Hei, jeg er en gutt på 17 år. Bor i et hus på 4 personer (og to katter). De siste årene har det skjedd mange uforklarlige ting, og jeg blir mer og mer irritert over at hva det enn er, blir det ikke borte. Så jeg kan begynne så langt jeg husker, og fortelle om hva som har skjedd gjennom de årene.
18. Desember 2006 døde onkelen min, på den natten ble jeg bråvekket av mora mi som var i telefonen. Jeg reagerte ikke, var kanskje i sjokk? Men uansett. Jeg satte meg foran pcen, plutselig følte jeg noe som strøk meg over armen. Jeg frøs, og etter 1-2 sekunder ga det seg.
Senere har det vært mange episoder. bl.a. telefonen i kjelleren som ringte uten at batteriene var i når klokka var 12, eller at nåla som satt i korktavla, den datt 2 meter unna og nåla pekte i den retningen den kom fra.
Vi i familien har sett skygger, hørt lyder og mange andre ting. Vi føler en tung energi, og har vanskeligheter for å få ro. spesielt meg, jeg føler at det er noen som ser på meg hele tiden, og jeg klarer nesten ikke å sove.
Har dere svar, teorier eller forklaringer på dette?
Tusen takk!
MvH
- Castiel
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mar 2011 23:42
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Re: Hjemsøkt??
Hvis det begynte etter at onkelen din døde, kan en jo tenke seg at det kan være han. Hva tror du selv?
La oss si at det er han.. Hvilket forhold hadde dere? Hva er det han vil?
Er det han som er der så er det ganske sikkert at han ønsker kontakt, ellers hadde dere ikke merket han. Vil du finne ut om det er han, og hva han evnt. vil, så må du prøve å få kontakt med han. Ellers, hvis du bare ønsker å få han/ dette bort, så skaff en husrenser..
Ellers så hvis du var min sønn, så hadde jeg gitt deg en rosenkvarts for å ha i nærheten av deg på soverommet ditt. Og lært deg hvordan du skulle visualisere beskyttelese rundt deg, og ditt rom, sånn at du fikk fred der iallefall! Dette har jeg gjort for min sønn, og det har fungert helt supert!
Er det han som er der så er det ganske sikkert at han ønsker kontakt, ellers hadde dere ikke merket han. Vil du finne ut om det er han, og hva han evnt. vil, så må du prøve å få kontakt med han. Ellers, hvis du bare ønsker å få han/ dette bort, så skaff en husrenser..
Ellers så hvis du var min sønn, så hadde jeg gitt deg en rosenkvarts for å ha i nærheten av deg på soverommet ditt. Og lært deg hvordan du skulle visualisere beskyttelese rundt deg, og ditt rom, sånn at du fikk fred der iallefall! Dette har jeg gjort for min sønn, og det har fungert helt supert!
Antall ord: 157
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mar 2011 23:42
- 13
ok, takk. Vel ja, det startet rundt da. Men vi har også et par andre som har omkommet på vår eieindom, f.eks en som har hengt seg noen år tilbake. Men kan være min onkel ja, er ganske åpen for muligheter Vi hadde et nært forhold og han var min fadder, han døde av kreft.Kiara skrev:Hvis det begynte etter at onkelen din døde, kan en jo tenke seg at det kan være han. Hva tror du selv?
jeg føler meg på en måte overvåket. Men det er værst når jeg og storesøstra mi er alene i huset. ellers går det fint
Antall ord: 250
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Ok hvis det er flere der, kan han være der rett og slett for å passe på dere! Han vil dere ikke noe ondt! Og det vet man fra før at ofte er det et nært familiemedlem som gjærne er for å passe på sine. Men disse andre to bør ryddes bort. Håper dere kan få noen til å hjelpe dere da!
Antall ord: 65
Hide post links |