Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin lille datter på 3 år

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: Min lille datter på 3 år

Innlegg av Purka »

Barn er så enkle, det er derfor de får med seg det vi voksne ikke tenker over. Hadde vi bare tatt med oss den delen resten av livet. Vi kompliserer ting i altfor stor grad...til vi blir ute av stand til å løse enkle oppgaver på egenhånd. Her er et eksempel:

Gullkorn fra Barnemunn:
Jeg og min fireårige sønn var på gravlunden for å sette blomster på min oldefars grav. Min sønn ser undrende på meg og spør: Mamma, hvorfor setter man blomster på gravene?
Jeg svarer som sant er at man ønsker å pynte for sine kjære. Hmmm...kommer det fra lillegutt....: Men det er jo ikke noen vits! Jeg undrer meg over utropet men får ikke sagt et ord før han fullfører: Fordi han ser jo bare røttene !

Dette ble fort en av mine favoritter. Enda et bevis på barns enkle intelligens. Noe vi er for dumme til å tenke over.
Antall ord: 162
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Min lille datter på 3 år

Innlegg av kristiane »

Barn har en naturlig evne til å fange opp ting som voksne ikke ser. Har for lenge siden fortalt om mitt da tre-årige barnebarn som så en liten jente på stua vår da han var her på besøk. Han fortalte og pekte foran seg,og deretter like opptatt med lekingen igjen.

Når sønnen min var i småskolealder,slo han ene hånda si da en bagasjetralle på flyplassen bekket over hånda hans. Han gråt naturlig nok,og pekte mot "De blå duplofigurene" som smilte mot ham...
Noe samtidig så han en dame stå et stykke unna seg,en gang han lå på sofaen,hadde feber og nokså dårlig. Den dag i dag vet vi ikke om dette skyldtes feberen,eller om hun var der for å passe på ;)
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links