Hei!
Jeg har en vennine som fortalte meg at hun blir forfulgt av en jente. Hun er helt blek, med lyst hår. Når hun ser på henne, stirrer hun skikkelig tilbake på henne. Også er hun borte i neste sekund. Hun så henne først i byen. Også er hun plutselig i hagen, og av og til dukker hun opp i bilder. Jenta vil tydeligvis ikke snakke med vennina mi. Er det mulig å bli forfulgt på denne måten? Og isåfall, hva kan hun gjøre?
Hilsen CareBears
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Forfulgt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2011 18:48
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jul 2010 23:17
- 14
- Kjønn (valgfri): Alien
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
Re: Forfulgt
En forførgelse behøver nødvendigvis ikke og være noe psykisk. Det kan hende at denne veninnen plages med noe psykisk som sliter henne ut? Ellers kan dette være en ekte person som faktisk prøver noe.
Og jeg skal ikke være skeptisk på det du sier, men det kan også godt være en ånd som vil henne noe, har du sett denne jenta? Eller er det ingen andre en henne som ser det?
Jeg ser faktisk ånder, det er noe jeg er sikker på.
Jeg mener at alle mennesker har denne gaven og kunne se energier / ånder eller hva man vil kalle det. Men ikke alle mennesker er like flinke til og utnytte gaven.
Men for og svare på spørsmålet er det vanskelig og si, for du gir ikke alle verdens informasjon, det kan være noe fysisk eller psykisk. Men det kan også være noe overnaturlig.
Lykke til!
- Joakim
Og jeg skal ikke være skeptisk på det du sier, men det kan også godt være en ånd som vil henne noe, har du sett denne jenta? Eller er det ingen andre en henne som ser det?
Jeg ser faktisk ånder, det er noe jeg er sikker på.
Jeg mener at alle mennesker har denne gaven og kunne se energier / ånder eller hva man vil kalle det. Men ikke alle mennesker er like flinke til og utnytte gaven.
Men for og svare på spørsmålet er det vanskelig og si, for du gir ikke alle verdens informasjon, det kan være noe fysisk eller psykisk. Men det kan også være noe overnaturlig.
Lykke til!
- Joakim
Antall ord: 159
not your plastic doll
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |