Hej
Är det någon här på para som har erfarenhet av Kun Lun.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Kun Lun
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Kun Lun
Antall ord: 15
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jan 2010 07:29
- 14
- Kun Lun
http://www.myspace.com/video/vid/13312251
Ta en titt på www.kunlun.no og www.tao.no
også får vi kanskje en demo 4. juni i frognerparken om ? vil
Jeg har aldri opplevd noe lignende kunlun og trodde faktisk at det ikke var mulig før jeg fikk oppleve det.
Ta en titt på www.kunlun.no og www.tao.no
også får vi kanskje en demo 4. juni i frognerparken om ? vil
Jeg har aldri opplevd noe lignende kunlun og trodde faktisk at det ikke var mulig før jeg fikk oppleve det.
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
- Kun Lun
Hur många år har du använt dig av Kunlun meditation. ?
Vilka är de största effekterna/iaktagelserna som du gjort. ?
Själv har jag brukat Kundalini i tjugo år.
Men för en tid sedan använder jag Kunlun som komplement.
Hade ingen aning om att det finns så starka energier, framförallt i kombination med Kundalini.
Vilka är de största effekterna/iaktagelserna som du gjort. ?
Själv har jag brukat Kundalini i tjugo år.
Hade ingen aning om att det finns så starka energier, framförallt i kombination med Kundalini.
Antall ord: 59
The substans of your thoughts is the key.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
- Kun Lun
Jeg har ikke akkurat kjempeerfaring siden jeg ikke praktiserte på lang tid, vel... år. Men jeg tok nettopp opp igjen en av øvelsene og bang, det svingte ting i gang umiddelbart. Merkbart for selv andre i rommet. Jeg vil ikke gå så mye i detalj, men jeg åpnet opp mye og så et merkelig bilde av hjertet (som fysisk kjentes smertefullt, jeg var overbevist om at det kjentes ut som det vokste der og da!). Jeg så et slags nett/punkter av blått lys, som om jeg så et slags røntgen av hjertet og området rundt, pluss en blå spiral i området rundt halschakra. Samtidig kjentes det som jeg under det hele ble sugd inn i et svart hull, inn i meg selv, i sentrum av meg selv. Uhm, vanskelig å forklare, men alt var bare sort og behagelig. "Mekaniske" bevegelser av hode og hender, veldig raske og brå, nærmest hakkende,"twitching" ++
Jeg mener å huske Max snakket spesifikt om å ikke blande kundalini og kunlun, ikke gjøre begge samtidig. Men jeg aner ikke, snakker bare utifra det jeg husker. Men det er vel to energier som ikke går så godt sammen, ild og vann? masse damp? dunno
Jeg har sett mange reaksjoner på kunlun og hørte flere som har fortalt om opplevelsen sin og det er mildt sagt heftige greier, men de virket veldig fornøyde. Føles liksom ikke riktig å legge ut om andre sine opplevelser, eller bare beskrive hva jeg har sett fra mitt ståsted. Da kan det høres litt voldsomt ut tror jeg. Men vet det er fler her på forumet som har praktisert en del, så kanskje noen av de deler litt
Jeg mener å huske Max snakket spesifikt om å ikke blande kundalini og kunlun, ikke gjøre begge samtidig. Men jeg aner ikke, snakker bare utifra det jeg husker. Men det er vel to energier som ikke går så godt sammen, ild og vann? masse damp? dunno
Jeg har sett mange reaksjoner på kunlun og hørte flere som har fortalt om opplevelsen sin og det er mildt sagt heftige greier, men de virket veldig fornøyde. Føles liksom ikke riktig å legge ut om andre sine opplevelser, eller bare beskrive hva jeg har sett fra mitt ståsted. Da kan det høres litt voldsomt ut tror jeg. Men vet det er fler her på forumet som har praktisert en del, så kanskje noen av de deler litt
Antall ord: 284
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
- - Kun Lun
dette er et meget komplett system som jeg vanskelig kan forstå hvorfor du benytter for å komplementere noe annet.First Day skrev:
på det viset får du ikke erfaring nok til å forstå virkningen av kunlun, om du da ikke bare er ute etter å "kjenne" energien, fremfor å anvende den.
hvor lenge man har trenet er uavhengig av virkningen, selv om øvelse gjør mester, men i utgangspunktet finnes det mange mennesker som responderer ganske raskt på systemet, og dette er ofte fordi man har talentkjerner fra tidligere liv eller lignende som trekker en mot dette.
det er så absolut å anbefale at man får hjelp i dette systemet og dette kan man lese om på www.kunlun.no
forresten kunne det være interesant å høre hvor du har lært kunlun?
Antall ord: 159
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
- Kun Lun
"Kunlun is like tea, and tea is like Kunlun, sweet when drunken correctly, bitter at times, when drunk hastily." ~ Max Christensen
Antall ord: 21
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |