Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjeeeeelp!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tinapus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2011 16:38
13
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 3 ganger

hjeeeeelp!

Innlegg av Tinapus »

heia.
jeg har skrevet før en gang om en ånd som jeg mener er med meg. han har jeg jo hatt med meg i snart et år etter jeg holdt på med spiritisme (påska i fjor).

nå nettopp fortalte min mor at hu han sett en skikkelse i ca 3-4 mnd, å hun tror ikke på slikt en gang. vi har bodd i huset her i ca 12 år, å aldri merket noe før.

kan det som min mor opplever og spiritisme greia jeg gjorde henge sammen? eller er det kommet noe "nytt" hjem til oss?

må også si at jeg sitter ofte å ser rundt meg, å på en venter på en måte å se noe, men det er jo ikke noe der...

Har også hatt en del tendeser til og drømme om gjenferd/ånder, men da er det alltid i det andre huse vårt som er ca 20-30 meter fra huse vi bor i.....
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
iJoakim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jul 2010 23:17
14
Kjønn (valgfri): Alien
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Re: hjeeeeelp!

Innlegg av iJoakim »

Du har vel rotet deg opp i noe ettersom at du har drevet med spiritisme noe jeg fraråder på det sterkeste. Og tulle med mørke krafter er ALDRI lurt, selv om noen finner det gøy.
Det er ingen ny ånd som plutselig har dukket opp hos dere, det er nok den ånden du beskriver som følger deg som har begynt og gi effekt på din mor.
Jeg mener så absolutt ikke og gi deg dårlig samvittighet, men jeg svarer deg ;)
Ånder kommer ikke sånn helt plutselig etter tolv år, de kan komme etter 1-2 år men ikke hele tolv år.
Så det er nok den samme ånden som du har lokket fram med spiritisme som har begynt og gitt effekt på andre en deg selv.

Lykke til!
-Joakim
Antall ord: 135
not your plastic doll

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tinapus
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av Tinapus »

hmm.... er jo ikke at ånden elr hva jeg skal kalle det er plagsomt på noen måter... tvert imot, jeg synes til tider at det kan være "hyggelg", men merker jo også at jeg sitter å ser rundt meg hele tiden, å har også merket at jeg blir "sett på" når jeg ligger i senga mi. nå er jo jeg "bare" 16 år, men jeg har tatt det ganske serriøst når jeg har holdt på med spiritisme. har brukt kors og sakt noe før vi begynt osv. har også selv prøvd å føre han over på "den andre siden" har etter sisst jeg prøvde merket mindre til han, men han er her fremdeles.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Sep 2010 10:59
14
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

Innlegg av Jeppski »

Kan det ikke hende, at etter at du hadde holdt på med spiritisme, så forventet du deg nesten at et spøkelse skulle følge deg? Og pga. dette, føles det ut som et spøkelse følger deg.
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tinapus
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av Tinapus »

forventet ikke det nei. har jo holdt på med spiritisme før det også, men vi gjore det flere dager på rad, å fikk kontakt me samme ånd hver dag, å da vi skulle dra fra plassen vi gjore det på, så kom det stadig masse dunkelyder fra stua (dette skjedde på hytta mi, som er veldig liten), mens vi satt på soverommet. så også en tydelig skygge. vi opplevde også at vi fikk små ting kastet mot oss, å masse ting ble flyttet på. vi hadde håpet at når vi dro derfra, så ble alt som normalt, men alle merket noe når de kom hjem etter dette, ei snakket med ei synsk ei som hjalp henne å bli kvitt "probleme", hu andre bare slutta det å sje ting hos, men har ikke forsvunnet hos meg.

føler at dette bli litt tung skrevet. får bare si ifra hvis det er noe dere ikke skjønner av det ;)
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lusnuse
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 19:43
17
Kjønn (valgfri): Intet
Lokalisering: Mølehøle
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Lusnuse »

Kan ikke tenkes at det kommer noen å "besøker" dere da?
noen i familien som har gått bort som dere var knyttet til?
Antall ord: 24
lusnuse

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tinapus
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av Tinapus »

hmm.... ingen som jeg kommer på værtfall....
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links