Hei, jeg har i alle år vært klar over at jeg kan føle/til noen grad se og høre gjenferd. Jeg har blitt skremt ved noen anledninger og kjenner at jeg har "lukket" meg veldig. Jeg ønsker å åpne meg mer og kunne utnytte gaven jeg har fått. Jeg mottar ofte bilder fra gjenferd og skulle ønske jeg kunne høre de mer tydelig om dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som har noen tips til metoder for å åpne seg? øvelser evnt?
håper noen svarer
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan noen hjelpe meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Apr 2011 22:21
- 13
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Kan noen hjelpe meg?
Skjønner hva du mener. Det finnes mange som sløser vekk fantastiske evner pga. redselen for det ukjente! Det første du må gjøre er iallefall å prøve å ikke være så redd lenger, slik at du kan åpne deg. Det finnes også veldig mange bøker innenfor temaet som jeg anbefaler deg å ta en titt påLyrica90 skrev:Hei, jeg har i alle år vært klar over at jeg kan føle/til noen grad se og høre gjenferd. Jeg har blitt skremt ved noen anledninger og kjenner at jeg har "lukket" meg veldig. Jeg ønsker å åpne meg mer og kunne utnytte gaven jeg har fått. Jeg mottar ofte bilder fra gjenferd og skulle ønske jeg kunne høre de mer tydelig om dere skjønner hva jeg mener. Er det noen som har noen tips til metoder for å åpne seg? øvelser evnt?
håper noen svarer
En lur ting å gjøre, er å begynne å meditere. På youtube har de mange gratis meditasjons-videoer og meditasjons-musikk, som er veldig gode å bruke. Finn deg en plass som du føler deg hjemme når du mediterer. Gå mer ute i naturen, og føl den med alle dine sanser. Sett deg også litt inn i chakra-systemet.
Når du får bilder i hodet, stol på dem. Usikkerhet ødelegger veldig mye for synske. Når de får et bilde, og ikke tørr å stole på det, i redsel for at det skal være feil. Men når man får et bilde, bare stol på det, og gå for det. En god øvelse for å få bilder før det skjer, er å se for seg ting før det skjer. Skal du besøke en venninne? Se for deg hvordan stuen hennes ser ut idag. Gjør dette daglig, og i alle situasjoner, etter hvert, ser du at du har mer og mer riktig.
Begynn også å skrive en drømmedagbok, drømmer kan gi deg informasjon som er mer overraskende og konkret en de fleste tror
Lykke til!
Antall ord: 345
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |