Healing og annen alternativ medisin ⇒ Aura
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mai 2011 23:22
- 13
- Blitt takket: 1 gang
Aura
I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 19 Feb 2011 22:15
- 13
- Kjønn (valgfri): gutt
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 2 ganger
- Aura
Kan ikke svare på spørsmålet dit, men hvordan kan man se auraen sin? Ble litt interisert nå :mozilla_smile:Mody skrev:I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2010 17:42
- 14
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 3 ganger
- Aura
Hvilke øvelser gjorde du? Har prøvd flere øvelser, men ingen har fungert.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Aura
Greia er at jeg bare prøvde meg frem. Satt på gulvet en dag, og lagde en energikule (psi-ball) bare for moroskyld. Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne prøve å se auraen min, siden energien virket så sterk akkurat da. Stilte meg foran et speil, med hvit bakgrunn og fokuserte bare på området rundt hodet. Andre ''øvelser'' jeg gjør er å holde hånden foran meg, og bare stirre helt til jeg ser det jeg vil se.massiss skrev:Kan ikke svare på spørsmålet dit, men hvordan kan man se auraen sin? Ble litt interisert nå :mozilla_smile:Mody skrev:I det siste har jeg øvd meg opp til å se min egen og andres auraer, ved å se på meg selv i speilet og via andre diverse øvelser. I starten kunne jeg ikke se fargen, bare ''en hvit/gul'' dis. Nå ser jeg at min farge er ganske klar blå, er det noen som vet hva det betyr? Har også hørt at man kan se auraen sin bedre i halvmørket, og gikk derfor inn på badet og slo av lyset. Da var auraen min plutselig orange, hvorfor det?
Når du har fått til det her, gå inn i et skap eller et halvveis opplyst rom, der du studerer hendene dine. Man ser auraen ganske godt da.
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 13
- Aura
Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Hvit - renhet/beskyttelse
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Oransje sky - irritabilitet
Klar oransje - edel indignasjon
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt
Nå som jeg vet litt mer, kan jeg prøve å komme med en forklaring. svart betyr ondskap, mørk grå er depresjon og blek grå er frykt. Velg selv, men jeg synets mørk grå passer best. Kanskje det betyr at når alt er mørkt rundt deg, og du er deprimert eller at ting rundt deg er ondskapsfulle, blir du stolt over deg selv? (eller irritabel/edel indignasjon) Som sagt vet jeg ikke mye om dette, men kom bare med et svar^^
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt
Nå som jeg vet litt mer, kan jeg prøve å komme med en forklaring. svart betyr ondskap, mørk grå er depresjon og blek grå er frykt. Velg selv, men jeg synets mørk grå passer best. Kanskje det betyr at når alt er mørkt rundt deg, og du er deprimert eller at ting rundt deg er ondskapsfulle, blir du stolt over deg selv? (eller irritabel/edel indignasjon) Som sagt vet jeg ikke mye om dette, men kom bare med et svar^^
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Aura
Nå henger jeg ikke helt med her?massiss skrev:Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Aura
Hei.
Jeg kan ikke all verden om dette, men litt har jeg plukket opp.
(Er nemlig ofte blå selv... )
Blåfargen i auraen speiler halschakraet ditt. En uballanse her går gjerne på kommunikasjon, både i forhold til å kommunisere selv og evnen til å lytte. Rent fysisk går det på problemer med hals, kjeve, bukspyttkjertel, eller også på generelle betennelsestilstander.
Fant forresten denne siden nå:http://www.bearcy.com/chakrabeskrivelse.html
Har ikke vært inne på den før, men den virket ok ved første øyekast, ihvertfall...
Blåfargen i auraen speiler halschakraet ditt. En uballanse her går gjerne på kommunikasjon, både i forhold til å kommunisere selv og evnen til å lytte. Rent fysisk går det på problemer med hals, kjeve, bukspyttkjertel, eller også på generelle betennelsestilstander.
Har ikke vært inne på den før, men den virket ok ved første øyekast, ihvertfall...
