TV slår seg på.
No har det skjedd flere ganger for eks. om natten rundt kl.02.17 , 04.00 og morgen 08.32.
De første gangene slo det seg av om morgenen men no holder det seg på.
Vi har hatt på sleeptalk og kan høre merkelige lyder neste dag.
Jeg har lenge hatt problemer med magen og kom på no at i mars 2010 var det 4 fremmede som kom bort til meg på gaten etc som påstod de var klarsynte, medium etc de sa: Det lyser sterkt fra magen din, om ikke du gjør noe med dine intuisjoner så kommer du til å bli syk, veel jeg har vært dårlig siden den gang.
Jeg sliter med frysninger og kvalme. Jeg føler personlig at ting blir verre med at jeg har kun kunnet lukte og føle men no ser jeg og merker jeg også ting som skjer rundt meg. Føler det følger etter.
Jeg synest det er ekkelt og blir vanvittig redd så prøver å tenke mest logisk.
følte bare for å skrive det her--- om noen kan gi meg noen råd ?
Takk på forhånd:)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ TV slår seg PÅ av seg selv om natten og tidlig morgen.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Feb 2011 12:37
- 13
- Kjønn (valgfri): Female
- Lokalisering: Bergen
TV slår seg PÅ av seg selv om natten og tidlig morgen.
Antall ord: 199
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
Re: TV slår seg PÅ av seg selv om natten og tidlig morgen.
Det er ingen hemmelighet at elektroniske apparater ikke er perfekte og kan mange ganger ikke slå seg av eller bli slått på av seg selv.
Problemet med magen bør du nok gå til en lege for.
Problemet med magen bør du nok gå til en lege for.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Feb 2011 12:37
- 13
- Kjønn (valgfri): Female
- Lokalisering: Bergen
Såklart. Jeg er bare nysgjerrig og åpen... en grunn for at jeg skrev inn hendelsene her istedenfor å skrive inn et innlegg i folk som KUN ler av det.
Legene finner ikke ut av magen.
Vet selv at angst og nervøsitet gjør at magen min twister seg, men det skjer hele tiden og uten grunn. Kanskje jeg bare er super sensitiv da.
Legene finner ikke ut av magen.
Vet selv at angst og nervøsitet gjør at magen min twister seg, men det skjer hele tiden og uten grunn. Kanskje jeg bare er super sensitiv da.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si men hadde jeg opplevd lignende så ville jeg forsøkt å undersøke nærmere dette med tven ved å lese gjennom manualen ang feilmeldinger osv. Hvis jeg ikke hadde blitt klokere på det så tror jeg at jeg hadde satt opp kamera for å se om det skjer underlige saker og ting rundt tven.
Ang magen så ville jeg krevd ordentlig utredning hos lege hvis det ikke allerede er blitt gjort. Hvis magen er dårlig pga psyke så hadde det kanskje ikke vært dumt å hatt noen timer til samtale hos psykriatriker eller psykisk sykepleier, for av og til kan vi ha en tendens til å lure oss selv til å tro at en har det mye bedre enn det en egentlig har det. Årsaken til dette kan være så mange. Det trenger ikke være mer enn litt uro som forårsaker det, og det er ikke alltid så mye som skal til for å skape en endring på det. Men poenget mitt er det at det er verdt forsøket. Ellers så bør du fokusere hva du putter i magen, du kan for eksempel notere opp hva du spiser og hvordan magen føles hver dag, her kan du finne en sammenheng mellom magesmerten og maten du spiser. Og ikke minst bør du fokusere på aktiviteter og kroppsholdningen din da det også kan spille inn på magen.
Du kan jo også oppsøke en healer evt en klarsynt, dette koster jo selvsagt og er jo et sjangsespill i seg selv. Jeg vet ikke om noen her til lands som kvalifiserer seg til å være seriøs, men du vet kanskje om noen selv eller kjenner noen som vet om noen. Har du råd til å avse noen kroner så er det kanskje verdt å prøve. Men for all del gå gjennom legestyret først for det er liksom de som skal ha peiling på kroppen.
Må jo også legge til det at titt og ofte så er det jo folk som titter innom her som søker etter hjemsøkte steder, hvor seriøse og erfarne de er varierer jo. Men er muligheten der så hadde det kanskje vært mulig å få dem på besøk?
