Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Her om dagen var jeg hjemme alene. Jeg hadde akkurat fått meg speilreflekskamera (Nikon D3100) så jeg drev og lekte meg litt for å bli mer kjent med kameraet. Jeg stod og tok bilder av veggen som var foran meg med forskjellige moduser etc. Kjempeenkelt. Tok et bilde, så på, nytt bilde, så på og så videre.
Men i det jeg tok et av de siste bildene, så jeg at det sto en person foran meg! Så jeg tok kameraet og heldigvis var det lang lukkertid pga eksperimenteringa, så jeg tok laseren og tegnet en pil der spøkelset sto.
Her er bildet.
Endret: Har lagt bildet frem. Og flyttet tråden til foto og bilder, - da dette er "triksfotografering".
Admin
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Bildet er et greit eksempel på en dobbelteksponering, og jeg vil derfor ikke godta at det kan være noe "spøkelse" på bildet.
Dette var noe jeg selv drev med for endel år siden...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her