Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDet var ånder i huset vårt.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
elsm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jun 2011 11:08
13

Det var ånder i huset vårt.

Innlegg av elsm »

For en stund tilbake, eller noen måneder siden, så hadde vi god og ond energi i huset vårt. Det viste seg at det var min bestemor som passet på oss, og en mann som bodde her før som ville ødelegge for oss. I tillegg til disse var det også 1 god og 1 ond person til altså 4 personer, men aner ikke hvem de siste personene var. Men greia var det at, vi hørte lyder, sleit med å sove, sleit med å være alene i huset. Vi kontaktet en mann, som da var klarsynt, kunne finne ut av hvem dette var og hva dem gjorde mot oss.

Når han var hos oss, kunne han fortelle meg personlige ting om meg selv og min bestemor, og hva jeg og min bestemor pleide å gjøre sammen da hun levde. Han kunne fortelle meg hvordan jeg og typen min ble sammen.. Men før dette, så opplevde jeg noe skikkelig ekkelt, vi hadde snakket med denne mannen via telefon, og fått ut litt av det onde. Den natten, drømte jeg nemlig om disse åndene, og at jeg bråvåknet av at jeg "hørte" det var i drømmen jeg hørte det, men det jeg hørte var at min mor sa " KOM DERE VEKK" til åndene og noe som knuste. Det var så creapy at jeg turte ikke å sove igjen, fikk en slags følelse av at noe så på meg etter det.

Og ja når jeg fortalte dette til han mannen, fordi han måtte komme pga han måtte hardere til verks hehe. Men greia var at jeg fortalte at jeg hadde drømt dette, og opplevd dette og den for*ulte ekle følelsen jeg hadde da. DA fortalte han meg, at han hadde gått inn i min drøm, og etterligna stemmen til mamma, samt åndene hadde gått i drømmen min.Han fortalte drømmen akuratt sånn den var.

Denne mannen etterlignet også lydene disse åndene lagde, da han var her, det var helt LIKT!. Og når han dro igjen ble alt rolig og fredelig. Sjeldent vi hører noe som bråker nå. Samtidig som han ringte mamma noen dager etterpå når kjæresten min var her, og ville snakke med kjæresten min, fordi han hadde funnet huset hans ( sett bilder inni hodet sitt) , ved å "sosialisere" eller hva man kaller det via meg.. Han kunne beskrive rommet hans, akuratt sånn det var, og hvor mange skopar som sto der og hvordan bestefaren så ut osv.

Så etter denne opplevelsen, har jeg blitt veldig sånn at jeg tror på alt mellom himmel og jord. Det var rett og slett en tøff opplevelse.

Noen som har opplevd noe lignende.? :D
Antall ord: 469

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
martea
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2007 20:22
17
Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
Lokalisering: Møre og Romsdal
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- Det var ånder i huset vårt.

Innlegg av martea »

elsm skrev:For en stund tilbake, eller noen måneder siden, så hadde vi god og ond energi i huset vårt. Det viste seg at det var min bestemor som passet på oss, og en mann som bodde her før som ville ødelegge for oss. I tillegg til disse var det også 1 god og 1 ond person til altså 4 personer, men aner ikke hvem de siste personene var. Men greia var det at, vi hørte lyder, sleit med å sove, sleit med å være alene i huset. Vi kontaktet en mann, som da var klarsynt, kunne finne ut av hvem dette var og hva dem gjorde mot oss.

Når han var hos oss, kunne han fortelle meg personlige ting om meg selv og min bestemor, og hva jeg og min bestemor pleide å gjøre sammen da hun levde. Han kunne fortelle meg hvordan jeg og typen min ble sammen.. Men før dette, så opplevde jeg noe skikkelig ekkelt, vi hadde snakket med denne mannen via telefon, og fått ut litt av det onde. Den natten, drømte jeg nemlig om disse åndene, og at jeg bråvåknet av at jeg "hørte" det var i drømmen jeg hørte det, men det jeg hørte var at min mor sa " KOM DERE VEKK" til åndene og noe som knuste. Det var så creapy at jeg turte ikke å sove igjen, fikk en slags følelse av at noe så på meg etter det.

Og ja når jeg fortalte dette til han mannen, fordi han måtte komme pga han måtte hardere til verks hehe. Men greia var at jeg fortalte at jeg hadde drømt dette, og opplevd dette og den for*ulte ekle følelsen jeg hadde da. DA fortalte han meg, at han hadde gått inn i min drøm, og etterligna stemmen til mamma, samt åndene hadde gått i drømmen min.Han fortalte drømmen akuratt sånn den var.

Denne mannen etterlignet også lydene disse åndene lagde, da han var her, det var helt LIKT!. Og når han dro igjen ble alt rolig og fredelig. Sjeldent vi hører noe som bråker nå. Samtidig som han ringte mamma noen dager etterpå når kjæresten min var her, og ville snakke med kjæresten min, fordi han hadde funnet huset hans ( sett bilder inni hodet sitt) , ved å "sosialisere" eller hva man kaller det via meg.. Han kunne beskrive rommet hans, akuratt sånn det var, og hvor mange skopar som sto der og hvordan bestefaren så ut osv.