Vi skulle faktisk hatt en egen tråd for dem som stiller hjemmet sitt til disposisjon for slike her inne. På den måten hadde det vært mye mer lettvint, både for den ene og den andre parten. Og hadde samtlige lagt inn referat fra besøkene her inne så hadde det vært kos med den type lesestoff for oss andre også
Ang magen så ville jeg krevd ordentlig utredning hos lege hvis det ikke allerede er blitt gjort. Hvis magen er dårlig pga psyke så hadde det kanskje ikke vært dumt å hatt noen timer til samtale hos psykriatriker eller psykisk sykepleier, for av og til kan vi ha en tendens til å lure oss selv til å tro at en har det mye bedre enn det en egentlig har det. Årsaken til dette kan være så mange. Det trenger ikke være mer enn litt uro som forårsaker det, og det er ikke alltid så mye som skal til for å skape en endring på det. Men poenget mitt er det at det er verdt forsøket. Ellers så bør du fokusere hva du putter i magen, du kan for eksempel notere opp hva du spiser og hvordan magen føles hver dag, her kan du finne en sammenheng mellom magesmerten og maten du spiser. Og ikke minst bør du fokusere på aktiviteter og kroppsholdningen din da det også kan spille inn på magen.
Du kan jo også oppsøke en healer evt en klarsynt, dette koster jo selvsagt og er jo et sjangsespill i seg selv. Jeg vet ikke om noen her til lands som kvalifiserer seg til å være seriøs, men du vet kanskje om noen selv eller kjenner noen som vet om noen. Har du råd til å avse noen kroner så er det kanskje verdt å prøve. Men for all del gå gjennom legestyret først for det er liksom de som skal ha peiling på kroppen.
Må jo også legge til det at titt og ofte så er det jo folk som titter innom her som søker etter hjemsøkte steder, hvor seriøse og erfarne de er varierer jo. Men er muligheten der så hadde det kanskje vært mulig å få dem på besøk?
Vi skulle faktisk hatt en egen tråd for dem som stiller hjemmet sitt til disposisjon for slike her inne. På den måten hadde det vært mye mer lettvint, både for den ene og den andre parten. Og hadde samtlige lagt inn referat fra besøkene her inne så hadde det vært kos med den type lesestoff for oss andre også
Antall ord: 440
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Kan hende dette er en ide, ja, - men da må vi pågrunn av reklamereglene kun tillate det for de som gjør slikt gratis....Diffusa skrev:Vi skulle faktisk hatt en egen tråd for dem som stiller hjemmet sitt til disposisjon for slike her inne. På den måten hadde det vært mye mer lettvint, både for den ene og den andre parten. Og hadde samtlige lagt inn referat fra besøkene her inne så hadde det vært kos med den type lesestoff for oss andre også
Dersom noen ønsker å legge inn slike innlegg, men uten å referere til brukernavn etc, kan de evt sende slike historier til meg som PM, så skal jeg se på de, og evt legge de ut...
A
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Kan sikkert være mange grunner til at elektriske apparater "lever sitt eget liv". Ville anbefalt å fått en elektriker til å sjekket nettet, mye kan visst skyldes svingninger og jordfeil.Calaquende skrev:TV slår seg på.
No har det skjedd flere ganger for eks. om natten rundt kl.02.17 , 04.00 og morgen 08.32.
De første gangene slo det seg av om morgenen men no holder det seg på.
Selv har vi en relativt ny flatskjerm som stadig skrur seg på. Det finnes jo ikke "av-knapper" lenger, sånne som kobler ut strømmen.. aparatet blir bare slått av i hvilemodus såsant vi ikke drar ut kontakten.
TV`n vår slår seg riktignok ikke "helt" på,- den kommer med et lite "klikk", og så blir det lys på skjermen (bare snø, selv om den alltid står på en kanal- det kommer aldri snø ellers når vi slår av/på?). Den slår seg av igjen umiddelbart.. antar det er en feil med selve TVn. Vi har hatt måling på det elektriske anlegget uten at noen feil er funnet, men vanlige lyspærer har en maks levetid på 3 uker her i huset.. i alle rom, uavhengig av kurs.
Elektriske fenomener tror jeg svært ofte er nettopp.. elektriske. Men ikke godt å si bestandig, når ikke engang fagfolk finner noe feil.
Antall ord: 234
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Asbjørn skrev:Kan hende dette er en ide, ja, - men da må vi pågrunn av reklamereglene kun tillate det for de som gjør slikt gratis....Diffusa skrev:Vi skulle faktisk hatt en egen tråd for dem som stiller hjemmet sitt til disposisjon for slike her inne. På den måten hadde det vært mye mer lettvint, både for den ene og den andre parten. Og hadde samtlige lagt inn referat fra besøkene her inne så hadde det vært kos med den type lesestoff for oss andre også
Dersom noen ønsker å legge inn slike innlegg, men uten å referere til brukernavn etc, kan de evt sende slike historier til meg som PM, så skal jeg se på de, og evt legge de ut...
A
Ja, det var de som gjør det gratis jeg hadde i tankene. Det finnes jo mange som er nybegynnere på området og det finnes jo også de som gjør det for å erfare mest mulig rundt det paranormale fordi de søker svar, ønsker et kick osvosv.
Ehmm, det blir jo litt bakvent om de må innom denne tråden for å få med seg forslaget da, eller missforsto jeg deg?
Antall ord: 202
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |