Andre paranormale saker ⇒ Okkult Vitenskapelig Diktatur
Moderator: Asbjørn
Re: Okkult Vitenskapelig Diktatur
Hva med å ikke fylle hodene deres med angst og paranoia og heller bare levet i nuet som de sier?
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hva med å være kritisk og sint for at det har blitt grunn til paranoia?Copulate skrev:Hva med å ikke fylle hodene deres med angst og paranoia og heller bare levet i nuet som de sier?
Det å ignorere kan også være å akseptere urett.
Antall ord: 44
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
Hva med å ikke sløse energi på å være sint? Hva med å faktisk bare ignorere roten av det som skaper paranoia?ludoburgero skrev:Hva med å være kritisk og sint for at det har blitt grunn til paranoia?Copulate skrev:Hva med å ikke fylle hodene deres med angst og paranoia og heller bare levet i nuet som de sier?
Det å ignorere kan også være å akseptere urett.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Ja, det kan også være en fredelig løsning. En metode som dreper problemet.
Men jeg mener at vi har å gjøre med et onde som er så utbredt at ignoranse kun vil la det spre seg enda mer om det ikke drepes med en eller annen form for "makt".
Sløser ikke energi på det, men ser mer på det som en hjertesak som opptar min fokus.
Visst kan det bli litt mye iblant, men jeg velger heller å søke det å forstå enn å legge døve ører til.
Men jeg mener at vi har å gjøre med et onde som er så utbredt at ignoranse kun vil la det spre seg enda mer om det ikke drepes med en eller annen form for "makt".
Sløser ikke energi på det, men ser mer på det som en hjertesak som opptar min fokus.
Visst kan det bli litt mye iblant, men jeg velger heller å søke det å forstå enn å legge døve ører til.
Antall ord: 90
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |