30cm skrev:Nå er kjekkingen på skjermen!!!!
Ja det er det helt nye nå. Folk holder kurser innen det.DamageDone skrev:Må da være mer fornuftige ting å bruke evnene sine på? Eller er søppel-TV det nye store?
Det var et forferdelig stress i den oppgaven, kun Marit som skjønte at vi IKKE trengte å stresse. De maset veldig om at det hele gikk på tid. Så det var ikke bare enkelt nei. Men i ettertid så ser man at tid var det minste problemet.Astarte skrev:Jeg syns synd på deg i den første oppgaven, Divine. Tror ikke du skal sikte på en karriere som orienteringsløper Men kjære vene, for et stress og press! Det må da være umulig å prestere voldsomt bra på den.
Men den andre oppgaven, der tok du pusten fra meg. Jeg er overbevist. Og imponert. Og stolt. Du er jo "vår"
:like
Andre oppgaven gikk greit, ja!
Takk for det! Og ja jeg er enig med deg. Men, men, folk har sin egen "vei" Marit som virker litt "flyvende" er igrunn en kjernedame!karina skrev:Gratulerer med å komme videre! Var moro å se. Den siste oppgaven var veldig imponerende gjort av deg, og den var jo den vanskeligste.
Merkelig, men jeg syns alltid at det er de menneskene som er mest "down to earth" som er flinkest på sånne ting. De som babler i vei om alt mulig svevende og puster og peser og skjelver osv, er som regel de som ryker ut. Litt betenkelsesverdig.