Hei, jeg bor på landet og det har skjedd 3 hendelser siden vi kjøpte huset... det begynte da vi bygde ny veranda, meg og pappa satt i sofaen og plutselig skrudde vannkranen på kjøkkenet seg på full guffe. var jo ikke så skummelt men vi begynte jo å lure og nå har vi laget et nytt rom til meg og bare 2 dager etterpå så funker ikke nettet, det viste seg at "noen" hadde dratt ut stikkontakten til modemet ca 20 - 25 cm fra veggen, og jeg spurte alle i huset (pappa, stemor) om de hadde dratt den ut, det hadde de ikke og modemet står i et bøttekott som aldri blir brukt. og for bare 4 dager siden så hadde det forsvunnet en del fra oppvaskmaskinen og vi kunne ikke finne den, og når vi sjekket oppvaskmaskinen for 4 dager siden så hadde den fikset seg selv... blir litt små redd nå jeg hehe.
ingen i familien hadde reparert den heller, har jo heller ikke noen søsken som tuller.
Det hender også at jeg føler at noen ser på meg, første eier skal ha død i det nye rommet mitt btw :/
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ tror det spøker oss meg ! ;(
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2011 17:22
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Re: tror det spøker oss meg ! ;(
Høres ut som dere ikke er alene der.. Håper du forteller oss etterhvert, hvis det skjer mere? Men prøv å la være å gå rundt å tenke på at du er overvåka. Da er det lett å bare innbille seg ting, og se spøkelser på høylys dag!
Antall ord: 50
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |