Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderForfulgt av ung gutt / mann

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
moonacre
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Mai 2011 18:54
13

Forfulgt av ung gutt / mann

Innlegg av moonacre »

Hei.
Jeg er veldig ny her, og laget meg bruker i hovedsak fordi jeg trenger litt hjelp.
I løpet av de siste seks månedene har jeg følt meg iaktatt hele tiden! Å da snakker vi ikke bare hjemme, men på jobb, ute med venner, til og med på toalettet! Jeg har "sett" personen en gang, da jeg stod å sminket meg (han dukket bare plutselig opp i speilet, stod å smilte til meg), og han virket som en ung gutt i 20-25 års alderen, som er ca. rundt min egen alder. Han bruker å rive ned bilder hjemme hos meg, knuse vaser og låse dører, men jeg har også opplevd en gang at han hadde ryddet kjøkkenet, og lagt blomster i vinduskarmen :lol: Øredobber og smykker forsvinner, og dukker opp et helt annet sted ( en gang i en blomstervase ), og jeg kan ikke hjelpe med å tro at han sitter ved fotenden på senga mi om kveldene, etter at katten min reagerer veldig og nekter plent å sitte der!

Grunnen til at jeg søker hjelp her er fordi jeg gjerne vil ha kontakt med denne unge mannen (hvis det i hele tatt er ham), og få greie på hvorfor han følger etter meg, og eventuelt hva han vil. Er litt nysjerrig for å være ærlig, dette er jo litt spennende også :D
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Forfulgt av ung gutt / mann

Innlegg av Heksepusen »

Første som slo meg var at du skulle spørre han hva han vil deg.
Jeg har prøvd dette selv opptil flere ganger og noen ganger får jeg svar andre ganger ikke.
Eneste jeg syns du burde være veldig bevist på er at noen steder burde du fortelle han at du vil være i fred, slik som på soverommet der sover du og viler ut og der er det helt greit og være i fred for slike ting.

Dialogen kan du enten ta ved tanker eller si det rett ut med helt vanelig stemme.
Lykke til.
Antall ord: 102
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

- Forfulgt av ung gutt / mann

Innlegg av Ankh »

Virker som om det er flere ting her.
Hjelpere dukker vel opp i speil av og til, så tipper du så din hjelper og ikke en ånd.
Restene er vel noe annet, kanskje hjelperen din beskytter deg mot det andre?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links