Hjemsøkt, Gjenferd & Åndertror det spøker oss meg ! ;(

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sulrak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2011 17:22
13

tror det spøker oss meg ! ;(

Innlegg av Sulrak »

Hei, jeg bor på landet og det har skjedd 3 hendelser siden vi kjøpte huset... det begynte da vi bygde ny veranda, meg og pappa satt i sofaen og plutselig skrudde vannkranen på kjøkkenet seg på full guffe. var jo ikke så skummelt men vi begynte jo å lure :D og nå har vi laget et nytt rom til meg og bare 2 dager etterpå så funker ikke nettet, det viste seg at "noen" hadde dratt ut stikkontakten til modemet ca 20 - 25 cm fra veggen, og jeg spurte alle i huset (pappa, stemor) om de hadde dratt den ut, det hadde de ikke og modemet står i et bøttekott som aldri blir brukt. og for bare 4 dager siden så hadde det forsvunnet en del fra oppvaskmaskinen og vi kunne ikke finne den, og når vi sjekket oppvaskmaskinen for 4 dager siden så hadde den fikset seg selv... blir litt små redd nå jeg hehe.
ingen i familien hadde reparert den heller, har jo heller ikke noen søsken som tuller.
Det hender også at jeg føler at noen ser på meg, første eier skal ha død i det nye rommet mitt btw :/
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: tror det spøker oss meg ! ;(

Innlegg av Kiara »

Høres ut som dere ikke er alene der.. :D Håper du forteller oss etterhvert, hvis det skjer mere? Men prøv å la være å gå rundt å tenke på at du er overvåka. Da er det lett å bare innbille seg ting, og se spøkelser på høylys dag!
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links