Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn merkelig opplevelse mildt sakt..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Skallen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2011 18:42
13

En merkelig opplevelse mildt sakt..

Innlegg av Skallen »

Jeg og samboeren min satt i hver vår ende av sofaen og spillte playstation i dag. Så sa hun at det var så kaldt borte i hjørnet der hun satt. Vi tenkte ikke noe mere over det, og spillte videre. Etter en stund ba hun meg komme bort å kjenne. Hun mente det var iskaldt ved siden av sofaen. Jeg kjente etter, og ja, det var en anelse kaldt på fingertuppene der borte, men hun mente det var veldig kaldt, noe jeg ikke kjente. Så jeg dro fram "magnetometer" appen min på Iphonen på tull, den viser magnetfelter som de sier skal oppstå ved paranormal aktivitet. (dette var ment som en spøk) den viser vanligvis 30 til 40. Nå viste den 400. BANG! Så var det som å få et iskaldt støt, og jeg følte at noe klappet til meg, og gikk igjennom meg.. Det var en veldig ekkel følelse, som om jeg skulle svime av. Ble svimmel, gåsehud, kald og rar. Akurat i det måleren gikk ned på 30 igjen. Etterpå viste den 1900+ en stund, så slo jeg den av. Jeg ser den at et iphone magnetometer kanskje ikke er et proff kalibrert måleinstrument, så ta det med en klype salt. Men det var denne intense kalde støt følelsen som satt meg ut så sinnsykt. Jeg kadde frysninger og kuldegufs en stund etterpå. Katta reagerte ikke på det i det heletatt.
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Re: En merkelig opplevelse mildt sakt..

Innlegg av Asbjørn »

Magnetometeret reagerer jeg ikke så mye på , - var og rart at katten ikke reagerte, - dyr er vanligvis følsomme...

Men hva det kan være som var der, - er vanskelig å si,- dere får forsøke å legge merke til om det er andre "rare" ting som skjer i leiligheta...

A
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: En merkelig opplevelse mildt sakt..

Innlegg av Diffusa »

Asbjørn; Men hvis katten følte seg trygg, hvorfor skulle den da vise noe reaksjon?
Antall ord: 16
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !