Hei. . . Helt ny i forumet, men siden dette er en godt omdiskutert nettside tenkte jeg at jeg skulle forhøre meg litt om noen her inne har opplevd noe "unormalt".
Andre folk sine meninger og kansje noen har noe hendelser de vil dele med meg. Jeg skriver bok om det paranormale. Tittel og innledning klar, men vil ikke dele den med andre siden boka er så vidt begynt. Er snart ferdig med kap.1, studer mye i bøker og hørt rundt på lokalplassen, og på bibliotek , har masse god respons om det uforklarlige. Men håper på å få mere. Kansje boken allerede blir utgidd i år hvis jeg får sammlet nok matriell om ånder, opplevelser og kjente/ukjente plasser i Norge som er hjemsøkt.
Håper på god tilbakemelding, men skeptikere; vær så god å kom med meninger. Kanskje de er heldige å lande i boka mi
send meg gjerne epost hvis du vil være anonym ; m_arianne87@hotmail.com
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Bok om det åndelige
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jun 2011 02:58
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
Bok om det åndelige
Antall ord: 164
Man kommer lenger med vennlige ord og en ladd revolver enn bare med vennlige ord.
Al Capone
Al Capone
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- Bok om det åndelige
Så spennende! Kommer ikke på noe spesielt som har skjedd meg akkurat nå, men kanskje jeg kommer tilbake og skrive noe, i mellomtiden ønsker jeg deg lykke til med skrivingen!
Antall ord: 30
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |