Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderviser negativ energi??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ayten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Mar 2011 15:57
13

Re: viser negativ energi??

Innlegg av Ayten »

Hvordan legger jeg inn bilder? har fra 3 forskjellige stadier
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
gullhår
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2010 02:16
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av gullhår »

Heksepusen skrev:Da venter vi til trådstarter får skat hva h*n mener om det.

Men ja det ligger innen for tema er sant det da.
Hva betyr "skat"??
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ayten
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av Ayten »

gullhår skrev:
Heksepusen skrev:Da venter vi til trådstarter får skat hva h*n mener om det.

Men ja det ligger innen for tema er sant det da.
Hva betyr "skat"??

jeg synes dette er spennende, og bare å fortsette. Absolutt innenfor temaet, og det jeg søkte! :P

Jeg har sett at noen skriver det skal være kokt vann. Jeg brukte rett fra springen.
Har satt ut flere glass, for å se om det blir noe forskjell. Det første skal stå til det ikke er mer vann igjen, og har satt ut salt med kokt vann, salt med mindre mengde vann enn de andre, rørt ut saltet i vannet, og et med skrukork
Sist redigert av Ayten på 06 Mar 2011 01:22, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ayten
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av Ayten »

jeg tenker også på om det kan ha noe med metningen i vannet å gjøre, nå vannet fordamper så blir det salt til overs og det kan ikke krystallisere seg el blir til saltkorn igjen under vannet eller oppå vannet. For det er jo slik at når vannet er mettet med salt, så får du ikke rørt ut mer salt før du tilsetter mer vann. Dette i tillegg til luftfuktigheten i lufta, og krystalliseringen som Atim har link til...
Bare undring fra min side.. :roll:
men forstår absolutt ikke at det på en måte kryper på innsiden og utsiden av glasset
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Ayten skrev:Hvordan legger jeg inn bilder? har fra 3 forskjellige stadier
Forklaring her:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 08&t=19155
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 126 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Innlegg av tvilerlitt »

Til TS: Meget interresang tråd du startet, og en meget bra debatt som er konkret og ikke bare vidløftig. Jeg har hørt/lest at noen bruker å sette ut skåler med salt i alle fire hjørner av rom med "dårlig energi" for og rense, også utenfor hus, om det hjelper eller ei vet jeg ikke, mulig det er en del av et rituale... Det jeg lurer litt på; Den foredragsholderen din, mente vedkommende at dere skulle bruke bollen med salt og vann for å finne negative energier, eller skulle dettte også "rense"?
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links