Så etter denne opplevelsen, har jeg blitt veldig sånn at jeg tror på alt mellom himmel og jord. Det var rett og slett en tøff opplevelse.

Noen som har opplevd noe lignende.? :D
Blir litt feil å kalle spøkelser onde eller gode egentlig. Det er begge deler energier, bare at de "onde" er lav-energier og er sinte og kan være travle, men de er jo ikke vonde fordiom. Jeg kan være sint noen ganger, men er ikke ond av den grunn :D Men finnes jo aggressive ånder, selvfølgelig.

Har opplevd ånder før, men ikke akkurat det du beskrev, siden det finnes så mange forskjellige ting å oppfatte og erfare her i verden. Er sikker på at du kommer til å finne mange her som har opplevd noe lignende!

Velkommen til siden forresten, håper du liker deg her!
Antall ord: 578
- Master

Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

- Det var ånder i huset vårt.

Innlegg av Asbjørn »

En energi ( ånd) er ikke nødvendigvis "ond" selv om man opplever ting som ikke er helt "gode" , for å illustrere kan jeg ta en sak jeg har nevnt tidligere ett eller annet sted ( om enn ikke identisk med denne) :

Olga , en dame på over 83 år, en snill bestemor, og enda snillere oldemor - jo ett av barnebarna hadde nemlig fått egne barn også - hadde en leilighet i første etasje i borettslaget.
Der hadde hun levet i over 40 år sammen med sin mann, som døde da Olga var rundt 70.
Og selvfølgelig skjedde det mens han var ute for å handle varer...
Selv om Olga visste at Peder var død, satt hun somregel ved kjøkkenvinduet, for å se om han snart kom hjem med varene. Det var dessuten så kjekt å følge med på hvem som gikk langs veien utenfor huset.
Og inne på stua hadde hun et maleri av kirka fra hjembygda. Der ble hun for mange mange år siden konfirmert, og det var da hun ble kjent med Peder, og det var også her de giftet seg.

Jevnlig hadde hun besøk av noen av barnebarna, og hun likte også å se når de kom, så hun kunne finne frem noe godt til de...

En dag i Januar døde Olga, og ble begravet ved siden av Peder, på gravlunden ved kirka de var så glade i.

En måneds tid etterpå kom det nye folk inn i leiligheten, etpar unge studenter, og flyttet inn med sine ting.
Den unge dama var veldig glad i store bregner, og plasserte mange slike ut i hele huset.
De unge hadde også mer moderne bilder, - blant annet et stort flott bilde av et nakent par i en heftig situasjon....
Men etter ei uke begynte de å nerke at noe ikke var som det skulle, - ting ble flyttet på, bildet på veggen ramlet ned, og på kjøkkenet var det stadig kaos, ettersom planten i vinduet stadig falt ned.
Den ville bare ikke bli stående uansett hvordan de satte den....

Det måtte jo være noe ondt i huset, - som forårsaket alt det som skjedde, det skulle ikke være slik...
Etterhvert ble det også umulig å holde en fest ilag med studievenner, - for alt av musikk sluttet å virke, glass med god drikke veltet av seg selv, og enkelte ble etterhvert redd for å komme på besøk.
Ryktene gikk, og en dag kom en student fra en anne linje bort og snakket med de , og fortalte at hun kansje skjønte hva som foregikk.
Denne unge damen hadde litt synske evner, - noe hun hadde hatt siden hun var liten, - og derfor etterhvert visste endel om det paranormale.

Så om hun kunne bli med de hjem, og "se på sakene" - så kansje man kunne finne ut hva det var.

Og da kom alt for en dag for studentene ;
Den gamle damen som hadde bodd der før, - den snille gamle bestemoren og oldemoren, hun var død, men skjønte det ikke.

Hun trodde hun fremdeles var i live, - for hennes barnelærdom var at når man var død, skulle man ligge i jorden og sove til Jesus kom og vekket dem alle.
Siden hun ikke merket noe til å ligge i jorden ( selv om kroppen lå der ) - var bevisstheten hennes ( ånden hennes ) fullt bevisst og oppegående.

Og når studentene flyttet inn, ble det "rot " i hennes leilighet, - store fæle bregneplanter var slikt som hørte til ute , og ikke i kjøkkenvinduet, hvor hun skulle se ut.
Ikke skulle det henge bilder av nakne par ( for en vederstyggelighet ) der bildet av kirka hennes skulel være, og ikke likte hun at barna ( som hun kalte studentene ) drakk på ildvann og det som værre var...

Så denne bestemoren gjorde det hun bestemte - det var jo hennes leilighet, her hun hadde bodd halve livet. Og ikke aksepterte hun at barna spilte djevelens musikk, og herjet og drakk...
Ikke i HENNES leilighet, nei...

Den unge damen med evnene fant ut alt dette, - og fikk etterhvert overbevist Olga om at hun nå var ferdig med jordelivet, og skulle videre inn i lyset. Og hjalp henne etterhvert over.

Så det "onde" i denne situasjonen var ikke djevelskap, men en gammel kristen dame, som enda ikke hadde gått over.

Så da er spørsmålet ; Var Olga ond ? Eller ???

A
Antall ord: 733

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !