jeg er veldig interesert i healing,og har tatt både reiki 1og2.lest de to siste bøkene med snåsakallen og boka vekk din indre healer med eric pearl.
har hold på i årevis med å pøve å heale meg selv,fra div problemer,men synes at det har gått sakte.men etter å ha begynt med å rense mine chakra,via meditasjon,føles det som ting hvirkelig har begynt å løsne.så dette må vere veldig effektivt,nå det gjelder å hjelpe seg selv.
snåsakallen skriver at de gangene han har prøvd å heale seg selv,har det vert som å trekke ut stikk-kontakten.altså det fungerer ikke.men på andre har det jo beviselig fungert som bare det.
han er jo uten tvil en av nåtidens beste healere.synd at han har slutta.
men uansett,chakrarens fungerer og anbefales,og etter å ha satt meg inn i alle sykdommene,som kan komme under hvert enkelt chakra ved ubalanse,så dekker jo det de meste av negative problemer et menneske kan få.og det får meg til å tro at healing fra hvilken som helst seriøs healer,antagelig automatisk,går på å opprette balanse i chakra,og dermed friskmeldelse etterhvert.dette tror jeg faktisk kroppen er med på å bestemme selv,hvor det er mest hensiktsmessig at healinga begynner.det betyr at det har ingen betydning hvor healingenergien kommer inn i kroppen.den går dit det trengs.dette er i hvert fall mine konklusjoner.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ diverse om healing.
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jan 2011 15:43
- 13
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: fosenhalvøya
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Re: diverse om healing.
Jo, en kan nok relatere alle fysiske problemer med et chakra og en ubalanse. Det største problemet er kanskje å koble de fysiske skavankene opp mot de emosjonelle problemene som ofte har utløst sykdommen/plagene? Caroline Myss, som er medisinsk intuitiv, har skrevet en fantastisk bok som jeg syntes gir mye god svar og konkrete eksempler som kan gi en del aha-opplevelser. Anbefales!
Antall ord: 65
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |