Vet ikke helt om dette er riktig emne, men fant ikke noe annet som passet, mod får heller flytte om det er alt for galt
Jeg hørte for første gang denne uken om regresjonsterapi og sjelereiser. At en person kan ha fler tusen sjeler i seg..?
Jeg har lenge slitt med meg selv, men har vel aldri skjønt hvorfor.. Har hørt at jeg kan ha for mange sjeler inne i meg, som gjør at jeg ikke kan være meg selv fult ut.. Men jeg er skeptisk Meget skeptisk... Så jeg lurer... Er det noen som har vært med på eller har noen erfaring innen dette?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sjelereiser..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2011 11:25
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Sjelereiser..
Jeg ble fortalt en gang at jeg hørte til så mange plasser, og at jeg derfor ville ha problemer med å slå meg til ro på ett sted. Og at dette da var relatert til "tidligere liv".
Neimen om jeg vet..
Jeg synes det virker litt for enkelt å skylde forskjellige problemer på tidligere liv. Det er jo uansett her og nå vi lever, og samme hva årsaken er for eventuelle plager må man jo bare forsøke å gjøre det beste ut av det. Kanskje regresjon kan gi en følelse av svar på hvorfor, men om det egentlig hjelper på noe vis? Hva tenker du det kan endre/ gjøre annerledes ifht nå?
Jeg har forøvrig vært med på regresjon selv. Kan ikke si jeg fikk noe "svar" på noe som helst.. det eneste jeg oppnådde var en utrolig sterk lengsel etter et sted jeg ikke engang vet om eksisterer.
Neimen om jeg vet..
Jeg synes det virker litt for enkelt å skylde forskjellige problemer på tidligere liv. Det er jo uansett her og nå vi lever, og samme hva årsaken er for eventuelle plager må man jo bare forsøke å gjøre det beste ut av det. Kanskje regresjon kan gi en følelse av svar på hvorfor, men om det egentlig hjelper på noe vis? Hva tenker du det kan endre/ gjøre annerledes ifht nå?
Jeg har forøvrig vært med på regresjon selv. Kan ikke si jeg fikk noe "svar" på noe som helst.. det eneste jeg oppnådde var en utrolig sterk lengsel etter et sted jeg ikke engang vet om eksisterer.
Antall ord: 154
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |