Siste halvåret har jeg merket at det er "ånder" i huset vårt. og jeg har problemer med å gå opp og ned trappa om kvelden. Føler at noen følger etter meg og ser på meg fra alle kanter. Har problemer med å være i huset alene, når alle forlater huset låser jeg meg inn på rommet mitt og blir der til noen komme hjem igjen, eller forlater huset selv. Føler det er vanskelig å puste når jeg er i nærheten av trappen (når jeg står oppe). Har også vanskligheter med å gå inn på rommet mitt når det er kveld og mørkt ute. Føler det er noen som setter en stopper på det, eller at jeg må gå gjennom noe som ikke er behagelig i det hele tatt.
Når jeg legger meg om kvelden hører jeg noen som går rundt i huset. tv'n har slått seg av og på av selg selv og bytter kanaler over til nrk. Dette skjer også når jeg er på jobb. er liv redd for å gå ut i gangen hvor trappen er, og ikke minst, jeg går IKKE opp i 2. etage med mindre det er noen med meg som går først og sist.
Jeg har hatt masse press på hodet og det verker kjempe masse. det er som om noen presser på hodet mitt, og eneste måten å få det vekk er å forlate visse steder i huset.
Jeg har også problemer med å lukke øynene når jeg står på badet for jeg føler det er noen som ser på meg, og er redd for om jeg åpner øynene igjen at det står noen framfor meg eller at noen snakker til meg når øynene er lukket.
Når jeg var 6 år begynte dette. Jeg fikk ofte "press på hodet" Jeg klarte ikke være alene i et rom, søsteren min måtte sove med meg og skulle jeg på badet måtte døren være lukket. Jeg fikk store smerter i rygg og nakke, var hos legen med de fant ikke ut av noe som helst. Det sluttet når vi flyttet, og var borte i ca 1 år. men så kom det tilbake igjen. Jeg begynte å høre lyder, noe jeg ikke hadde gjort før, jeg blir plutselig veldig kald når jeg går opp trappen eller står ved den, og trykket på hodet ble sterkere. Ting faller i gulvet uten grunn, noen av dørene oppe beveger seg selv om vinduene i huset er lukket og det ikke er trekk i rommet og er kjempe tappet for energi når jeg er hjemme. smertene i ryggen ble større og jeg oppsøkte lege nok en gang. det viste seg da av jeg hadde knekt ryggen på to steder uten at jeg hadde gjort noe som kunne forutsake dette. Jeg sliter med å sove, våkner av at jeg hører ting.
Noen som kan gi meg svar og tips ang. dette?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Forklarelse?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2011 00:24
- 13
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2011 02:42
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Forklarelse?
utrolig kjipt å måtte være redd i sitt eget hjem.
jeg husker jeg hadde lignende opplevelser i mitt gamle hus, og jeg var ekstremt redd til tider.
jeg kan ikke si hva det er, eller hva du er nødt til å gjøre..... men det jeg gjorde var å "studere"/ sette meg inn i alt paranormalt, jeg er også svært interessert i alle sånne ting fra før. nå som jeg vet mye mer enn hva jeg gjorde før, er jeg overhodet ikke like redd som jeg var før. kan gå så langt som å si at jeg ikke er redd i det heletatt.
hvis du føler et nærvær du ikke liker, så si det ut høyt; "jeg vil ikke ha deg her! dette er mitt hus"
prøv å se for deg selv i et hvitt beskyttende lys.
men det kan godt hende at nærværet i huset ditt kun mener godt
mitt råd er bare, sett deg inn i situasjonen, ikke vær redd for det ukjente, det (de) kan ikke skade deg noe mer enn at du blir litt skremt
jeg husker jeg hadde lignende opplevelser i mitt gamle hus, og jeg var ekstremt redd til tider.
jeg kan ikke si hva det er, eller hva du er nødt til å gjøre..... men det jeg gjorde var å "studere"/ sette meg inn i alt paranormalt, jeg er også svært interessert i alle sånne ting fra før. nå som jeg vet mye mer enn hva jeg gjorde før, er jeg overhodet ikke like redd som jeg var før. kan gå så langt som å si at jeg ikke er redd i det heletatt.
hvis du føler et nærvær du ikke liker, så si det ut høyt; "jeg vil ikke ha deg her! dette er mitt hus"
prøv å se for deg selv i et hvitt beskyttende lys.
men det kan godt hende at nærværet i huset ditt kun mener godt
mitt råd er bare, sett deg inn i situasjonen, ikke vær redd for det ukjente, det (de) kan ikke skade deg noe mer enn at du blir litt skremt
Antall ord: 191
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2011 00:24
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
- Forklarelse?
Jeg var ganske redd i huset vårt før også. Du bør vel først søke en mer naturlig forklaring for hvorfor du er så redd? Er det virkelig så uvanlig med lyder? Ting kan jo dette ned pga. trekk f.eks. Du virker også ganske overbevist om at det er noe der. http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias Husk at hjernen kan lure kroppen ganske mye.
Uansett. mitt tips til deg er å finne naturlige forklaringer på hva som skjer i huset ditt. Det nightshadow skriver du skal gjøre hjelper også sikkert, siden du tenker positive tanker og overbeviser deg selv om at det ikke er noe farlig som foregår. forøvrig kan vi ikke bevise at spøkelser eksisterer eller ikke eksisterer.
Uansett. mitt tips til deg er å finne naturlige forklaringer på hva som skjer i huset ditt. Det nightshadow skriver du skal gjøre hjelper også sikkert, siden du tenker positive tanker og overbeviser deg selv om at det ikke er noe farlig som foregår. forøvrig kan vi ikke bevise at spøkelser eksisterer eller ikke eksisterer.
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
- Forklarelse?
Det hørtes direkte skummelt ut. huff! Glad det ikke er meg, og uansett hvor mye jeg enn skulle ønske det, så har jeg dessverre ingen gode løsninger eller svar å gi deg
Håper du finner ut av det og får hjelp til å bli kvitt dette på ett eller annet vis.
Håper du finner ut av det og får hjelp til å bli kvitt dette på ett eller annet vis.
Antall ord: 53
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Hide post links |