hei, dette er min første forumspost her og jeg trenger litt hjelp tror jeg.
Jeg er med i en paranormal klubb der vi prøver å få kontakt med avdøde og bevise at det er noe der.
Vi bruker digitale opptakere som tar opp EVP og i natt fikk vi ganske klar beskjed om å stikke!
Det som skjedde var at jeg og en av oss i klubben har hørt å sett mye rart nede i leiligheten min (den er fra 97) og dro dit for å utforske mere.
Når vi gikk igjenna opptakene hører vi en mann som sier veldig klart "UT!" og navnet på kompisen min.
Når vi dro derifra måtte han sette seg ned fordi han pluttselig kjente noe som brant på venstre siden av brystkassa. når vi så etter var det et veldig tydelig håndmerke og ett kloremerke der lillefingeren skulle være. Vi har veldig klåre bilder av dette!
Jeg har aldri vært borti mindre enn 3 kloremerker! Noen som vet hva det symboliserer?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ rare hendelser i leiligheten min!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Mar 2011 13:20
- 13
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Re: rare hendelser i leiligheten min!
Det hadde vært fint om du kunne dele de klare bildene med oss, så vi kunne få muligheten til å se hva som er skjedd..
Og, symbolikken i 3 kloremerker... vil jeg katogiresere til at det er blitt brukt 3 stk lange klør/ negler for å skrape opp.. til motsettning av f.eks 5...
Tror ikke det har noen betydning...
Men, jeg vil rette en ør-liten advarende finger til dere etterforskere med EVP, og digitale utstyr..:
Vær litt forsiktig med hvor dere leter/leker hen.. Det er private steder stort sett hvor enn dere måtte finne på å lete.. Spør alltid om tilatelse først, og når tilatelsen er i orden, så ikke forvent tilslag av åndelig tilstedeværelse... Hvis man ikke forventer, men lar ting skje... så vil resultatet bli bedre....
Men, hvis dere skulle klare å få tak på "noe" på tape, så del gjerne med oss.. Vi er sultne på "bevis" vi oxo...
Ellers.. Lykke til videre med deres jakt...
Og, symbolikken i 3 kloremerker... vil jeg katogiresere til at det er blitt brukt 3 stk lange klør/ negler for å skrape opp.. til motsettning av f.eks 5...
Tror ikke det har noen betydning...
Men, jeg vil rette en ør-liten advarende finger til dere etterforskere med EVP, og digitale utstyr..:
Vær litt forsiktig med hvor dere leter/leker hen.. Det er private steder stort sett hvor enn dere måtte finne på å lete.. Spør alltid om tilatelse først, og når tilatelsen er i orden, så ikke forvent tilslag av åndelig tilstedeværelse... Hvis man ikke forventer, men lar ting skje... så vil resultatet bli bedre....
Men, hvis dere skulle klare å få tak på "noe" på tape, så del gjerne med oss.. Vi er sultne på "bevis" vi oxo...
Ellers.. Lykke til videre med deres jakt...
Antall ord: 166
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Jan 2009 23:19
- 15
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Buskerud
Helt enig i det, Happe, skriver over her, og legger til at det er viktig å beskytte seg selv når man bedriver slike aktivieter - vær forsiktige
Antall ord: 27
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Mar 2011 13:20
- 13
Jeg har bilder, men bare på telefon og har ikke kabel til den .. gi meg et nr så skal jeg sende
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg ville nok prøvd å få denne ånden over til den andre siden. Med tanke på at den kanskje er farlig. Prøv å kommunisere med ånden og dere ikke vil noe vondt, men hjelpe.
Antall ord: 34
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |