Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnder i huset?:(

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Xelena
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Mai 2011 20:56
13
Kjønn (valgfri): Jinte'ama
Har takket: 1 gang

Ånder i huset?:(

Innlegg av Xelena »

Halloo(:
Vi bor i et ganske gammelt hus.. Første natten vi sov her var ikke faren min hjemme, bare jeg og mamma. Begge to våknet pga. høy tramping nede i stuen.. Ingen av oss turte gå ned, men trampingen forsvant etterhvert, uten lyder av dører som smalt igjen, eller lignende. Alle vinduer var også lukket. (Jeg sjekker alltid om det er noen i huset, og om alt er lukket og låst)

En annen gang satt jeg på kontoret og jobbet med lekser på pcen. Jeg var helt alene i huset, og plutselig hørte jeg en "rullende" lyd oppe fra loftet, som om noen rullet en slags kontorstol gjentatte ganger der oppe..

Nå i det siste har det vært mye endringer i huset vårt, riving av en vegg på kjøkkenet, nytt kjøkken, revet garasjen.. Har også pusset opp badet oppe og byttet ut dusjen nede.
Har hørt at ånder kan bli sinte dersom noen endrer "hjemmet deres" ?
Jeg har sett flere skygger nede i kjelleren som Ikke har vært min egen, jeg har sett flere skygger samtidig der nede.

Jeg og pappa hører lyder hele tiden, som barn som gråter eller skriker, det virker som lydene kommer fra kjelleren. (I går satt vi og spiste, lillesøster skulle til naboen og hente noen leker hun hadde glemt, idet døra smalt igjen hørte jeg og pappa en unge som skrek. Så begge to spratt opp og løp ut, men der gikk lillesøster glad og førnøyd mot huset til nabojenta... Og hun hadde ikke hørt noe som helst... Hun er 4 år:-P) Jeg har også hørt visking og våkner ofte om natten med følelsen av at noen stirrer på meg.

Hva er dette? Kan det være ånder i huset?;o

-Silje @Xelena:)
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

- Ånder i huset?:(

Innlegg av Ankh »

Høres ut som en ganske klassisk sak, ja.
Et medium burde sett på saken, og hvis man får det bekreftet er vel en husrens neste sak på lista.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !