Jeg har hatt en drøm i det siste, som har kommet litt ofte, å jeg har skjekket drømmeboken min, men finner ikke ut av den..
Jeg drømmer om at jeg er på en tur, eller ferie, eller noe hos en god venninne av meg, å alt i drømmen er normalt, helt som hverdagen..Bortsett fra at jeg har en kjærste, som jeg fikk på den turen. Vi hadde det perfekt sammen, koste oss hele tiden.
Han var utrolig kjekk, og kjempe hyggelig, Helt perfekt egentlig.
Men det jeg ikke skjønner er at, jeg er ikke den første jenta som får seg en kjæreste.
Å jeg har prøvd å søke opp hva drømmen kan bety osv, men jeg skjønner det ikke.. kan noen hjelpe meg? har hatt denne drømmen mange ganger, å når jeg får drømmer flere enn 2 ganger, må jeg finne ut hva de betyr, det er en viktig ting for meg.. Evig takknemmelig hvis noen veit : - )
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drømmer at jeg får meg en type.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2011 00:58
- 13
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- Drømmer at jeg får meg en type.
Det å drømme om å dra på en tur eller ferie tyder ofte til at du trenger en tur eller ferie. Kanskje du trenger et avbrekk, eller er veldig sliten for tiden. Hvis du ikke kan reise bort, ta deg iallefall et godt bad og plei deg selv skikkelig, og bruk en dag bare til å slappe av. Kjærlighet symboliserer at du vill bli lykkelig og fornøyd.emmi02 skrev:Jeg har hatt en drøm i det siste, som har kommet litt ofte, å jeg har skjekket drømmeboken min, men finner ikke ut av den..
Jeg drømmer om at jeg er på en tur, eller ferie, eller noe hos en god venninne av meg, å alt i drømmen er normalt, helt som hverdagen..Bortsett fra at jeg har en kjærste, som jeg fikk på den turen. Vi hadde det perfekt sammen, koste oss hele tiden.
Han var utrolig kjekk, og kjempe hyggelig, Helt perfekt egentlig.
Men det jeg ikke skjønner er at, jeg er ikke den første jenta som får seg en kjæreste.
Å jeg har prøvd å søke opp hva drømmen kan bety osv, men jeg skjønner det ikke.. kan noen hjelpe meg? har hatt denne drømmen mange ganger, å når jeg får drømmer flere enn 2 ganger, må jeg finne ut hva de betyr, det er en viktig ting for meg.. Evig takknemmelig hvis noen veit : - )
Du vet nok best med deg selv hva en drøm betyr for deg, da noen ting betyr noe annet for noen en det gjør for andre.
Antall ord: 267
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Drømmer at jeg får meg en type.
Du sier at du er ikke den første jenta som får seg kjæreste. Hvis du mener her, i livet, og at du stadig drømmer om at du har en kjæreste som er fantastisk, så tenker jeg at de drømmene er et uttrykk for et naturlig savn du bærer i det dagelige. En måte psyken din bearbeider dette savnet på.
Antall ord: 67
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |