Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSylvia Browne

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Sylvia Browne

Innlegg av Svartepus »

Vermilion Oriol skrev:For et grusomt kvinnemenneske! Jeg får seriøst en fysisk reaksjon som minner veldig om kvalme. Liker hvordan hun insinuerte at han ene som døde i 9/11 druknet, men etterhvert at det kunne ha noe med at de stod jo med spyleslangene for å slukke branner. Herregud!
Ja for den stakkars mannen hadde nok overlevd alt av flykræsj, flammer, røyk og kollapsende bygninger, men når han endelig kom seg ut på gata og skulle til å rope ut sin takknemlighet til høyere makter så kom brannmennene og druknet ham med brannslangene... Ja Sylvia Browne, det var sikkert sånn det skjedde! :roll:
Antall ord: 109
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2009 00:45
15
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av DamageDone »

Asbjørn skrev:Det jeg har sett av Sylvia Brown, er slik at jeg ikke tror hun er så "spesiell" -
men mer en "wannabe".
Hun er dessuten ubetenksom i det hun sier, og kommer med kommentarer som sårer mer enn de hjelper.

Jeg har ikke sett henne personlig, men har sett flere youtube videoer av henne, og - ja, hun utgir seg for noe hun ikke er.

Så her har benekterene "god mat" å jobbe med, og sjekk etter, dere vil finne masse å "ta" henne på.

Jeg er en skeptisk troende, eller troende skeptiker, - poenget er at man må ikke ta hvemsomhelst for "god mat" innen det paranormale.

Det er masse bløff der ute, - folk som forsøker å sko seg på andre. SB er en av disse....

A
Hun her har da gravd sin egen grav for lenge siden.
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Ooohhhh! Nå har jeg hatt undeholdning en god stund her :lol:
Herremin for ett "menneske"
Er det ikke hun som har produsert så hinsides mange bøker da?
Lurer på om jeg engang hørte et tall over 200, men mulig jeg husker feil.
Bare det er jo grunn til å stille spørsmål mener jeg.......
Antall ord: 55
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Borte..

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:
Vermilion Oriol skrev:For et grusomt kvinnemenneske! Jeg får seriøst en fysisk reaksjon som minner veldig om kvalme. Liker hvordan hun insinuerte at han ene som døde i 9/11 druknet, men etterhvert at det kunne ha noe med at de stod jo med spyleslangene for å slukke branner. Herregud!
Ja for den stakkars mannen hadde nok overlevd alt av flykræsj, flammer, røyk og kollapsende bygninger, men når han endelig kom seg ut på gata og skulle til å rope ut sin takknemlighet til høyere makter så kom brannmennene og druknet ham med brannslangene... Ja Sylvia Browne, det var sikkert sånn det skjedde! :roll:

Sylvia Browne......jeg ler hver gang jeg hører navnet hennes :laughing Ja du hørte henne svartepus! Kan ikke si noe på det :lol:
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Slettet_Lilije

Innlegg av Slettet_Lilije »

Kiara skrev:Har nå søkt opp om henne på nettet... Og fy f... jeg er overgitt over meg selv for ikke å ha undersøkt bedre før jeg slukte hennes literatur! :fis

Og så skulle jo dere som har sett at jeg anbefalte å lese hennes bøker, og visste hvilken humbugmaker hun har vist seg å være, sagt ifra til meg. :mozilla_frown:

Jeg gremmes over å ha anbefalt hennes bøker videre! :cry:

Og jeg har lovet meg selv å undersøke alle forfattere til bøker jeg har vurdert å kjøpe heretter, før jeg gidder å kaste bort penger og tid på dem.... :x
Jeg har også lest en del av bøkene hennes. Tre stykker om jeg husker rett. Jeg likte faktisk bøkene hennes og synes det var spennende å lese. Ikke at jeg trodde på alt da, men det var jo spennende. Jeg hadde sett for meg Sylvia som et mer hyggelig menneske, men hun utstråler jo negativitet. Jeg var faktisk sjokkert. Greit at hun kanskje tar feil av og til som medium, men det handler om hvilken holdning hun har også. Hun var jo direkte usympatisk i de videoene jeg har sett...
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang

- Sylvia Browne

Innlegg av Metodisten »

trollia skrev:Jeg begynte på boka "Klarsynt" av Sylvia Browne tidligere denne uka.
Har allerede kommet over halveis og synes det er mye spennende å lese når det kommer til denne kvinnens bakgrunn som "aktiv" klarsynt gjennom 50 år.
Det er enkelte ting som virker litt mer på kanten enn andre, men jeg er overbevist om at denne kvinnen er en dyktig klarsynt og har mye innsikt i ting resten av oss kanskje ikke vet.:)

Noen av dere som har lest noen av bøkene hennes? (eller hørt om henne)
Hva synes dere?
Sylvia Browne er jo omdiskutert i og med att x-mannen hennes gikk hardt ut mot henne og sa att hun bare fant på ting fra toppen av hodet sitt.
Selv tror jeg hun har evner, men det er ett problem at hun ikke går av veien for å overdrive og trekke konklusjoner uten å tenke.
Men en sexy stemme har hun nå da. Det kan ingen ta fra henne.

Hadde vert innteressant med noen eksempel fra boken ?
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av nightshadow »

Jeg er ikke helt kjent med denne dama, men fikk anbefalt en bok av henne - til den andre siden og tilbake, tror jeg den het
ble faktisk ganske positivt overasket. jeg hater å lese.... men denne leste jeg på en dag ca.

men da jeg sjekket henne opp på youtube virket hun helt anderledes enn som hun beskrev seg i boken, jeg ble veldig veldig veldig skuffet........ trodde hun skulle være, tja, slik som lisa williams kanskje....

jeg vil ikke uttale meg så mye om "evnene" hennes. det er godt mulig at hun har en veldig sterk evne, men hun er/virker som norske leger - bruker minst mulig tid på "pasientene" sine og bare gjetter seg til hva det kan være som "feiler" folk, eller i hennes tillefelle, hva som har skjedd med folk..... på youtube klippene så bruker hun kun noen sekunder på hver person!?
det virker som om "tid er penger" for denne dama, og jeg synes det er feil holdning når du dealer med folk som nettopp har mistet en nær person.
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av Arven »

Problemet henne er jo at hun totalt mangler sosiale antenner ! Respekt for andre er ikke eksisterende. Jeg har sett noen av klippene på tube og jeg blir helt satt ut over hvordan hun turer frem. Som det paret som lurte på hvorfor datteren deres døde, falt om på rommet sitt men SB påsto hardnakket at hun ble skutt !
Hjelper ikke med alle evnene i verden når man er så i total mangel på IQ
Antall ord: 77
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
nightshadow
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2011 02:42
13
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 2 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av nightshadow »

ja! det er akkurat som at hun ikke kunne ha brydd seg mindre om personen(-e) det gjelder, eller om det er riktig informasjon hun gir dem. eneste hun vil er å gi et raskt svar og så gå videre til neste "klient"
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av Kiara »

De bøkerne jeg har leste av henne er Synske barn og Klarsynt. Hun virket så troverdig, og omsorgsfull, så jeg ble fryktelig skuffet da jeg så youtube videoene, og hvordan hun opptredde der!
Men når det er sagt, så må jeg si at mye av det hun forklarer om det paranormale er veldig likt det andre beskriver og forklarer. Så om hun har tatt ting fra andre medium og plusset på litt sin egen vri.. ja det kan jo godt hende! Men bøkene hennes er iallefall ikke farlige å lese! Og om noen er redde for det paranormale, så ufarligjør hun dette, og det er jo positivt!
Ellers så er det greit å ha i bakhodet at kanskje hun muligens ikke er helt til å stole på.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av Arven »

Jeg er ikke i tvil om at hun har kunnskap og evner om det paranormale, så å skrive bøker er nok noe hun er god på. Da slipper hun ihvertfall å være i direkte kontakt med folk
Antall ord: 37
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Me1991
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Sep 2010 17:42
14
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 3 ganger

- Sylvia Browne

Innlegg av Me1991 »

Nå har jeg ikke et godt grunnlag for å uttale meg, men ut i fra de videoene jeg har sett og det jeg har hørt om henne, sitter jeg ikke akkurat igjen med et godt inntrykk. Det kan godt hende hun har "evner", men for meg virker hun alt for skråsikker, som om hun alltid vet svaret. Hun kommer ofte med "sterke" opplysninger til mennesker som befinner seg i en sår situasjon. Kan trekke frem et eksempel hvor hun fortalte et ektepar at sønnen deres var blitt drept, hun kunne også forteller akkurat hvor kroppen befant seg. En uke senere ble sønnen funnet i live. Da må jeg nesten stille et stort spørsmålstegn ved hvordan en person kan være så skråsikker, men ta så feil? Er dette noe hun finner på, som et trekk hver gang hun egentlig ikke vet noe? Må si jeg stiller meg litt kritisk til denne damen.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links