Anbefaler ikke at du oppsøker hjemsøkte steder før du har lært deg litt om hva dette er, lært å beskytte deg skikkelig, og lært å ikke dra med deg ånder hjem igjen. Det er ingen lek man leker for å ha det gøy noen minutter å dra til slike steder. Lærer du mer om dette, kanskje utvikle dine evner vil du oppdage at det er mer en nok å oppleve overalt rundt deg. Kanskje oppdage hjelperen sin, skysengelen osv og hvis du føler du er klar og er sikekr på at du vet hva du gjør (også når ting ikke går som du ønsker) så kan du velge å besøke steder med høy åndelig aktivitet. Kan jo titte i forumets spøkeguide som en start.
tusen takk for svar, det hjalp meg veldig
Antall ord: 227
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2011 14:42
- 13
- Kjønn (valgfri): (reindrift)same
- Lokalisering: Bor i et hus, jeg.
- Har takket: 21 ganger
- Blitt takket: 13 ganger
Ankh skrev:Du skriver du er 13, og jeg tror ikke du har så veldig mye kunnskaper om disse tingene. Kusina som våkner om natta av at noen kveler henne er typisk søvnparalyse, som riktignok kan være skremmende for den som opplever det. Du kan gjerne oppleve åndelig aktivitet i huset ditt, kanskje du selv har litt evner..hvem vet? Kanskje noen på forumet eller andre der du bor kan sjekke huset ditt og eventuelt ta en husrens ihvertfall for å sjekke ut ting. Anbefaler ikke at du oppsøker hjemsøkte steder før du har lært deg litt om hva dette er, lært å beskytte deg skikkelig, og lært å ikke dra med deg ånder hjem igjen. Det er ingen lek man leker for å ha det gøy noen minutter å dra til slike steder. Lærer du mer om dette, kanskje utvikle dine evner vil du oppdage at det er mer en nok å oppleve overalt rundt deg. Kanskje oppdage hjelperen sin, skysengelen osv og hvis du føler du er klar og er sikekr på at du vet hva du gjør (også når ting ikke går som du ønsker) så kan du velge å besøke steder med høy åndelig aktivitet. Kan jo titte i forumets spøkeguide som en start.
-Endelig vet jeg hva jeg kan gjøre med evnene!
neeeida...køddet bare,
Men man kan jo også se på "Synske Barn" som går på TV
hver torsdag (idag) kl. 22.00
Der finner du ut hvordan du kan utvilke evnene!
BTW: jeg er også 13!!
Antall ord: 267
-i'm OnlyOne
Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!
Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!
Hide post links |