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
- - Aura
Kanskje jeg har litt ubalanse da, fordi i visse situasjoner kan jeg ha problemer med å lytte. Og er ofte plaget med kjeveproblemer, i følge tannlegen har dette noe med at jeg gnisser tenner om natten... (fikk først vite det her for en uke siden, har aldri klart å skjønne at det er derfor jeg har hatt så vondt, har hele tiden trodd det bare var betennelse)Lilja skrev:Hei.
Hvilken blåfarge har du ? Har sånn ca noe som dette. Altså, en veldig klar blåfarge. Føler at det er den dominerende fargen min, siden jeg aldri ser noen andre.
Antall ord: 193
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 13
- - - Aura
Nå, som jeg sa 2 ganger i forgie tekst, vet jeg ikke noe som helst om dette.Mody skrev:Nå henger jeg ikke helt med her?massiss skrev:Etter et raskt google-søk, fant jeg ut dette:
Gul - intellekt
Oransje - stolthet
Svart - ondskap
Mørk grå - depresjon
Blek grå - frykt
Antall ord: 145
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
- Aura
Her er en oversikt over hva blå farge i aura kan bety ;
hentet fra sidene til Lars Rolle.
( fargene på tekstene er vagt som "indikasjon" - og må ikke taes som nøyaktig )
http://www.larsrolle.net/Artikler/aura.htm
Lars Rolle er desverre ikke med oss lenger, - men familien har bevart websidene hans !
og her er masse nyttig info, - hvor aura og beskrivelse av forskjellig er tilgjengelig.
Der er også masse annen nyttig informasjon !
Asbjørn
hentet fra sidene til Lars Rolle.
( fargene på tekstene er vagt som "indikasjon" - og må ikke taes som nøyaktig )
LYS BLÅ
Fargen forteller om religiøsitet, ydmykhet og fromhet. Den forteller også om balanse, styrke, fred og harmoni.
BLÅ
Forteller om indre ro, tillit, ansvarsfølelse og evner. I de fleste tilfeller forteller denne fargen om sterke mentale krefter, høy intelligens, logisk tankegang. Den uttrykker harmonisk energi, indre balanse sterk religiøs tro.
Dersom fargen er klar er dette tegn på god intuisjon.
Mørkere nyanser påviser en overanalystisk mistenksom natur, eller en visjonær egenskap.
Blått på den maskuline side tyder på at individets kreative kanal er åpen.
MARINE BLÅ
Selvstendig, selvsikker..
DYP BLÅ
Indikerer mulige humørsvingninger eller depresjon.
Lars Rolle er desverre ikke med oss lenger, - men familien har bevart websidene hans !
og her er masse nyttig info, - hvor aura og beskrivelse av forskjellig er tilgjengelig.
Der er også masse annen nyttig informasjon !
Asbjørn
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Aura
Vet du, hvilken blåfarge jeg har, det aner jeg ikke. Jeg har aldri sett verken blått eller andre farger, men den blåfargen er stadig tilbakevendende, tydeligvis.Mody skrev:Hvilken blåfarge har du ? Har sånn ca noe som dette. Altså, en veldig klar blåfarge. Føler at det er den dominerende fargen min, siden jeg aldri ser noen andre.
Det er sikkert et utall måter både å se, lese og tolke fargene i auraen på, og hva som kommer fram, varierer kanskje utifra hva den som "ser" er ute etter av informasjon?
Healeren "min" ser farger som speiler uballanse i chakraene, og jobber utifra det. Jeg har gått ut i fra at han leser auraen min, men kanskje jobber han utifra noe annet?
*Fikk litt å tenke på nå*
Noen som kan si noe mer om dette så jeg får stagget nysgjerrigheten min til det er på tide med behandling igjen så jeg får spurt mannen??
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jan 2009 16:13
- 15
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
- Aura
Chakra punktene og auraen:) håper dette hjelper deg:)
Antall ord: 9
Alt har ein meining
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Okt 2011 11:12
- 13
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Bak deg
- Aura
Hvordan renser man auraen sin?
Antall ord: 5
The most beatiful thing anyone can wear is their smile.
Hide post links |