Hei! I dag skjedde det noe merkelig som jeg aldri har opplevd før. Jeg la meg klokken 4 i natt, merket ingenting, våkner klokka 7 av fugler, våkner 2 timer (kl 9) senere, av en/noe som står vesiden av datapulten min. Den/det hadde en merkelig farge på hudfargen, øynene var hvite, og sto å stirret meg rett inn i øynene, også sa den "Lenge siden sist (eller noe lignende)" akkurat som om jeg har hatt noe med denne personen å gjøre? Men jeg hadde aldri sitt denne personen før. Jeg trodde det var mamma først, så jeg begynte å spørre hva hun gjorde på rommet mitt så tidlig. litt etterpå så jeg med engang at dette ikke var noen jeg kjente. Hva i pokker var det som sto med pulten min?
hilsen en normal 13 åring..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Mai 2011 18:24
- 13
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- hva?
Heitomii skrev:Hei! I dag skjedde det noe merkelig som jeg aldri har opplevd før. Jeg la meg klokken 4 i natt, merket ingenting, våkner klokka 7 av fugler, våkner 2 timer (kl 9) senere, av en/noe som står vesiden av datapulten min. Den/det hadde en merkelig farge på hudfargen, øynene var hvite, og sto å stirret meg rett inn i øynene, også sa den "Lenge siden sist (eller noe lignende)" akkurat som om jeg har hatt noe med denne personen å gjøre? Men jeg hadde aldri sitt denne personen før. Jeg trodde det var mamma først, så jeg begynte å spørre hva hun gjorde på rommet mitt så tidlig. litt etterpå så jeg med engang at dette ikke var noen jeg kjente. Hva i pokker var det som sto med pulten min?
Det er ingenting å være redd for iallefall, og det er mest sannsynlig ikke noe som vil deg vondt. Dette kan være noe som heter søvnparalyse, der man opplever uvanlige ting og det føles ut som man er helt våken, men man sover egentlig halvveis. Hvis dette ikke er tilfallet kan det være en hjelper eller en engel, som står deg nær som kom med en beskjed til deg. Disse vill deg bare godt. Kanskje det var en av dem som prøvde å si til deg at de er her for deg, selv om du ikke vet om dem?
Lykke til
Antall ord: 254
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Mai 2011 18:24
- 13
- Blitt takket: 1 gang
- - hva?
ok takk for svaret!martea skrev:Heitomii skrev:Hei! I dag skjedde det noe merkelig som jeg aldri har opplevd før. Jeg la meg klokken 4 i natt, merket ingenting, våkner klokka 7 av fugler, våkner 2 timer (kl 9) senere, av en/noe som står vesiden av datapulten min. Den/det hadde en merkelig farge på hudfargen, øynene var hvite, og sto å stirret meg rett inn i øynene, også sa den "Lenge siden sist (eller noe lignende)" akkurat som om jeg har hatt noe med denne personen å gjøre? Men jeg hadde aldri sitt denne personen før. Jeg trodde det var mamma først, så jeg begynte å spørre hva hun gjorde på rommet mitt så tidlig. litt etterpå så jeg med engang at dette ikke var noen jeg kjente. Hva i pokker var det som sto med pulten min?
Det er ingenting å være redd for iallefall, og det er mest sannsynlig ikke noe som vil deg vondt. Dette kan være noe som heter søvnparalyse, der man opplever uvanlige ting og det føles ut som man er helt våken, men man sover egentlig halvveis. Hvis dette ikke er tilfallet kan det være en hjelper eller en engel, som står deg nær som kom med en beskjed til deg. Disse vill deg bare godt. Kanskje det var en av dem som prøvde å si til deg at de er her for deg, selv om du ikke vet om dem?
Lykke til
Antall ord: 260
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- - hva?
Jeg trur ikke at det er søvnparalyse, jeg har hatt det flere ganger og lest en del om det. Grunnen til at det heter søvnPARALYSE er fordi man er paralysert, det er en "innstilling" hjernen har så man ikke skal bevege seg i søvne når man drømmer. Når man har en søvnparalyse har man åpnet øynene og er våken men drømmer ennå og derfor ser noe i rommet, men man er helt paralysert og det eneste man kan bevege er øynene. http://no.wikipedia.org/wiki/S%C3%B8vnparalysemartea skrev:Heitomii skrev:Hei! I dag skjedde det noe merkelig som jeg aldri har opplevd før. Jeg la meg klokken 4 i natt, merket ingenting, våkner klokka 7 av fugler, våkner 2 timer (kl 9) senere, av en/noe som står vesiden av datapulten min. Den/det hadde en merkelig farge på hudfargen, øynene var hvite, og sto å stirret meg rett inn i øynene, også sa den "Lenge siden sist (eller noe lignende)" akkurat som om jeg har hatt noe med denne personen å gjøre? Men jeg hadde aldri sitt denne personen før. Jeg trodde det var mamma først, så jeg begynte å spørre hva hun gjorde på rommet mitt så tidlig. litt etterpå så jeg med engang at dette ikke var noen jeg kjente. Hva i pokker var det som sto med pulten min?
Lykke til
Hvis det var en søvnparalyse kunne du ikke snakket til "mora di".
Man kan også hallusinere når man nettopp har våknet og har sovet dårlig. Men hva du så kan ha vært et spøkelse på besøk, siden den sa "lenge siden sist", kanskje den trudde at du var noen den kjenner. Eller en hjelper eller engel som nevnt over
Antall ord: 420
=)))
Hide post links |