Kansje jeg er ute på tynn is. Mener at det lyset bildet kan være tatt uten blits siden jeg ikke ser noen refleksjoner fra shampo flasken, som man kan se på det bildet hvor strømmen er gått. Men det kan jo også være slik at lyset i rommet overdøver refleksjonen?steini93 skrev:Fant ut at begge kan være tatt med blits, derfor blir det for mye lys på det øverste bildet slik at det blir litt uklar kvalitet. Har opplevd det problemet når jeg har tatt bilder med blits når det er lyst.steini93 skrev:Man kan se at det ene er uten blits, men man kan også se at strømmen er borte på det ene bildet å ikke det andre.DamageDone skrev:
Det er det det det det er.
Så dette er meg et mysterium
Kan strømstansen ha fått kameraet til å ta bilde, å hvordan kunne strømstansen påvirket kameraet?
Å hvorfor er det tatt et bildet før strømmen stanset
Ikke så godt å si.Noen som har noe ideer??
Det var dumt av meg å si at strømen var gått, lyset var av og i tillegg ser vi jo at det er mørkt ute?
Så uten blits ville man jo ikke sett noenting eller?
Skal se litt mere over bildene slik at jeg kan komme opp med noen mer gjennomtenkte løsninger, eller kansje vi heller mot det paranormale
Men en ting la jeg merke til, å det er at kameraet har flyttet seg litt lengere til venstre på det lyseste bildet