Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvem har filmet når jeg sov???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Apr 2011 02:26
- 13
Hvem har filmet når jeg sov???
Jeg opplevde noe merkelig for noen uker siden..
Kort fortalt: Her om dagen skulle jeg bare se igjennom bildene og videoene på mobilen min. Så oppdager jeg en film som jeg ikke har sett før.. Først tenkte jeg at jeg har filmet uten at jeg visste det, altså, at den hadde ligget i lommen min eller noe. Men så overfører jeg den til pcen for å se litt bedre og det er altså filmet på kjøkkenet og i stuen. Jeg syntes det var skikkelig vemmelig, men jeg trodde det kanskje var typen min som hadde tulla med meg. Men han skjønte ikke hva jeg pratet om og rett og slett nekter for å ha gjort det.
Så sjekket jeg dato og klokkeslett, og det er filmet på natten. Da sov jeg! Jeg aner ikke hvem eller hva som har filmet det. På tnps.blogg.no ligger filmen hvis noen vil gi meg noen synspunkter på hva dette kan være! Filmen er veldig mørk, men man ser jo at den "svever" rundt, hvis den liksom skulle ha filmet selv pga en feil så svever den jo ikke. Man ser også at blitzen er på i gjenskinnet i gulvet. Hva tror dere? Hjelp!
Kort fortalt: Her om dagen skulle jeg bare se igjennom bildene og videoene på mobilen min. Så oppdager jeg en film som jeg ikke har sett før.. Først tenkte jeg at jeg har filmet uten at jeg visste det, altså, at den hadde ligget i lommen min eller noe. Men så overfører jeg den til pcen for å se litt bedre og det er altså filmet på kjøkkenet og i stuen. Jeg syntes det var skikkelig vemmelig, men jeg trodde det kanskje var typen min som hadde tulla med meg. Men han skjønte ikke hva jeg pratet om og rett og slett nekter for å ha gjort det.
Så sjekket jeg dato og klokkeslett, og det er filmet på natten. Da sov jeg! Jeg aner ikke hvem eller hva som har filmet det. På tnps.blogg.no ligger filmen hvis noen vil gi meg noen synspunkter på hva dette kan være! Filmen er veldig mørk, men man ser jo at den "svever" rundt, hvis den liksom skulle ha filmet selv pga en feil så svever den jo ikke. Man ser også at blitzen er på i gjenskinnet i gulvet. Hva tror dere? Hjelp!
Antall ord: 206
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Re: Hvem har filmet når jeg sov???
Helt ælig så vet jeg ikke helt.
Men dette kan jo være alt fra at du går deg en tur i søvne til spøkelse.
Men dette kan jo være alt fra at du går deg en tur i søvne til spøkelse.
Antall ord: 28
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Ja ikkesant, det er sykt rart. Har aldri gått i søvne før, men man vet jo aldri. Uff jeg vil gjerne finne en logisk forklaring, er så ekkelt hvis det spøker :-/
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg forstår din fortvilese her.
Men hvis vi tar det som er mest sansynelig så har du kansje vandret en tur i søvne og ikke husker noe av det.
Jeg kan gjøre utrolige ting når jeg går i søvne har jeg fått høre men jeg husker ingen ting av det når jeg våkner.
Men hvis vi tar det som er mest sansynelig så har du kansje vandret en tur i søvne og ikke husker noe av det.
Jeg kan gjøre utrolige ting når jeg går i søvne har jeg fått høre men jeg husker ingen ting av det når jeg våkner.
Antall ord: 63
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Jepp, hvem vet, det er mye mellom himmel og jord vi ikke aner noe om. Skummelt hehe.. Men takk for svar! Satser på at det er en logisk forklaring, så sant det ikke skjer noe mer
Antall ord: 36
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
2 spørsmål :
- Hvor ligger mobilen når du sover ?
( i klesplagg, eller tilkoblet lader på nattbordet ? )
- Om den ligger i klesplagg - kan du ha tatt det på for å hente deg noe å drikke ?
- Hvilken type mobil er det ?
Enkelte mobiler kan man starte opptak på omtrent uten å gjøre noe, - andre krever det endel for å få opptak med.
( har selv en Nokia N97 , og den har en lei tendens til å gjøre ting på egenhånd...
dog ikke forflytte seg fra et rom til et annet alene, da )
A
- Hvor ligger mobilen når du sover ?
( i klesplagg, eller tilkoblet lader på nattbordet ? )
- Om den ligger i klesplagg - kan du ha tatt det på for å hente deg noe å drikke ?
- Hvilken type mobil er det ?
Enkelte mobiler kan man starte opptak på omtrent uten å gjøre noe, - andre krever det endel for å få opptak med.
( har selv en Nokia N97 , og den har en lei tendens til å gjøre ting på egenhånd...
dog ikke forflytte seg fra et rom til et annet alene, da )
A
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Heihei
Mobilen min ligger som oftest til lading, har hendt seg at jeg har glemt den i stua og det var da noe/noen filmet
Mobilen er en LG Ku990i. Hehe ja det er enkelte mobiler som lever sitt eget liv, men på denne jeg har, er det tungvint å komme inn på opptak.
Og lyden er borte, jeg aner ikke hvordan man demper den heller, så det er ikke jeg som har dempet den. Merkelig.
Filmen ble skikkelig mørk på pcen, men på mobilen min er den mye lysere og da ser jeg at noe beveger seg også. Utrolig ekkelt.
Mobilen min ligger som oftest til lading, har hendt seg at jeg har glemt den i stua og det var da noe/noen filmet
Mobilen er en LG Ku990i. Hehe ja det er enkelte mobiler som lever sitt eget liv, men på denne jeg har, er det tungvint å komme inn på opptak.
Og lyden er borte, jeg aner ikke hvordan man demper den heller, så det er ikke jeg som har dempet den. Merkelig.
Filmen ble skikkelig mørk på pcen, men på mobilen min er den mye lysere og da ser jeg at noe beveger seg også. Utrolig ekkelt.
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Så filmen nå, og skjønner godt at du syns det er ubehagelig! Kan ikke skjønne hva som har skjedd... Det ser ut som det filmes langs gulvet eller noe, der det er et rødt teppe eller noe sånt, stemmer det?
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Hei!
Ja, det kan se ut som det er et rødt teppe, men pga den merkelige kameravinkelen så filmes først gulvet på kjøkkenet, så ut mot stua også inn langs den røde veggen på kjøkkenet, og ned på gulvet igjen. Skulle gjerne likt å vite hva som har skjedd. Har prøvd å gjenskape filmen, men det funka dårlig.
Ja, det kan se ut som det er et rødt teppe, men pga den merkelige kameravinkelen så filmes først gulvet på kjøkkenet, så ut mot stua også inn langs den røde veggen på kjøkkenet, og ned på gulvet igjen. Skulle gjerne likt å vite hva som har skjedd. Har prøvd å gjenskape filmen, men det funka dårlig.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Når jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at du nok hadde surret rundt med mobilen i søvne for det hender det jeg gjør, men etter å ha sett filmen er jeg ikke så sikker. Skjønner godt at du syns dette er litt ekkelt. Det var bevegelsene i filmen og vinklene som gjør den så underlig. Hvor hadde du mobilen ?
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2008 21:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Guttonge
- Lokalisering: alta
Hvem er den grønne mannen i begynnelsen ?
http://img707.imageshack.us/i/crazzzy222.jpg/
Antall ord: 15
Stein hær ...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2008 21:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Guttonge
- Lokalisering: alta
Fant dette rare vesenet, kan dette være beviset vi har ventet på. Aliens besøker jorden, og bortfører mobiltelefoner til forandring !steini93 skrev:Hvem er den grønne mannen i begynnelsen ?
Eller kansje de bare skulle ringe hjem, hvem vet
http://img130.imageshack.us/i/evidenceoflife.jpg/
Antall ord: 56
Stein hær ...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2011 11:33
- 13
- Kjønn (valgfri): Jentunge
Meget merkelig, men som sagt, det kan jo hende du gikk i søvne, eller at du kanskje hadde et besøk som tittet litt på mobilen? Ikke vet jeg.
Antall ord: 30
Små stemmer kan være like tydelige som store.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2007 01:11
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Molde
- Hvem har filmet når jeg sov???
Dette var underlig! Da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg først at du nok må ha gått i søvne, eller at noen andre har sneket på telefonen din. Men da jeg fikk se filmen selv fikk jeg en veldig "rar" følelse. Dette må være noe annet! Det svever jo?!? ;-)
Antall ord: 54
Mathilde
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2011 22:12
- 12
- Har takket: 4 ganger
- Hvem har filmet når jeg sov???
Jeg syntes jeg så en linselus (finger) nede i venstre hjørne på begynnelsen Visst det er til hjelp!
- SpookyMe.
- SpookyMe.
Antall ord: 20
We are not alone..
Hide post links |